هاکی افسانه Balbir سینگ Sr آزمون COVID-19 منفی اما وضعیت همچنان بحرانی

هاکی افسانه Balbir Singh, Sr, سه طلای المپیک مدال که شرایط همچنان بحرانی باقی مانده در یکشنبه آزمایش منفی برای

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

هاکی افسانه Balbir Singh, Sr, سه طلای المپیک مدال که شرایط همچنان بحرانی باقی مانده در یکشنبه آزمایش منفی برای کوروناویروس.

"او COVID-19 گزارش منفی است" 96 ساله مادری نوه کبیر گفت PTI.

Balbir سینگ Sr بستری شد Fortis بیمارستان در محلی عصر روز جمعه با شکایت از ذات الریه.

"وضعیت او هنوز هم انتقادی او همچنان باقی می ماند بر روی دستگاه تنفس مصنوعی. هر چند کمی بهتر از آنچه که او پس از ورود به بیمارستان, او هنوز پایدار" کبیر گفت.

Balbir سینگ Sr گرفته شده بود به بیمارستان خصوصی از محل اقامت خود را در بخش 36 در Chandigarh, جایی که او زندگی می کند دختر Sushbir و کبیر.

Balbir سینگ Sr اجرا شد تب بالا در پنج شنبه شب. در ابتدا خانواده سعی در مدیریت او دادن اسفنج حمام در خانه اما شرایط خود را بهبود نمی کند که بنابراین آنها منتقل شده او را به بیمارستان است.

در ژانویه سال گذشته Balbir سینگ Sr مرخص شد از PGIMER Chandigarh پس از گذراندن 108 روز در بیمارستان جایی که او تحت درمان برونش ذات الریه.

"این یک دستاورد بی نظیر و اعتباری برای خود شن که او می تواند بهبود می یابند در سن 95 از سناریوی از برونش ذات الریه و در نزدیکی نارسایی قلبی بود که او در ابتدا بستری با" پروفسور Jagat Ram, مدیر PGIMER بود و سپس گفت: هنگامی که سابق هند کاپیتان مرخص شد.

در طول 2012 لندن بازی های المپیک, نمادین در مرکز جلو مفتخر شد به عنوان تنها هند در میان 16 انتخاب المپیک افسانه های مدرن در سراسر تاریخ المپیک.

او رکورد جهانی بیشترین گل توسط یک فرد در مردان هاکی در فینال المپیک هنوز شکست نخورده است. او تا به حال پنج گل به ثمر رساند در هند 6-1 پیروزی بر هلند مدال طلا مسابقه از سال 1952 هلسینکی بازی.

او اعطا شد با Padma شری در سال 1957 و همچنین مدیر هند تنها جام جهانی تیم برنده در سال 1975.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب