دادگاه عالی رد دوم تجدید نظر توسط Peltier در سال 2013 قتل کودک

GLENWOOD, Minn. — مینه سوتا دیوان عالی کشور را رد کرده است دوم تجدید نظر توسط Amanda Peltier از قتل درجه اول

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

GLENWOOD, Minn. — مینه سوتا دیوان عالی کشور را رد کرده است دوم تجدید نظر توسط Amanda Peltier از قتل درجه اول اعتقاد خود را در برابر او در مرگ 4 ساله اریک دین از Starbuck در سال 2013.

دادگاه منتشر تصمیم گیری در چهار شنبه 15 ژوئیه که در آن تأکید منطقه حکم دادگاه انکار دوم تجدید نظر شود. Peltier در حال گذراندن حبس ابد با امکان نظارت و آزادی پس از 30 سال از تاريخ مارس 2014 محکومیت پاپ در شهرستان دادگاه منطقه.

Peltier, 38, استدلال در او دوم تجدید نظر است که عمومی مدافعان ارائه شده بی اثر کمک. او استدلال می کرد که وکیل مدافع را به اندازه کافی به او توصیه از قدرت مورد در برابر او شکست خورده به توصیه می کنند که او ارائه به اعتراف به گناه به قتل درجه دوم.

دیوان عالی کشور تعیین می شود او تا به حال شده است قادر به نشان دادن یک احتمال است که مورد درخواست را پذیرفته شده توسط دولت و در نتیجه رد درخواست تجدید نظر او.

یک هیئت منصفه مجرم شناخته Peltier در درجه اول قتل و پاپ County هیئت منصفه به اعدام محکوم شده در مارس 2014. او متهم به سوء استفاده از کودکان در مرگ دین. او مراقبت از کودک به عنوان زندگی می کنند-در دوست دختر و پدر پسر. او مراقبت از یک خانواده مخلوط از شش فرزند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب