چگونه برای برنده شدن Ranji? Ashwin می یابد

او شده است یک بخشی از تیم است که برنده جام جهانی, قهرمانان جام و لیگ. اما برای R. Ashwin این Ranji جایزه عنوان

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

او شده است یک بخشی از تیم است که برنده جام جهانی, قهرمانان جام و لیگ. اما برای R. Ashwin این Ranji جایزه عنوان باقی مانده است دشوار است.

هند و خارج از عنکبوتی که تار میتند شده آوازی در سالهای اخیر و مورد نیاز برای همه چیز را تغییر دهید اگر تامیل نادو کریکت به بهبود است. در طول مستند Ashwin اختصاص یافته جدید یوتیوب نشان می دهد به چیدن مغز از کلاس اول مدافعان در آنچه در آن طول می کشد را به نفع خود Ranji.

کلاس اول مسائل

"هر جوان کریکت می خواهد به بازی بازی های لیگ و کشور, اما بسیاری نمی دانم که چقدر مهم کلاس اول کریکت است. من می خواستم برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای در کلاس اول کریکت و توضیح دهید که چگونه حیاتی آن است" گفت: Ashwin در آنچه او را سوار برای شروع نشان می دهد.

این برنامه دیده می شود امثال آمل Muzumdar وسیم جعفر, S. رامش و W. V. رامان با قسمت های Parthiv Patel, S. بادرينات ، و L. Sivaramakrishnan در خط لوله.

صحبت کردن در مورد او رویای برنده شدن در Ranji جایزه Ashwin گفت: "در چند سال گذشته ما به خوبی انجام می شود. زمان خاموش اجازه می دهد تا ما را به سهام از وضعیت و شروع به آماده سازی طولانی مدت. Cricketers نیاز به این فرصت را به فرو رفتن و پیدا کردن یک راه برای بهتر کنند."

یک فرد استثنایی استعداد — 2016 را کریکت ICC از سال — Ashwin تاکيد جمعی. "فرد زیرکی به تنهایی نمی تواند به شما کمک کند حرکت به بالا از نردبان" او گفت:. "ما نیاز به انجام به خوبی به عنوان یک تیم و در knockouts به طور منظم."

تامیل نادو به تازگی امن خدمات کرالا Sandeep Warrier به تقویت آن سرعت, بازی بولینگ, مساحت چندساله ضعف است. Ashwin حمایت از تصمیم و گفت: این حرکت فراهم می کند و استعداد های محلی یک معیار برای اندازه گیری خود را در برابر و همچنین کمک می کند تا محافظت در برابر خوشنودی است.

راه حل های مورد نیاز

"ما در لیگ ساختار نیاز به یک تجدید نظر از آنجا که ما نمی تواند تولید سریع پرتاب کنندگان در مرده رزین," او گفت:. "ما باید بهتر درها و باید آمد تا با راه حل های جدید. شاید ما می توانیم یک امتیاز تشویقی برای بولینگ بازی کردن تیم ها و درها گرفته شده توسط پیسرز.

"سپس شما را به طور خودکار به دیدن زنده درها و ما ضربه را نیز بهتر است در بازی بولینگ سریع. خوب گزاف گویی کمک می کند تا ریسندگی و همچنین. شما نمی توانید به خوبی در Ranji جایزه اگر شما نمی توانید بازی های سرعتی, بازی بولینگ."

در این کار مورد نیاز در مردمی, Ashwin ذکر Parthiv پاتل حکایت در گجرات ارسال آن Ranji-برنده مربی به زیر 19 کریکت به اطمینان حاصل شود که خط مونتاژ سالم ماند.

تامیل نادو دو Ranji جایزه عناوین آمد و 33 سال از هم جدا — در 1954-55 به عنوان مدرس و در سال 1987-88. بنابراین یکی دیگر از 33 سال انتظار پایان در 2020-21? شناسایی مسائل و ترکیب دانش از کسانی که آن را انجام داده اند قطعا اولین گام به سوی این هدف است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب