من تا به حال coronavirus در ژانویه می گوید: سابق انگلستان همه طفیلی ایان Botham

سابق انگلستان همه طفیلی ایان Botham ادعا کرده است که او آلوده کردم مخوف coronavirus اوایل این سال, اما اشتباه

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

سابق انگلستان همه طفیلی ایان Botham ادعا کرده است که او آلوده کردم مخوف coronavirus اوایل این سال, اما اشتباه آن را به صورت "یک مورد بد از آنفولانزا."

"من فکر می کنم چیزی که به یاد داشته باشید این است که شش ماه پیش هیچ کس حتی می دانستم که آنچه در این بود تا به حال شنیده ام از آن" Botham گفت: صبح به خیر بریتانیا. "من تا به حال آن را در پایان ماه دسامبر آغاز ژانویه و من فکر کردم من تا به حال یک مورد بد از آنفولانزا. این شگفت انگیز است چه مدت آن بوده است."

همچنین بخوانید: برگزاری T20 جام جهانی غیر واقعی در میان COVID-19 pandemic: کریکت استرالیا, رئیس

Botham از مردم خواست برای نشان دادن یک کمی از صبر و شکیبایی به عنوان او امیدوار است همه چیز را بهبود بخشد در چند هفته.

"من فکر می کنم مردم پاسخ داده شده است بسیار خوب است. من امیدوارم که آنها نشان می دهد کمی بیشتر صبر بیش از چند هفته آینده و یا پس بنابراین ما می تواند رسیدن به یک وضعیت که در آن هر کس می تواند حرکت در اطراف," او گفت:.

Botham است و شکی نیست که این ورزش به زودی آغاز خواهد شد به عنوان کریکت یک بازی که در آن اجتماعی فاصله ممکن است. "من فکر می کنم کریکت خواهد شد به زودی. کریکت می تواند ایفا کرده است. هیچ واقعی وجود دارد, تماس فیزیکی وجود دارد, شما می توانید نگه دارید خود را اجتماعی فاصله به راحتی گفت:" 64 ساله.

Botham که رئیس در دورهام گفت: مذاکرات هستند و تصمیم به زودی خواهد آمد.

"من معتقدم که یک زن و شوهر از جلسات آینده که در آن تصمیم گیری خواهد شد. از نظر من صحبت کردن به پسران در دورهام آنها در آموزش آنها بسیار مشتاق به خارج وجود دارد و بازی به عنوان هر جوان ورزشکار," او گفت:.

"بحث در مورد این که آیا آن توپ سفید یا قرمز توپ کریکت — باید هر دو تمام جنبه های بازی باید برگردم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن