ICMR توجه داشته باشید می گوید Covid واکسن برای استفاده عمومی توسط اوت 15, کارشناسان می گویند غیر واقعی

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 2:51:11 pm مردم درایو گذش

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 2:51:11 pm
coronavirus, coronavirus vaccine, coronavirus vaccine update, covid-19 vaccine, covid-19 vaccine, coronavirus update, covid 19 vaccine india update, covid 19 vaccine update, coronavirus vaccine update india, coronavirus vaccine update india news, coronavirus vaccine update india, icmr covid 19, icmr covid 19 vaccine, icmr coronavirus vaccine, icmr latest news مردم درایو گذشته یک نقاشی دیواری ارج نهادن به رزمندگان از COVID-19 در طول unlock-2 در دهلی نو در روز پنج شنبه, جولای 2, 2020. (Express Photo By Amit Mehra)

Coronavirus (Covid-19) واکسن: از شورای تحقیقات پزشکی هند وعده داده است به "راه اندازی" یک Coronavirus واکسناست که هنوز هم تحت بالینی "برای سلامت عمومی استفاده از آخرین ماه اوت 15" یک مهلت است که برخی از کارشناسان پزشکی به نام "کاملا غیر واقعی اگر نه به طور کامل غیر ممکن است".

در نامه ای به بیمارستان ها که انتخاب شده اند برای انجام آزمایش های بالینی برای یک نامزد واکسن طراحی و توسعه توسط بهارات بیوتکنولوژی ، ICMR مدیر کل Balram Bhargava گفته است که "با در نظر اضطراری برای بهداشت عمومی" و "ضرورت به راه اندازی واکسن" تمام افراد ذی نفع بودن "به شدت توصیه می شود برای پیگیری سریع تمام مصوبات مربوط به شروع کارآزمایی بالینی و اطمینان حاصل شود که موضوع ثبت نام آغاز شده است بعد از تاریخ 7 ژوئیه سال 2020".

"این است که پیش بینی برای راه اندازی این واکسن برای سلامت عمومی استفاده از آخرین تاریخ 15 اوت سال 2020 پس از اتمام تمامی آزمایشات بالینی" نامه متحده است.

Vineeta بال یک immunologist و استاد مدعو در موسسه آموزش علوم و تحقیقات (IISER) در پونا گفت که او قادر به درک چگونه این واکسن که هنوز تحت محاکمه می شود آماده است تا به زودی.

"15 آگوست به طور کامل غیر واقعی هدف است. هیچ واکسن تبدیل شده است که آماده است به طوری سریع است. چندین فرآیندهای درگیر و حتی در بهترین سناریو با توجه به اینکه ما در یک وضعیت اضطراری اوت 15, جدول زمانی, به نظر می رسد کاملا غیر واقعی اگر نه به طور کامل غیر ممکن است" Bal گفت.

همین حالا از توضیح داده شده | چگونه نزدیک ما به یک Covid-19 واکسن? چه فرایندی برای تست ؟

Anant Bhan, که با این نسخهها کار بر اخلاق زیستی نیز مورد سوال جدول زمانی و تعجب که آیا ICMR تا به حال قبل از تصمیم موفقیت آزمایش های بالینی.

"برای یک واکسن که قبل از توسعه بالینی است که هنوز هم در حال انجام هر (ICMR) در نامه خود چگونه می تواند کارآزمایی بالینی استخدام شروع شود در جولای 7? و این که این واکسن می تواند راه اندازی در اوت 15? یک آزمایش واکسن تکمیل شده در کمی بیش از یک ماه اثر از قبل تصمیم گرفت؟," Bhan گفت: در یک سری از توییت.

نامزد واکسن نام شرکت-vaxine توسعه یافته توسط بهارات زیست فناوری در ارتباط با پونا-بر اساس موسسه ملی ویروس شناسی به تازگی پاک شده است برای فاز اول و فاز دوم آزمایشات توسط دارو کنترل کلی از هند است.

بخوانید | چگونه یک شرکت چینی شروع به پریدن کرد به جلوی ویروس واکسن نژاد

معمولا این آزمایشات را به ماه و به دنبال فاز سوم آزمایش است که زمانی که داوطلب هستند در واقع با توجه به این واکسن عکس و پاسخ ایمنی بدن به بیماری ردیابی است. آزمایش های بالینی باید به دنبال تجزیه و تحلیل داده ها و تایید است که معمولا نیاز به منتشر شده در کارشناسی, مجله قبل از واکسن پاک است برای استفاده عمومی است.

برخی از مراحل این فرایند می تواند به تسریع و یا حتی کنار, اما نه همه.

وقتی پرسیده شد که در مورد اوت 15 مرجع Lokesh Sharma, دانشمند, ICMR گفت: "آن است که نمی توان به عنوان یک مهلت. این هدف ما است که بستگی به همکاری موسسات. اگر ما در حال رفتن به شروع کار ما باید این کار را با یک هدف و آن را باید از موفقیت است. انتظار ما و هدف این است که محاکمه کامل خواهد بود. به هر حال محصول آماده است. از این رو ما در حال رفتن به دادگاه. این DG شخصی نگرانی است. از این رو این نامه است."

ICMR, ICMR on COVID vaccine, COVID vaccine ICMR, ICMR COVID vaccine testing, India news, Indian Express

اما یک معاینه بالینی رجیستری را نشان می دهد متضاد جدول زمانی برای واکسن. اگر چه ICMR نامه یک جدول زمانی از پنج و نیم هفته یک کارآزمایی بالینی ثبت نام برای واکسن متحده که در این مدت از محاکمه به یک سال و سه ماه. ثبت نام آخرین ویرایش در پنج شنبه.

وقتی پرسیده شد که در مورد اختلاف یکی از موسسات شرکت گفت: "عملیات اضطراری است که باید انجام شود بنابراین ما در حال تلاش است."

کارآزمایی بالینی ثبت متحده وجود خواهد داشت دو مرحله از محاکمه. در مرحله اول وجود دارد سه گروه را حداقل به مدت 28 روز. فاز دوم را حداقل به مدت دو هفته. این timepoints برای ارزیابی شامل روز 14 بعد از 28 روز 104 و بعد 194 برای هر دو فاز است.

اوج فاز 2 نیز نمی تماس برای سلامت عمومی استفاده کنید اما بیشتر ثبت نام از شرکت کنندگان است.

علاوه بر این ثبت نام را نشان می دهد که هفت نفر از 12 کمیته اخلاق هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده است. محاکمه خواهد شد که حجم نمونه 1,125 مردم است.

یک گروه از 125 نفر را دریافت دو دوز از واکسن دو هفته از هم جدا و یا کنترل واکسن. پس از بیشتر از یک هفته پس از واکسیناسیون, اطلاعات ایمنی و نظارت بر هیئت مدیره (DSMB) را بررسی داده ها و توصیه دوز بالاتر برای گروه 2 و 3.

گروه 2 و 3 را نیز دریافت دو دوز vaccinee و کنترل دو هفته از هم جدا. این DSMB خواهد شد و سپس توصیه به پیشرفت است.

"یک گزارش موقت بر اساس ایمنی و ايمنی زايی از سه فرمولاسیون از گروه 1 به گروه 2 و گروه 3 اطلاع داده خواهد شد به مرکزی داروهای استاندارد کنترل سازمان (CDSCO) و هند برای بیشتر پیشرفت توسعه بالینی واکسن. این گزارش موقت را شامل تجزیه و تحلیل دقیق داده ها بر اساس اهداف اوليه و ثانويه از تمام بازدیدکننده داشته است از روز 28 (ايمنی زايی و ایمنی). هدف نهایی این است که انتخاب یک امن به خوبی تحمل می شود و ساکاريد عضلانی واکسن خواهد بود که بیشتر در ارزیابی فاز 2 مطالعه" ثبت متحده است.

فاز 2 شامل 750 داوطلب سالم از سن های مختلف براکت واکسینه شود دو هفته از هم جدا دیگری DSMB بررسی بیشتر و ثبت نام از شرکت کنندگان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب