برگزاری bypolls در انتخابات و نه EVM: Cong رهبر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 11:33:35 pm هشت کرسیهای مجلس هستند

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 11:33:35 pm
gujarat congress, covid-19, gujarat bypolls, election commission of india, evm, ballot paper, indian express news هشت کرسیهای مجلس هستند تا برای bypolls پس از هشت کنگره MLAs استعفا داد و جلوتر از Rajya سبها نظر سنجی. (بازنمودی)

کنگره قانونگذار و معاون رهبر اپوزیسیون در گجرات مجمع Shailesh Parmar با نزدیک شدن به کمیسیون انتخابات روز جمعه خواستار آن است که bypolls به هشت کرسیهای مجلس در گجرات برگزار می شود از طریق رای گیری مقاله سیستم و دستگاه رای گیری الکترونیکی (EVMs).

"در میان همه گیر وجود دارد رفتن به bypolls به هشت کرسیهای مجلس بعد از این سال در گجرات. در هر صندلی وجود دارد حداقل 2 لاخ رای دهندگان و به طور متوسط در هر رای گیری غرفه را 1,000 ثبت نام رای دهندگان که خواهد آمد در تماس با یک EVM ماشین در حالی که رای گیری. یک تهدید وجود دارد Covid-19 عفونت به عنوان EVM دستگاه دکمه را فشرده می شود توسط هزاران نفر از رای دهندگان. ما خواهان آن است که bypolls برگزار می شود در رای گیری برای جلوگیری از گسترش عفونت" خواندن یک بیانیه منتشر شده توسط دفتر Parmar.

در ضمن BJP Gujarat در بیانیه ای گفت که این حزب و کادرهای آماده بودند به صورت انتخابات.

"این است که تا حد EC به تصمیم گیری زمانی که آن را می خواهد برای برگزاری انتخابات به این هشت صندلی است. این یک روش دموکراتیک برای برگزاری انتخابات در یک صندلی در ظرف شش ماه از یک MLA استعفای. اما EC نیز باید به در نظر گرفتن غالب coronavirus وضعیت در ایالت" گجرات BJP سخنگوی بهارات Pandya گفت.

"مهم نیست که در انتخابات برنامه ریزی شده بی جی پی آماده است چرا که ما کارگران همیشه باقی می ماند در میان مردم به آنها خدمت می کنند. ما با اعتماد به نفس از پیروزی در تمام هشت کرسی" او گفت:.

هشت کرسیهای مجلس هستند تا برای bypolls پس از هشت کنگره MLAs استعفا داد و جلوتر از Rajya سبها نظر سنجی.

با ورودی FromPTI

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن