پرتال تخصصی اولی در رازک: Covid خانواده به روز رسانی

من امیدوارم که شما در حال امن و سالم و ذهنی خوش بین است. من نوشتن یک آبجو ستون اما آبجو است meandering محیطی,

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

من امیدوارم که شما در حال امن و سالم و ذهنی خوش بین است.

من نوشتن یک آبجو ستون اما آبجو است meandering محیطی, موضوع این هفته است. البته آبجو است که بخش مهمی از زندگی من اما آن را بیشتر از یک شخصیت حمایت امروز. من هفتگی حسی مذاقات را در آبجوسازی هستند که اکثریت آبجو نوشیدن در حال حاضر همراه با جلوی خانه آبجو — یا, همچنین شناخته شده به عنوان 6 پا آبجو با دوستان نزدیک.

این هفته من فکر امیدوار افکار به عنوان بسیاری از قطعات از ما مینه سوتا جامعه هستند به آرامی و با احتیاط باز برگشت. من یک فن از مراقب بودن و متفکر ما به عنوان سرباز ، من اغلب دوستان بگویید که اگر من نیست که اضطراب از تباهی مالی با کسب و کار کوچک من, من در واقع واقعا خوشحال بودن قرنطینه با خانواده من. هنگامی که ما هرگز دوباره رفتن به صرف زمان مثل این با ما عزیزان ؟ من واقعا آن را گرامی اما نه همه موافق با عشق با هم در خانه ما.

من یک دبیرستان و ارشد در دانشگاه, زندگی در خانه و آموزش از راه دور از طریق رایانه های خود را. بسیار عجیب و غریب است. آنها هر دو champing در بیت. من احساس می کنم بد برای کودکان و نوجوانان. آن را سخت به از دست دادن این تجربه های فوق العاده مانند فارغ التحصیلی, مدل و senior skip day و متعدد مناسک معابر در کالج اما دوباره ما به هیچ انتخاب است.

و همچنین به عنوان دوست بودن با خانواده, من عاشق کابین و توله سگ. این شنبه گذشته که بخشی از آخر هفته روز یادبود ما به رهبری به یک دوست کابین.

من موجودی دیگر (به معنای واقعی کلمه) آسایش توله سگ; هر کس آنها را دوست دارد با وجود این مقدار عظیم از کار آنها نیاز است. ما اما تنها به این دلیل که دختر من و من خستگی ناپذیر hounded (باز هم به معنای واقعی کلمه) ما کمتر-مشتاق خانواده (پسر و همسر) تا زمانی که آنها را در هیئت مدیره با #pandemicpup. او خوب pup و آورده بی اندازه شادی (اکثرا!), بزرگ است که برای سلامت روان, نه به ذکر است یک افزایش خوبی در ورزش ما در طول پیاده روی روزانه.

آخر هفته گذشته ما بودند دعوت دوستان خود را برای رفتن به داخل کابین بودند و ما را تشویق به آوردن توله سگ جوان است. عالی بود به خارج برای یک درایو و لذت بردن از برخی از کابین زمان با مقدار زیادی از فضای اجتماعی فاصله. ما لذت می برد برخی از خوب آبجو محلی (آبجو مرجع). ما به تماشای سگ ما یاد بگیرند که برای شنا کردن و بازیابی راه اندازی شده توسط خود را خاموش حوض به دریاچه حدود 100 بار. او بود که برای بقیه شب. ما کبابی خوردند و تازه ماهی است. ما بازی کارت (بسیاری از ضد عفونی کننده دست) نیز هست. آن همه سرگرم کننده و زمان افتخار مینه سوتا آخر هفته روز یادبود ،

به عنوان ما در مورد دولت از قرنطینه اشاره کردم شادی بودن با عزیزان. من فوق العاده میزبان به توافق رسیدند اما blurted: "اما مذاکرات بسیار!" همسر من موافقت کرد و افزود: "من فقط می خواهم برخی از زمان به تنهایی در خانه." ما شوهران نگاه در هر یک از دیگر در ناباوری مطلق — و یا حداقل وانمود به.

من متوجه است که زندگی در یک خانه کوچک با چهار اندازه کامل مردم و یک سگ باعث می شود آن را واقعا سخت به پیدا کردن برخی از انفرادی, زمان شارژ مجدد برای بسیاری از ما است. اما من همچنین نگرانی در مورد مردمی که به تنهایی. من قصد دارم برای به یاد داشته باشید برای رسیدن به دوستان و خانواده که فقط ممکن است نیاز به برخی از "بیش از ارتباط" به عنوان همسر عزیز من خواستار آن است. به عنوان من در مورد کار من در اطراف خانه و در مورد آن صحبت کنید (ظاهرا بی وقفه) و سازمان دیده بان را نشان می دهد مانند "آخرین رقص" و سعی کنید برای به دست آوردن همه به وزن در همه آنها می خواهم من فقط قطع مصرف. من تمایل به فکر می کنم با صدای بلند. من در تلاش برای سهولت در تلاش برای به یاد داشته باشید که برخی از مردمی می خواهید زمان آرام, پیاده روی, درون گرایی. بله من خواسته بودن برای خفه شو و به عنوان یک بیماری همه گیر معجزه, من در حال کار سخت بر روی آن. من خودم C+ در این نقطه است.

من دوستان زیادی که از من دعوت به کابین خود را من مدیون لطف برای یک روز آرامش در جنگل و چشم انداز خوب. و به همسر و بچه ها ، من خوش شانس, شاد, همه گیر, شوهر و پدر است. اما دیدگاه های خود را باز می شود چشم من به این طیف از همه مردم ساکن در این بیماری همه گیر. من معتقدم بهتر روز به زودی خواهد رسید. من امیدوارم که بچه های من می توانید به بازگشت به دانشگاه و همسر من, می توانید برخی از زمان در خانه با آرامش و تنهایی. اما تا آن زمان آنها با من گیر کرده. و همه ما عاشق یکدیگر به طوری که خوب است. ممنون.

لطفا ایمیل من را با نظرات خود را قرنطینه داستان .

اقامت مثبت, دیو

دیو پرتال تخصصی اولی زندگی و کار در دولوت و جانباز آبجو و آبجو قاضی. تماس با او را در dave@hoopsbrewing.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب