خانه پنل ارشد به BJP را OBC نمایندگان مجلس: ارسال توییت به مودی شاه در لایه خامه درآمد

نوشته شده توسط Shyamlal Yadav | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 11:07:12 am BJP MP گانش سینگ

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
نوشته شده توسط Shyamlal Yadav | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 11:07:12 am
creamy layer income, OBC creamy layer income, Ganesh Singh, OBC welfare, Indian Express BJP MP گانش سینگ نشان دهنده ساتنا در MP. (توییتر/@GaneshSingh_in)

رئیس مجلس پانل در OBC رفاه BJP MP گانش سینگ به نوشته دیگر OBC نمایندگان مجلس در پارتی, درخواست از آنها برای درخواست نارندرا نخست وزیر و وزیر آمیت شاه از طریق "پیام توییتهایی" نه شامل حقوق و دستمزد و کشاورزی درآمد در حالی که محاسبه سالانه درآمد خانواده به تصمیم گیری لایه خامه.

سینگ نامه در یک زمان می آید زمانی که کمیسیون ملی در دیگر عقب کلاس (NCBC) است و در عین حال برای نهایی نظرات خود را در این مرکز پیشنهاد برای افزایش درآمد حد از لایه خامه و شامل حقوق و دستمزد به عنوان یک معیار.

در نامه مورخ 5 ژوئیه به 112 OBC نمایندگان مجلس از هر دو مجلس به استثنای مودی سینگ نوشت که کمیته پارلمانی توصیه کرده بود که لایه خامه حد توان به افزایش Rs 15 لاخ. او نوشت که دولت "با توجه به" یک "اجماع بر Rs 12 لاخ اما حقوق و دستمزد و کشاورزی درآمد نیز در حال اضافه ناخالص سالانه درآمد که اشتباه است".

فعلا محدودیت درآمد برای OBC کرم لایه تومان 8 لاخ در هر سالو در تصمیم رتبه برای کارمندان دولت و نه در حقوق و دستمزد.

نامه های نوشته شده در زبان هندی می گوید: "Pradhanmantri جی aur Grihmantri جی se agrah hai ki vetan aur krishi se huyi aay ko sakal است varshik aay کی ganana karte samay na joda jaaye. آیسا sandesh, پیام توییت bhejne ka kasht karen (نخست وزیر و وزیر به درخواست شامل حقوق و دستمزد و کشاورزی درآمد در حالی که محاسبه درآمد سالانه ناخالص لطفا از ارسال چنین پیام ها و توییت)."

صحبت به هند اکسپرسسینگ که نشان دهنده ساتنا در MP گفت: "هیچ اشتباهی در نوشتن نامه به نمایندگان مجلس از حزب من. ما نگران هستند که اگر پیشنهاد دولت شامل حقوق و دستمزد پذیرش نمایندگی از OBCs در دولت صفوف کوچک خواهد شد بیشتر است."

منابع گفت: هند اکسپرس که یک پیش نویس از کابینه توجه داشته باشید که لایه خامه تعیین خواهد شد در همه درآمد از جمله حقوق و دستمزد محاسبه مالیات بر درآمد اما نه کشاورزی درآمد — فرستاده شده بود به NCBC توسط وزارت عدالت اجتماعی و توانمندسازی در مارس 12.

در حالی که این پیش نویس شامل کشاورزی درآمد و منابع گفت که در میان پنج عضو NCBC که برخوردار قانون اساسی وضعیت چهار در برابر هر حرکت ممکن است شامل حقوق و دستمزد و کشاورزی درآمد در هر مرحله بعد.

هنگامی که تماس NCBC رئیس Bhagwan لعل Sahni گفت: "ما در حال بررسی این پیشنهاد در کابینه داشته باشید. ما را نهایی و ارسال نظرات ما به دولت در هفته است."

برای کارکنان دولت و فرزندان در نظر گرفته شود در لایه خامه اگر هر کدام از پدر و مادر به طور مستقیم استخدام در گروه یک و یا اگر هر دو در گروه B. آنها نیز در نظر گرفته شود اگر پدر و مادر خود را وارد کنید, گروه یک را از طریق ارتقاء قبل از سن 40.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن