HCQ ممکن است آسیب Covid بیماران: نیشتر مطالعه

نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas , Abantika Ghosh | New Delhi, پونا | به روز شده: مه 23, 2020 7:22:08 a

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
نوشته شده توسط Anuradha Mascarenhas , Abantika Ghosh | New Delhi, پونا | به روز شده: مه 23, 2020 7:22:08 am
Coronavirus drug, covid 19 test, Corona cases, Lancet study, indian express news روز جمعه در هند تصریح کرد: آن توصیه برای پیشگیری استفاده از HCQ و درمان توصیه برای HCQ و آزيترومايسين در موارد خاص. (بازنمودی)

یک مطالعه منتشر شده در روز جمعه در مجله لانست نشان داده است ارتباط بین استفاده از کلروکين یا هیدروکسی کلروکین و افزایش نرخ مرگ و میر قلبی و آریتمی در میان بیماران بیمارستان با Covid-19.

نویسندگان این مطالعه می گویند که این دارو رژیم نباید مورد استفاده در درمان Covid-19 خارج از آزمایش های بالینی و فوری تایید از کارآزمایی تصادفی بالینی مورد نیاز است. رییس جمهور ایالات متحده امریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شده است مداوم و آواز پروموتر از هیدروکسی کلروکین.

به عنوان خوانده شده | هیچ شواهدی از سود برای کلروکين, هیدروکسی کلروکین در Covid-19 بيمار فوری تصادفی آزمایش های مورد نیاز: نیشتر

پروفسور (Dr) فرانک Ruschitzka مدیر مرکز قلب در بیمارستان دانشگاه زوریخ و یکی از نویسندگان این مطالعه گفت: هند اکسپرس از طریق تلفن است که درمان با ضد مالاریا, داروی کلروکين و یا آنالوگ های آن هیدروکسی کلروکین (گرفته شده با یا بدون آنتی بیوتیک آزیترومایسین یا کلاریترومایسین) هیچ نفع بیماران از Covid-19.

"این بزرگترین مشاهدهای مطالعه انجام شده تا کنون. واضح است که استفاده از این دارو برای درمان Covid-19 بیماران نشان می دهد که آسیب و من بسیار نگران هستم. آن است که منطقی امن برای درمان مالاریا. اما هیچ سود وجود دارد از این دارو برای Covid بیماران. ما در اين مطالعه بيماران از سراسر جهان است و هیچ دلیلی برای فرض هندی بیماران را انجام دهد بهتر" دکتر Ruschitzka گفت.

روز جمعه در هند تصریح کرد: آن توصیه برای پیشگیری استفاده از HCQ و درمان توصیه برای HCQ و آزيترومايسين در موارد خاص.

بخوانید | که: HCQ, کلروکين نه اثبات شده در درمان

"مشترک گروه نظارت و NTF در حال حاضر توصیه می شود پیشگیری استفاده از HCQ در تمام بدون علامت بهداشت و درمان کارگران درگیر در مهار و درمان COVID-19 و بدون علامت بهداشت و درمان کارگران مشغول به کار در غیر COVID بیمارستان/غیر COVID مناطق COVID بیمارستان/بلوک بدون علامت خط مقدم کارگران مانند نظارت کارگران مستقر در مهار مناطق و شبه نظامی/پلیس پرسنل درگیر در COVID-19 فعالیتهای مرتبط با و بدون علامت خانوار مخاطبین از آزمایشگاه های مورد تأیید" یک تجدید نظر مشورتی صادر شده در اواخر جمعه شب گفت.

این دارو اگر چه, این است که نمی توان در افراد مبتلا به رتینوپاتی حساسیت به بیماری و مشکلات قلبی یا گلوکز 6 فسفات کمبود. آن را نیز نمی توان در باردار یا مادران شیرده کودکان با سن کمتر از 15 سال است. استفاده می شود قبل از ECG.

لانست مطالعه تجزیه و تحلیل داده ها از نزدیک به 15,000 بیماران با Covid-19 دریافت ترکیبی از هر یک از چهار دارو رژیم و 81,000 کنترل.

بخوانید | TB واکسن به عنوان ضد Covid نامزد: چه ICMR را مطالعه BCG در دادگاه

"بسیاری از کشورها با حمایت از استفاده از کلروکين و هیدروکسی کلروکین یا به تنهایی و یا در ترکیب به عنوان درمان بالقوه برای Covid-19. توجیهی برای repurposing این داروها در این راه این است که بر اساس تعداد کمی از موردی تجارب نشان می دهد که آنها ممکن است اثرات مفیدی برای افراد مبتلا به SARS-CoV-2 ویروس. اما قبلی در مقیاس کوچک مطالعات موفق به شناسایی قوی و شواهد از یک سود و بزرگتر کارآزمایی تصادفی شده شاهددار هنوز رتبهدهی نشده است به پایان رسید. اما ما در حال حاضر می دانم که از مطالعه ما که شانس این است که این داروها بهبود نتایج در Covid-19 بسیار کم است." Dr Ruschitzka گفت.

پروفسور (Dr) Mandeep R Mehra نویسنده سرب از مطالعه و مدیر اجرایی بریگهام و بیمارستان زنان مرکز بیماری قلبی پیشرفته در بوستون گفت: "این اولین بار است که در مقیاس بزرگ مطالعه برای پیدا کردن آماری قوی شواهدی وجود دارد که درمان با کلروکين یا هیدروکسی کلروکین می کند نه به نفع بیماران مبتلا Covid-19. یافته های ما نشان می دهد ممکن است در ارتباط با افزایش خطر ابتلا به مشکلات قلبی و افزایش خطر مرگ..."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن