بمبی گاندینگر: هیچ انگیزه پیدا کردم و در عین حال پشت و محقق را به اتهام خودکشی می گویند پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:44:46 pm پلیس ضبط شده است د

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:44:46 pm
indian institute of technology, iit gandhinagar, iit gandhinagar student suicide, students comitts suicide in iit gandhingar, gandhinagar police, indian express news پلیس ضبط شده است در این بیانیه از گروه همسالان و خوابگاه ميباشد. (بازنمودی)

پلیس پیدا کرده اند و هیچ انگیزه و در عین حال در پشت مشکوک به خودکشی یک زن 32 ساله و محقق در انستیتو تکنولوژی هند (IIT) در گاندینگر که داشت حلق آویز در خوابگاه اتاق در جولای 6. Piue Ghosh بومی Bardhaman در بنگال غربی به دنبال دکترای خود را در رشته مهندسی برق.

پلیس ضبط شده است در این بیانیه از گروه همسالان و خوابگاه ميباشد.

به گفته پلیس کالج مقامات کشف کرده بود Ghosh بدن در صبح روز 6 ژوئیه پس از یک همکار دانشمندان تا به حال هیچ پاسخی دریافت نکرده در ضربه زدن در اتاق خود را درب. کالج مقامات تا به حال پس از آن هشدار پلیس. اگر چه بدون توجه داشت در اتاق خود به پلیس گفت: برخی از scribblings شد بر روی دیوار از جمله عبارت "من ترک" که آنها باور دارند که ممکن است به برگ ریزان برخی از نور در حالت روانی در روز منجر به کشف بدن خود را.

"پست پس از مرگ گزارش قربانی نشان داده است دلیل مرگ را. همانطور که در حال حاضر ما در زمینه یک مرگ تصادفی گزارش در مورد اما ما پروب است" گفت: MS Solanki زیر بازرس در Chiloda ایستگاه پلیس و افسر تحقیق در این مورد است.

Ghosh شده بود در بمبی گاندینگر پس از 2015 که او آمده بود به گجرات به دنبال دکترای خود را پس از دنبال BTech و MTech از دانشگاه کلکته. او جان سالم به در برد توسط شوهرش زندگی می کند که در آن ما و پدر و مادر او هستند که بر اساس Bardhaman در غرب بنگال.

"ما باید ثبت اظهارات خود به دوستان و مردم از او در گروه مورد مطالعه او آمپول خوابگاه و دانشکده. ما در بر داشت هر چیزی amiss علمی جلو, بنابراین ما نیز کاوش زندگی شخصی او. بدن او را سوزانده شد و در 7 ژوئیه توسط پدر در قانون که با هواپیما به احمدآباد" گفت: Solanki.

در پاسخ به حادثه بمبی گاندینگر در بیانیه ای گفت: "این حادثه در حال حاضر تحت بررسی توسط پلیس و موسسه متعهد است به طور کامل همکاری با آنها. ما قادر به انتشار هر گونه اطلاعات یا نظرات در حالی که تحقیقات در جریان است" علاوه بر این اضافه کرد که بمبی گاندینگر جامعه عمیقا غمگین مرگ دکترا محقق است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن