هیبینگ رئیس پلیس: کار با افسران به قوی ایالات

بیش از چند هفته گذشته اجرای قانون شده است در دو بخش ملی و ویژه — و این آمار بسیار نزدیک به خانه با اتفاقاتی ک

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

بیش از چند هفته گذشته اجرای قانون شده است در دو بخش ملی و ویژه — و این آمار بسیار نزدیک به خانه با اتفاقاتی که رخ داده است در مینیاپولیس. در طول این زمان در ملت بزرگ ما مشاهده کرده اند چند خسته کننده نظرات و اظهارات نسبت به ملت ما مأموران اجرای قانون. من مشاهده کرده اند در تلویزیون و رسانه های اجتماعی متعدد حوادث که در آن افسران مجروح شده اند و یا کشته شده با توجه به نفرت نسبت به مأموران اجرای قانون.

چند تن از این اظهارات و اقدامات باید به من عصبانی, اما آنها بیشتر از آن ساخته شده من احساس صدمه دیده است. من می دانم دست اول بزرگ مردان و زنانی که حفاظت و خدمت به جوامع ما هر روز است. این مردان و زنان نه فقط افسران پلیس; آنها همچنین همسران پدر و مادر و دوستان و کسی کودک است. آنها در فریاد زد ملعون در قرار داده و در راه آسیب است و در عین حال آنها کار خود را با غرور و افتخار. آنها راه رفتن به درب در هر روز هرگز دانستن آنچه بعد خواهد بود و یا اگر آنها بازگشت به خانه. آنها مثبت باقی می ماند با وجود چالش هایی روبرو هستند. آنها در خدمت و محافظت بدون توجه به سطح نفرت نسبت به کار آنها انجام این کار آنها این کار می دانند و بدون شک این کار آنها به معنای.

هنوز بسیاری از مردم درک شیوه زندگی خود را و برخی از بارها و بارها بپرسید که چرا آنها انجام آنچه آنها انجام می دهند برای زندگی. خدا می دانست که دقیقا آنچه که او انجام شده بود زمانی که او ایجاد شده افسران پلیس منجر به یک زندگی از خدمات.

درست مانند هر حرفه در جامعه ما وجود دارد افسران که به معنای کار و لکه نشان. من درخواست جامعه ما به کلیشه همه افسران با کسانی که لکه نشان. من درخواست ما جامعه بزرگ به پشت ایستاده افسران ما و با هم کار کنند با آنها را قوی و متحد.

پس ما طلسم مدرسه در هیبینگ است Bluejackets و آرم لنگر ایده "مهار آبی" به ذهن آمد. این است که جامعه ما از هیبینگ ایستاده در کنار ما افسران و کار را از طریق زمان های خوب و سخت با هم. ما مهم ترین ابزار ما به عنوان افسران است که اعضای جامعه ما در خدمت و محافظت روزانه. اعضای جامعه ما هستند و ما چشم و گوش و دانستن آنها ایستاده پشت سر ما را تقویت خواهد کرد که ارتباط و حتی بیشتر.

من افتخار کار کردن برای یک جامعه بزرگ و من حتی بیشتر افتخار کار کردن با مردان و زنان در اجرای قانون در هر روز است. ایمن ماندن و خدا به شما برکت دهد.

استیون Estey است رئیس هیبینگ اداره پلیس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن