IISc بنگلور توسعه ICU-درجه یک نمونه اولیه با استفاده از بومی قطعات

نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 3:10:42 ب. ظ هند موسسه علوم

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
نوشته شده توسط دارشان Devaiah BP | بنگلور | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 3:10:42 ب. ظ
IISc Bengaluru develops ICU-grade ventilator prototype using indigenous components هند موسسه علوم بنگلور شنبه گفت که آن را با موفقیت به اتمام نمونه اولیه از یک بومی توسعه یافته مراقبت ويژه درجه یک.

به آدرس کمبود هواکش با توجه به Covid-19 هند موسسه علوم (IISc) بنگالور شنبه گفت که آن را با موفقیت به اتمام نمونه اولیه از یک بومی توسعه در بخش مراقبتهای ويژه (ICU) درجه یک.

با توجه به IISc به ونتيلاتور پشتیبانی از هر دو تهاجمی و غیر تهاجمی تهویه. ونتیلاتور با استفاده از قطعات ساخته شده در هند و یا به راحتی در دسترس در زنجیره تامین داخلی.

"ونتیلاتور توسط توسعه PRAANA تیم, این تیم در زمان حدود 35 روز برای رفتن از تخته رسم به یک اثبات مفهوم سیستم و سپس یک نمونه کار در دو هفته دیگر," IISc گفت: در Facebook post.

"ساخته شده با استفاده از سفارشی طراحی شده پنوماتیک سیستم کنترل توسط یک ریزپردازنده آن را با استفاده از الگوریتم های اختصاصی و تکنیک های به مخلوط هوا و اکسیژن در این مورد نظر نسبت. این شهر همچنین دارای کنترل ریز دانه از بیمار-سمت تنفسی مانند تنفس رای دادن الهام به انقضا نسبت FiO2 و جوانه زدن" پست بخوانید.

با توجه به IISc پروژه PRAANA آغاز شده توسط IISc اعضای هیات علمی Gaurab بانرجی Duvvuri Subrahmanyam تلویزیون Prabhakar و Pratikash پاندا, بنگلور مبتنی بر مهندس معناس Pradhan و بازنشسته IISc استاد HS Jamadagni. بسیاری از داوطلبان از جمله پزشکان دکتر Supreet Khare دکتر Sriram Sampath و دکتر کریشنا پراساد شد بخشی از این پروژه است.

"ما در حال حاضر به طور فعال به کاوش گزینه ها برای همکاری با یک شریک صنعتی بیشتر به شرکت توسعه نمونه به یک زمینه آماده محصول می گوید:" Duvvuri Subrahmanyam یکی از IISc دانشکده.

"پروژه دریافت پشتیبانی داخلی از IISc خارجی بودجه از دفتر اصلی مشاور علمی دولت هند و مسئولیت اجتماعی شرکت ها سهم از بانک دولتی هند ، Narayana, سلامت, بنگلور, ارائه, پزشکی, تجهیزات تست برای تایید ونتیلاتور کارایی" IISC گفت: در پست.

"ما در حال طراحی این ونتیلاتور بر اساس بازخورد از برخی از پزشکان از کشور نیز بخشی از ما و تیم پزشکی گفت: Pratikash پاندا, پروژه PRAANA موسس و عضو تیم.

با توجه به کارناتاکا در بخش بهداشت و درمان وجود دارد 720 هواکش اختصاص داده شده در سراسر بيمارستان در Covid-19 بيمار در دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن