ICC به تعویق انداختن تصمیم گیری در 2020 T20 جام جهانی حداقل یک ماه

این شورای بین المللی کریکت (ICC) در ادامه به اتخاذ یک "صبر کنید و به تماشای' رویکرد به عنوان هیئت مدیره خود را

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

این شورای بین المللی کریکت (ICC) در ادامه به اتخاذ یک "صبر کنید و به تماشای' رویکرد به عنوان هیئت مدیره خود را معوق تصمیم در مورد برگزاری این سال T20 جام جهانی در استرالیا توسط حداقل یک ماه.

"ما تنها یک شانس به این تصمیم و آن نیاز به یک حق و مانند ما ادامه خواهد داد به مشورت با ما اعضای شبکه همکاران دولت ها و بازیکنان و به اطمینان حاصل شود که ما تصمیم خوبی" اظهار داشت ICC اجرایی مانو Sawhney در بیانیه ای پس از چهار جلسه.

این قابل درک است که علاوه بر توجه به سرعت در حال تحول بهداشت عمومی وضعیت ناشی از COVID-19 هیئت مدیره تصمیم به اتخاذ یک تصمیم در عجله نگه داشتن در ذهن آینده ICC رئیس انتخابات.

در حالی که تاخیر در این T20 جام جهانی تصمیم بدان معنی است که BCCI را به صبر طولانی برای دیدن اگر آن را فشار می تواند در لیگ برتر هند (IPL) در این سال BCCI جمهور Sourav Ganguly هنوز یک دلیل برای لبخند بعد از جلسه.

تمدید مهلت

ICC توافق به BCCI تقاضا از تمدید مهلت برای تامین امنیت لازم معافیت های مالیاتی از سوی دولت به مرحله T20 جام جهانی در سال 2021.

با BCCI داشتن از دست رفته قبلی مهلت ICC تهدید کرده بود به صورت به دور از هند است.

BCCI در حال حاضر دارای شش ماه بیشتر برای متقاعد کردن دولت مرکزی است.

در حالی که ICC بیانیه مشخص نیست هر چیزی در مورد روند انتخاب رئیس آن را اعلام گنجاندن تمام ICC مدیران در نقض محرمانه بودن پروب به راه انداخته شد که در ماه گذشته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب