Heatwave شرایط به اوج خود بیش از شمالی و مرکزی هند امروز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 12:56:28 pm کارگران مهاجر پوشش خود را با یک

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 12:56:28 pm
heatwave, heatwave india, heatwave 2020, heatwave in india, weather, weather today, temperature today, temperature today, temperature india, temperature delhi, temperature maharashtra, temperature kerala, temperature tamil nadu, weather tamil nadu, heatwave, heatwave india 2020 کارگران مهاجر پوشش خود را با یک شال گردن برای محافظت از گرما به عنوان آنها صبر کنید تا به ثبت نام قبل از سوار شدن به قطار به خانه خود در ایالت شرقی بیهار در طول تمدید مستند به سرعت گسترش بیماری کروناویروس (COVID-19) در دهلی نو. (رویترز)

آب و هوا و درجه حرارت امروز: هند و هواشناسی بخش (IMD) پیش بینی کرده است که heatwave وضعیت خواهد بود و در اوج آن در روز سه شنبه بیش از این دشت از شمال غربی هند مرکزی هند و مجاور قطعات داخلی از شرق هند با توجه به غالب خشک northwesterly بادها بیش از این مناطق است. همچنین گفت که داغ املا است به احتمال بسیار زیاد برای غلبه بر این مناطق تا مارس 28. روز دوشنبه راجستان چورو منطقه ثبت بالاترین دمای 47.5 درجه سانتی گراد.

امروز حداکثر دما در دهلی نو خواهد بود 44 درجه سانتی گراد پنجاب و راجستان (43 درجه سانتی گراد), Haryana (45 درجه سانتی گراد) Chandigarh 42 و Madhya Pradesh (44 درجه سانتی گراد).

یک موج گرما در نظر گرفته شده است اگر حداکثر دمای ایستگاه می رسد حداقل 40°C و یا بیشتر به صورت دشت, 37°C یا بیشتر برای ایستگاه های ساحلی و حداقل 30°C یا بیشتر برای مناطق پر از تپه با توجه به آی. برای دشت heatwave اعلام شده است که واقعی حداکثر دمای 45 درجه سانتیگراد و شدید heatwave هنگامی که آن را در 47 درجه سانتیگراد یا بالاتر است.

و سکته گرما شکلی از هیپرترمی یا گرما-بیماری های مرتبط با با غیر طبیعی دمای بالا همراه با علائم و نشانه های فیزیکی از جمله تغییرات در عملکرد سیستم عصبی است. بر خلاف گرما گرفتگی عضلات و خستگی گرما, گرما سکته مغزی یک اورژانس پزشکی است که می تواند مهلک اگر درمان نشود در زمان.

است که ایالات متحده را ببینید شدید heatwave

هواشناسی sub-division عاقلانه شدید heatwave شرایط در جیب جدا است و به احتمال بسیار زیاد بیش از Haryana, Chandigarh, دهلی نو, راجستان, Uttar Pradesh, شرق, Madhya Pradesh و Vidarbha در مه 26 - May 27. تنها heatwave شرایط بیش از این مناطق در 28 ماه مه پیش بینی شده است. موج گرما, شرایط نیز به احتمال زیاد در جیب جدا بیش از پنجاب, Chhattisgarh, داخلی, Odisha, Gujarat, Madhya ماهاراشترا Marathawada داخلی, آندرا پرادش, Telangana, بیهار و Jharkhand در طول 2-3 روز.

Heatwave across India, heawave peak, Maximum temperature, 2020 summer, Highest temperature cities, Indian express IMD بود روز یکشنبه با صدور "قرمز" هشدار برای heatwave در Delhi Haryana, Punjab Chandigarh و راجستان برای دوشنبه و سه شنبه.

کاهش قابل توجه heatwave شرایط از مه 29

تحت تاثیر غربی اختلال و تشکیل شرق-غرب از طریق در سطوح پایین تر و احتمال وقوع باران/رعد و برق ممکن است از 28-29 حداکثر دما در دشت شمال هند است و به احتمال زیاد تا حالا از مارس 28 به بعد با کاهش قابل توجهی از heatwave شرایط از مارس 29. تحت مطلوب شرایط باد در بخشهایی از مرکز و مجاور شرقی و بخش هایی از هند heatwave شرایط نیز به احتمال زیاد به کاهش از این مناطق از مارس 29.

روز دوشنبه شديد heatwave شرایط گزارش شده در جیب جدا بیش از غرب راجستان Saurashtra و کوچ و Vidarbha و heatwave شرایط گزارش شده در بسیاری از مکان های بیش از Vidarbha در بسیاری از مکان ها بیش از شرق اوتار پرادش و غرب راجستان در چند مکان بیش از Haryana, دهلی نو, و, Madhya Pradesh و در جیب جدا بیش از غرب اوتار پرادش شرق راجستان Marathwada Telangana گجرات دولت و Chhattisgarh. حداکثر درجه حرارت به بالای نرمال در بسیاری از مکان ها در روز دوشنبه.

heatwave, heatwave india, heatwave 2020, heatwave in india, weather, weather today, temperature today, temperature today, temperature india, temperature delhi, temperature maharashtra, temperature kerala, temperature tamil nadu, weather tamil nadu, heatwave, heatwave india 2020 یک زن و فرزند او را در عبور از جاده ها به عنوان آنها را نگه دارید یک چتر برای محافظت از خود از خورشید در یک روز گرم تابستان در حال انجام در سراسر کشور مستند در ویجیاوادا. (PTI)

'Red alert' به صورت موج گرما در دهلی و پنجاب راجستان تا امروز

IMD بود روز یکشنبه با صدور "قرمز" هشدار برای heatwave در Delhi Haryana, Punjab Chandigarh و راجستان برای دوشنبه و سه شنبه. توصیه می شود مصرف افراطی برای مراقبت از افراد آسیب پذیر از جمله نوزادان و افراد مسن و افراد مبتلا به بیماری های مزمن. "قرمز" هشدار دهنده در محل به مدت دو روز دوشنبه و سه شنبه.

آی دارای چهار رنگ-کد پیام — سبز و زرد و قرمز. سبز نشان می دهد شرایط عادی در حالی که رنگ قرمز نشان دهنده شدید آب و هوا شرایط. قرمز رنگ هشدار به معنی بالا وجود دارد شانس ابتلا به گرما و بیماری های مرتبط با گرما سکته مغزی در افراد در همه سنین گفت: IMD.

IMD نیز صادر نارنجی هشدار برای heatwave برای شرق, Uttar Pradesh, Kuldeep Srivastava سر از آی را در منطقه ای هواشناسی مرکز گفت PTI. او هشدار داد که درجه حرارت می تواند ضربه 47 درجه سانتیگراد در برخی نقاط بیش از دو-سه روز است. این نیز برای اولین بار در این تابستان است که یک هشدار قرمز صادر شده برای heatwave, Srivastava گفت.

Heatwave across India, heawave peak, Maximum temperature, 2020 summer, Highest temperature cities, Indian express حداکثر درجه حرارت در تمام کشورهای هند در روز دوشنبه ، (منبع: IMD)

'هیچ موردی از سکته گرما گزارش تا کنون': تعداد گرما بیماری های مرتبط با پایین در ماهاراشترا

در ضمن با حداکثر دمای تنظیم شده به افزایش در بخش پيشين به عنوان دولت و مقامات بهداشت گفت: تا کنون هیچ مورد ثبت شده از سکته گرما در این سال. به طوری که در دولت-اجرای خدمات پزشکی اورژانس (EMS) شماره 108 آمبولانس در انتخابات گفت: در سه ماه گذشته آنها تا به حال نه در خدمت هر حرارت مربوط به اورژانس است. "ما آمبولانس در خدمت شده اند حداقل از 2500 به 3000 نفر روزانه – برای Covid و همچنین غیر Covid شرایط اضطراری. اما در سه ماه گذشته که در خدمت هر حرارت مربوط به اورژانس" گفت: مقامات اورژانس.

در ناگپور است که در حال حاضر در 47 درجه سانتیگراد علامت مقامات بهداشتی دولت گفت: تا کنون هیچ مورد ثبت شده از سکته گرما. در سال گذشته وجود دارد 568 ثبت موارد سکته گرما و نه مرگ و میر در کشور است. از این 213 نفر از ناگپور را بدست آورد. وجود دارد هیچ مرگ و میر.

در حالی که دولت مدیریت بحران واحد کار می کند در هماهنگی نزدیک با هند هواشناسی وزارت امور خارجه وزارت بهداشت و ایالت ماهاراشترا مدیریت بحران اقتدار پيشين را کاهش و پاسخ اقدامات نیز غیر روحانی تاکید بیشتری در Marathwada و Vidarbha مناطق.

حیدرآباد رکورد بالاترین درجه حرارت در تابستان امسال

این حیدرآباد مرکز هند هواشناسی بخش(آی) گفته است که heatwave شرایط ادامه خواهد داد در دولت تا مارس 26. خشک آب و هوا خواهد پیروز به خصوص در مناطق اورد, Asifabad نیرمال, منچریل, Nizamabad, جگتیل, Sircilla, کریمنگر, Bhupalpally, Mulugu, Mahabubabad, واراناگل, خممم, تندور, واراناگل, نلگندا, Mahaboobnagar و سوریپت. بیشتر رعد و برق همراه با بادهای توفانی به احتمال زیاد به رخ می دهد در مکان های جدا شده در سراسر کشور به صورت مارس 26 و 27. با توجه به Telangana دولت برنامه ریزی توسعه جامعه(TSDPS) بیشتر Hyderabad منطقه ثبت شده حداکثر دمای 44.4 درجه سانتیگراد شنبه.

همچنین تعداد زیادی از مردم در معرض غالب heatwave شرایط به آنها نه پله از خانه های خود را با توجه به مستند. اما این مهم است که شما نگه داشتن خود را هیدراته و سالم در داخل خانه نیز هست. درجه حرارت بدن نیاز به تنظیم شود به دلیل آن است که ممکن است به کم آبی حتی زمانی که شما در حال قدم زدن در گرما.

دهلی نو-بر اساس تغذیه ریکی پزشک و درمانگر Urvashi پوری می گوید که در هضم غذا نقش مهمی در نگه داشتن بدن سرد. "همچنین منعکس کننده بر روی پوست," او می گوید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن