ICC هیئت مدیره به بحث T20 WC, on May 28

این شورای بین المللی کریکت (ICC) هیئت مدیره تنظیم شده است به بحث در مورد امکان از سرگیری ورزشی بین المللی و چش

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

این شورای بین المللی کریکت (ICC) هیئت مدیره تنظیم شده است به بحث در مورد امکان از سرگیری ورزشی بین المللی و چشم انداز برگزاری T20 جام جهانی در استرالیا بعد از این سال.

بین المللی ورزشی از جمله جیرجیرک آینده به یک وقفه به دلیل همه گیر ICC هیئت مدیره بالاترین قدرت تصمیم گیری کریکت حاکم بدن — در تاریخ 27 مارس تا به حال مورد بحث برنامه ریزی احتمالی در مورد متحرک رویداد در استرالیا نمی توانید پیش بروید طبق برنامه در ماه اکتبر-نوامبر.

همچنین بخوانید: Du Plessis نشان می دهد دو هفته انزوا دوره برای بازیکنان قبل و بعد از T20 WC

هندو می داند که با دولت استرالیا مشتاق در نمودار یک نقشه راه برای از سرگیری, ورزش, ICC هیئت مدیره است به احتمال زیاد به خود را برخی از زمان قبل از مصرف یک تماس نهایی در مورد سرنوشت این مسابقات است. آن جالب خواهد بود برای دیدن اگر عمده کریکت تخته به خصوص هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند (BCCI) فشار برای استفاده T20 World Cup پنجره را برای زمان از دست رفته در دو جانبه سری تقویم.

در ضمن ICC مدیره تصویری-کنفرانس نیز به احتمال زیاد به kickstart انتخابات روش برای جانشین Shashank منهر به عنوان مستقل رئیس.

در حالی که منهر به اصطلاح در اصل برنامه ریزی شده برای پایان دادن به با معمولی ICC کنفرانس سالانه در ماه ژوئن COVID-19 مجبور است ICC هیئت مدیره به گسترش منهر مدت تا ماه اوت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن