هیماچال PPE اومدی: سلامت رسمی بالا به دنبال رشوه هرگز آن محققان به اطلاع دادگاه

نوشته شده توسط Gagandeep سینگ Dhillon | Shimla | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 9:39:15 pm بررسی افسر

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gagandeep سینگ Dhillon | Shimla | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 9:39:15 pm
PPE kit, coronavirus ppe kit, ppe scam, himachal pradesh, ppe bribe case, indian express, himachal ppe scam, indian express بررسی افسر و دادستان عمومی گفت که زیستی کمک به حال عرضه کیت ارزش "روپیه یک کرور چیزی" به هیماچال پرادش دولت است. (بازنمودی تصویر)

هیماچال پرادش را به حالت تعلیق مدیر خدمات بهداشتی Dr AK گوپتا گفته "رشوه" پس از زایمان از شش به هفت محموله از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کیت به ارزش بیش از 1 کرور تومان توسط یک Derabassi مبتنی بر تولید است اما در واقع نه پول دریافت خواهید کرد یک محقق گفت: یک دادگاه ویژه در اینجا پنج شنبه.

Prithvi سینگ کسی که گفته ضبط کلیپ های صوتی که در آن او شنیده می شود بحث در مورد تحویل Rs 5 لاخ است liasioning افسر زیستی کمک شرکت در Derabassi بررسی افسر DSP کایلاش شارما و دادستان عمومی و انقلاب Sandeep Attri گفت: دادگاه در جلسه به قید وثیقه نرم افزار توسط متهم کرده است.

زمانی که خواسته های ویژه قاضی (جنگل) Arvind Malhotra دو نفر از آنها اعتراف کرد که هیچ تبادل رشوه به حال در واقع صورت گرفته است. آنها گفتند که زیستی کمک به حال عرضه کیت ارزش "روپیه یک کرور چیزی" به هیماچال پرادش دولت است. قاضی اظهار داشت که پس از رشوه تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است قرار گرفته و این نمی تواند اتفاق می افتد در حال حاضر. "شما نمی توانید به زور او را به آن".

دفاع مشاور KS Thakur و Jagdish Thakur استدلال کرد که گوپتا بود و نه به طور مستقیم درگیر در تهیه لوازم. هنگامی که شیوع کروناویروس رخ داده است معاون مدیر (تدارکات) شروع به تهیه لوازم قبل از دولت خواسته اداره به آمده تا با یک فرایند برای تهیه. دو کمیته ها — کمیته فنی و حساب های کمیته تشکیل شد به دعوت از مناقصه و گوپتا بخشی از نه گفتند.

قبل از کلیپ های صوتی ضبط شده بود در اواسط ماه آوریل این کمیته دعوت مناقصه دو بار در طی آن دو و سپس پنج تامین کنندگان واجد شرایط دفاع مشاور گفت. دفاع و دادستان هر دو اضافه شده است که زیستی کمک یکی بود یکی نبود مقدماتی و تمام لوازم ساخته شده از آن "حدود 6-7 سفارشات" شده و قبل از مناقصه فرآیند آغاز شد.

دادستان به دنبال زمان بیشتری برای وادار سازد بازجویی گفت که معاینه پزشکی از گوپتا در طول بازداشت پلیس در زمان بیش از حد طولانی است. "این کاملا انجام شده اما نه 100 درصد" آنها گفت: با اشاره به بازجویی و نشان داد که آنها نمی خواهد به دنبال یک فرمت از بازداشتگاه پلیس هنگامی که آن را به پایان می رسد در روز شنبه.

دفاع گفت که تمام پرداخت های بهداشتی اداره منتشر شد از یک مقام رسمی بانک مرکزی Baroda حساب.

(در این کلیپ صوتی دو مرد شنیده می شود ابراز نارضایتی Bank of Baroda شعبه با فرض Prithvi سینگ purportdly گفت: "آقا نوجوانان دینو se inhone latka ke rakha hua hai... aur apko bhi pareshan kar rakha hai" و مرد فرض شود Gupta purportdely صحبت از "تحمل صفر" و گفت که او فرستاده می شود یک فرد به شعبه به بستن حساب و همچنین آن را گرفته تا با مدیر شعبه.)

دفاع همچنین با اشاره به "بوق" در این کلیپ صوتی در هنگام مکالمه سوئیچ از شعبه بانک و به بحث و گفتگو تومان 5 لاخ.

مدافع Thakur نیز به دادگاه گفت که Gupta, همسر شد "terrorised" با هوشیاری مقامات و "تهدید به بازداشت" هنگامی که او رفت و به دفتر اداره به ملاقات شوهرش. او شکایت کرده است که وکلا بودند نه اینکه اجازه دسترسی به متهم.

دادگاه قرار داده تا این موضوع برای بیشتر شنیدن در شنبه هنگامی که Gupta بازداشت پلیس به پایان می رسد و به اصطلاح به صورت "عادلانه و بی طرفانه و علمی بررسی" است که "نه تحت تاثیر یک یا B". او گفت که او به "ببینید که به هیچ چیز ناعادلانه" می رود و خواسته دادستان اجازه دهید به متهم دسترسی به وکلای خود را. او به دادگاه تجدید نظر به هر دو طرف برای پاسخ به یک "بالاتر از دادگاه — دادگاه وجدان".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب