نکات فعالیت های اقتصادی احیای ممکن است به عنوان مصرف سوخت افزایش می یابد

نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 1:08:11 am در یک بزرگراه

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
نوشته شده توسط Krishn Kaushik | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 1:08:11 am
coronavirus, coronavirus latest news, lockdown, lockdown india, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest در یک بزرگراه در بمبئی در روز پنج شنبه. (ایسنا/فرانسیس Mascarenhas)

در نشانه ای از برخی از احیای فعالیت های اقتصادی و مصرف سوخت دیزل و بنزین و سوخت حمل و نقل هوایی — در سراسر کشور رشد بیش از 70 درصد در ماه مه نسبت به مصرف در ماه آوریل است. اما در حدود 70 درصد از فوریه ارقام مصرف بود و هنوز هم قابل ملاحظه ای در زیر علامت قبل از Covid-19 pandemic گسترش و مستند تحمیل شد در 25 مارس.

در مارس مصرف سوخت پایین بود فقط 40 درصد از فوریه اعداد.

حتی اگر سوخت حمل و نقل هوایی را دیدم بالاترین سنبله به دو برابر در ماه مه نسبت به ماه آوریل آن را هنوز هم دیدم حداقل احیای بين سه سوخت زمانی که دیده می شود در برابر فوریه اعداد. در حالی که بنزین مصرف شد به 75 درصد از فوریه اعداد مصرف سوخت حمل و نقل هوایی در ماه مه بود که فقط 16 درصد در مقایسه با زمانی که به ماه فوریه است.

به دولت اجازه داده بود که دفاتر باز و عمومی در درون جنبش سبز و نارنجی مناطق شروع آوریل 5 و سپس بعد از آن حتی در مناطق قرمز (قطع نظر از مهار مناطق) در مارس 17, آن را تنها اجازه inter-state road جنبش در تاریخ 1 ژوئن. کالا جنبش در داخل و در سراسر متحده تا به حال باز شده است در پایان ماه مارس خود را.

محدودیت در پروازهای مسافربری تجاری حفظ شد و تا 25 مه زمانی که به دولت اجازه داده ترافیک در انتخاب مسیرهای داخلی.

مصرف داده ها از نفت در برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل سلول (PPAC) تحت اتحادیه نفت و گاز وزارت نشان می دهد که موتور روح (بنزین) مصرف رز از 973 هزار متریک تن (تن) در ماه آوریل به 1,769 هزار تن در ماه مه — پرش از 82 درصد است. به طور مشابه, مصرف بالا-سرعت دیزل (diesel) دیدم سنبله از 3,250 هزار تن در ماه آوریل به 5,495 هزار تن در ماه مه (70% پرش).

در مقایسه با ماه فوریه زمانی که 2,511 هزار تن بنزین و 7,160 هزار تن دیزل مصرف می شد که ممکن است ارقام 70% و 77% از آن است.

حمل و نقل هوایی توربین سوخت (ع) مصرف که تا به حال دیده می شود شدید ترین شیب در طول مستند دوره شروع به پریدن کرد از 56 هزار تن در ماه آوریل به 111 هزار تن در ماه گذشته اما مصرف می شد و هنوز هم فقط حدود یک ششم از 690 هزار تن مصرف در ماه فوریه است.

قرار دادن با هم, سه, سوخت مورد استفاده در خصوصی ترین و تجاری و مسافری و کالا و وسایل نقلیه و هواپیما و ژنراتورهای دیدم 7,375 هزار تن مصرف در کشور است. که تقریبا دو برابر 4,279 هزار تن مصرف شده در مارس اما بسیار کمتر از فوریه ارقام 10,361 هزار تن است.

احیای حرکت وسایل نقلیه تجاری نیز قابل مشاهده است و در تعدادی از e-راه صورتحساب صادر شده به عنوان در هر GST شبکه داده ها. شماره سه برابر از 86 لاخ در ماه آوریل به 2.55 کرور روپیه در ماه مه اگر چه هنوز هم فقط 45 درصد از 5.72 کرور e-راه صورتحساب صادر شده در فوریه. این شامل e-راه صورتحساب در درون و در سراسر متحده است.

این به این معنی است که برای نزدیک به 19.72 لاخ e-راه صورتحساب های تولید شده در هر روز در ماه فوریه روزانه تعداد آنها را به 2.87 لاخ در مارس و احیا به 8.22 لاخ است.

داده ها نشان می دهد که بین دولت و جنبش کالا همچنان باقی می ماند بیشتر تحت تاثیر قرار از درون یک دولت است. به عنوان چند متحده همچنان به نگه داشتن مرزهای خود را بسته به ایالتی مسافر سفر و حتی پس از مرکز مارس 29 جهت است که کالاهای حرکت نباید متوقف احیای e-راه صورتحساب ایجاد شده نشان دهنده این محدودیت ها. E-راه صورتحساب ایجاد شده در مارس برای داخل دولت کالاهای جنبش (1.71 کرور) بودند 51 درصد از فوریه (3.35 کرور); for inter-state کالا جنبش ممکن است شکل (84 لاخ) است که فقط 35 درصد از فوریه (2.37 کرور).

یک دلیل برای یک شیب قابل توجهی در نسل e-راه صورتحساب نیز این مرکز تصمیم به تمدید اعتبار تمام e-راه صورتحساب های صادر شده قبل از 24 مارس تا مه 31. معمولا هر e-راه لایحه معتبر است برای یک روز برای 100 کیلومتر از سفر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن