ICMR سمپوزیوم: India pvt بخش است و نقش کلیدی در تولید واکسن می گوید Dr Fauci

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 7:39:53 am دکتر Anthony Fa

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 31 سال 2020 7:39:53 am
دکتر Anthony Fauci.

به عنوان "جهان پیشرو تولید کننده واکسن" هند بخش خصوصی است "بسیار مهمی" در نبرد جهانی علیه Covid-19 Dr S Anthony Fauci, یکی از کارشناسان برجسته جهان در بیماری های عفونی گفت: در روز پنج شنبه شب.

Dr Fauci صحبت شد در آنلاین سمپوزیوم سازماندهی شده توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) که همچنین با حضور چند تن دیگر در سطح بین المللی تحسین شده اپیدیولوژی و vaccinologists.

"هند بخش خصوصی نیز نقش بسیار مهمی به عنوان تولید کننده پیشرو در جهان از واکسن و به عنوان موثر Covid-19 واکسن ظهور از ما تلاش های تحقیقاتی این قابلیت تولید در حال رفتن به بسیار بسیار مهم" دکتر Fauci گفت. "حرکت رو به جلو ما و دیگر (ایالات متحده موسسه ملی بهداشت) موسسات را به ادامه کار با همتایان و همکاران برای اطمینان از دانشمندان هند و چشمگیر تحقیق و توسعه ظرفیت یکپارچه در تلاش جهانی برای رسیدگی به Covid-19 واکسن."

بخوانید| ICMR برنامه ملی ثبت Covid بیماران برای کمک به بهبود درمان

Dr Fauci مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID) که بخشی از موسسه ملی بهداشت (NIH) بالا تحقیقات پزشکی از آژانس های دولت ایالات متحده. Dr Fauci شده است در پست خود پس از سال 1984 بوده است مشاور به شش ما رئیس جمهور پس از رونالد ریگان.

Dr Fauci ذکر شده سه جنبه کلیدی است که کاهش تاخیر بین آزمایشات و تولید واکسن: استانداردهای نظارتی و بررسی, هماهنگ نظارت بر داده برای تقویت تعامل و تامین مالی پیشرفته واکسن تولید می باشد.

به نظر او در یکی از ادامه بحث در جامعه پزشکی Dr Fauci گفت که او در برابر انسان چالش محاکمه که در آن شرکت کنندگان به عمد در معرض ویروس. بالا بروز Covid-19 باعث می شود چنین خطرات غیر ضروری و کمبود بسیار موثر در درمان باعث می شود آن را غیر اخلاقی.

چندین نفر دیگر در این سمپوزیوم با این حال اختلاف نظر داشتند. پروفسور آدریان هیل از دانشگاه آکسفورد است که بخشی از این تیم از محققان که همکاری با هند سرم موسسه به منظور توسعه یک واکسن نامزد گفت: روش های درمانی مانند remedesivir و نقاهت پلاسما باید اجازه می دهد تا محققان به در نظر گرفتن هر دو انسان چالش و کارآزمایی تصادفی کنترل محاکمه اجازه می دهد تا برای "سریعتر و ارزان تر" مسیر با توجه به غیر قابل پیش بینی از ویروس گسترش یافته است.

توضیح داد| در اینجا چیزی است که ما می دانیم از Covid-19 واکسن قیمت گذاری در حال حاضر

دیگران مانند نیر ایال مدیر Rutger مرکز جمعیت-سطح اخلاق زیستی و مارک Lipsitch استاد اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد T H چان دانشکده بهداشت همچنین مخالفت با دکتر Fauci در حالی که میکروبیولوژیست پیتر Piot مدیر لندن دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری موافقت کرد.

شرکت کنندگان همچنین در مورد نحوه توزیع عادلانه آینده واکسن از نظر افزایش "واکسن ناسیونالیسم" به عنوان پروفسور Piot آن را توصیف کرد. افسر وظیفه ویژه وزارت بهداشت راجش بوشان خواسته اعضا اگر هدف باید برای کاهش موارد توسط توزیع در سراسر جمعیت و یا کاهش تعداد مرگ و میر با تمرکز بر روی افراد مسن و کسانی که بیماریهای همراه یا فقیر. "در (سلامت) وزارت ما درگیر با این سوال... خارج از دولت وجود دارد که در حال ظهور در اجماع که حداقل خط مقدم سلامت کارگران باید بهترین ادعا می کنند بیش از کسانی که باید از این واکسن استفاده کنند؟, می شود یک فهرست اولویت" بوشان پرسید.

پروفسور ایال پاسخ داد که کارگران ضروری نه تنها سلامت کارگران باید همگانی. پروفسور Lipsitch گفت: کشور توزیع باید اندازه گیری سرانه.

NITI Aayog عضو Dr Vinod پل, رئیس ملی هند Covid-19 نیروی کار تاکید کرد این کشور تعهد به واکسن دسترسی داشته باشید. "ما نمی توانیم یک وضعیت که در آن غنی باید واکسن و نه فقیر... واکسن است نه فقط برای هند و سرخپوستان اما برای جهان و بشریت" دکتر پل گفت.

دیگر سخنرانان اصلی شامل مشاور علمی پروفسور K VijayRaghavan مواد مخدر کنترل کلی از هند Dr V G Somani که در جنوب شرق آسیا مدیر منطقه ای Dr Poonam Khetrapal سینگ و ICMR مدیر کل Dr Balram Bhargava.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب