ICC به تعویق انداختن T20 جام جهانی 2022; عرشه پاک برای لیگ

این T20 جام جهانی, برنامه ریزی برای بازی در استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر سال جاری به طور رسمی به تعویق افتاده

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

این T20 جام جهانی, برنامه ریزی برای بازی در استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر سال جاری به طور رسمی به تعویق افتاده است 2022.

اعلام روز پس از شورای بین المللی کریکت (ICC) جلسه هیئت مدیره پاک است از عرشه مخصوص ماشینها ممنوع برای هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند (BCCI) به reschedule Indian Premier League (IPL) در همان پنجره.

همچنین بخوانید: IPL تنها صحنه در خارج از کشور به عنوان آخرین چاره: BCCI

علاوه بر به تعویق انداختن T20 World Cup-اکتبر-نوامبر سال 2022 ICC در هیئت مدیره نیز تصمیم به فشار 2023 ODI جام جهانی در هند به اکتبر-نوامبر آن سال از فوریه-مارس.

"حرکت مردان جام جهانی کریکت (2023) به بعد پنجره یک عنصر حیاتی از این و به ما می دهد شانس بهتری برای حفظ یکپارچگی صلاحیت روند" ICC اجرایی مانو Sawhney در بیانیه ای گفت.

همچنین بخوانید: کریکت | IPL لغو خواهد رسید BCCI سخت

"این زمان اضافی استفاده می شود برای برنامه ریزی مجدد بازی است که ممکن است از دست رفته به دلیل همه گیر حصول اطمینان از صلاحیت می توان تصمیم گرفت در زمینه بازی."

هیچ مکانهای مشخص شده

جالب, ICC بیانیه مشخص نیست مکانهای T20 جام جهانی در سال 2021 و 2022.

هند اهدا شد 2021 مسابقات اما میزبان آن وضعیت تهدید شد که پس از آن دیدار نیست اولین مهلت برای تامین امنیت معافیت های مالیاتی از دولت مرکزی است. همانطور که در حال حاضر هند هنوز هم حفظ میزبانی حقوق با ICC تمدید مهلت ارسال آثار تا 31 دسامبر.

هند می خواهید به نگه داشتن 2021 نسخه از آن میزبان این 2023 ODI جام جهانی بود و نه فضایی که حوادث بزرگ را از مرحله آنها را در سال های متوالی.

IPL برنامه را به شکل

روز دوشنبه اعلام خواهد شد در نتیجه BCCI و فرانچایز تعویض به IPL حالت. BCCI است شارت دو پنجره (26 سپتامبر تا نوامبر 7 و 26 سپتامبر تا نوامبر 14) و رویکرد دولت مرکزی برای ترخیص یک بار IPL حاکم بر شورای تنظیم برای دیدار روز جمعه به طور رسمی پیشنهاد امارات متحده عربی به عنوان محل برگزاری.

"در حال حاضر که T20 جام جهانی به تعویق افتاده است, چیزی که باید اتفاق خیلی زودتر ما می توانید سعی کنید و کشف اینکه آیا IPL می تواند صحنه" IPL حاکم رئیس شورای Brijesh پاتل گفت: هندو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن