هاریانا به بازگشایی مدارس از ژوئیه; کالج ها, دانشگاه ها از همایون

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 9:18:59 pm وزارت امور (MHA) د

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 9:18:59 pm
haryana schools reopen, haryana schools covid, haryana coronavirus news, indian express وزارت امور (MHA) در آن باز 1.0 دستورالعمل گفته بود که مدارس و کالج ها و موسسات آموزشی و مربیگری می تواند بازگشایی در فاز دوم از مستند 5.0 با دولت دولت تصویب. (عکس)

پس از بلند کردن اجسام بیشتر از مستند محدودیت هاریانا در حال حاضر تصمیم به دوباره باز کردن در مراحل مدارس در ماه جولای و کالج ها و دانشگاه ها در ماه اوت دولت, وزیر آموزش و پرورش Kanwar رفیق روز شنبه گفت:. این پیشنهاد شده است برای تماس با دانش آموزان در کلاس های 10 و 11 و 12 در شیفت به مدارس در مرحله اول. اجباری Covid-19 تست از تمام دانش آموزان و معلمان به مدارس باز است, نیز در حال فکر. وزیر, اما, نمی, اعلام هر dateline.

"ما باید دستورالعمل از اتحادیه های دولت در مورد از سرگیری آموزش فعالیت در مدارس. تصمیم (بازگشایی مدارس) در نظر گرفته شده بر این اساس است. ما باز مدارس ما از ژوئیه گفت:" Kanwar رفیق.

وزارت امور (MHA) در آن باز 1.0 دستورالعمل گفته بود که مدارس و کالج ها و موسسات آموزشی و مربیگری می تواند بازگشایی در فاز دوم از مستند 5.0 با دولت دولت تصویب. "دولت/UT دولت ممکن است نگه دارید مشاوره در سطح موسسه با پدر و مادر و سایر ذینفعان. بر اساس بازخورد تصمیم گیری در بازگشایی این نهاد گرفته خواهد شد در ماه ژوئیه سال 2020" را MHA گفته بود.

توضیح دولت با این طرح گفت: "پس از فاز اول اجرا شده است برای سه ارشد کلاس و سپس در مرحله دوم ما رزومه تدریس فعالیت برای کلاس 6, 7, 8 و 9 در حالی که دانش آموزان از کلاس های 1 تا 5 خواهد بود به نام به مدارس در سومین و آخرین مرحله".

اجتماعی را حفظ فاصله هنجارها در کلاس های دولت بررسی دو گزینه. "در مرحله اول ما می توانیم یا باید کلاسها در دو شیفت صبح و عصر — با 50 درصد دانشجو حضور و غیاب در هر شیفت و یا ما می توانید برگزاری کلاس های جایگزین بر اساس. برای مثال اگر 30 دانش آموزان در یک کلاس 15 می توان به نام یک روز و 15 روز بعد. ما را آغاز کرده اند و آماده سازی نیز برای برگزاری تظاهرات در چند مدارس در روزهای آینده. ما برای اولین بار چک کنید هر دو گزینه و هر کدام که مناسب تر خواهد بود ساخته شده قابل اجرا است. این نیز خواهد شد و ما قادر به درک آنچه که همه تدابیر ما نیاز به اتخاذ" وزیر گفت.

Kanwal Pal گفت: دولت ترجیح می دهند شروع به کار تدریس از ژوئیه 1, اما نمی, اعلام هر گونه تاریخ-عاقلانه برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس است.

برای کالج ها و دانشگاه گفت: تمام کلاس ها به جز کسانی که از اولین سال فارغ التحصیلی دانش آموزان خواهد شد و از ماه اوت است. این کلاس ها برای دانش آموزان سال اول خواهد شد در ماه سپتامبر.

Kanwar Pal همچنین اعلام کرد که کلاس 10 مدیره نتایج آزمون اعلام خواهد شد در ژوئن 8.

"نوشته شده به بررسی علمی موضوع نمی تواند برگزار شد با توجه به مستند. عملی آزمون تحمل 40 علائم در حال حاضر برگزار شده است. ما اعلام خواهد شد و در نتیجه اعطای دانش آموزان متوسط مارکس" او گفت:. .

اما دانش آموزانی که مایل به انتخاب کردن برای جریان علم در کلاس 11 به بعد و یا می خواهید به انتخاب کردن برای برخی از علوم مربوط به دیپلم یا دوره آموزشی ITI خواهد شد که به نظر می رسد برای خود علم موضوع معاینه او اضافه شده است.

هاریانا اداره آموزش و پرورش مدرسه نیز با صدور یک بخشنامه به تمام منطقه آموزش و پرورش افسران (DEOs) درخواست از آنها برای برگزاری جلسات با مدیریت و قاب منطقه-حکیم دستورالعمل برای بازگشایی موسسات آموزشی. این DEOs خواسته شده است به ارائه پیشنهادات و توصیه های ژوئن 7 و همان فرستاده خواهد شد به MHRD دولت هند قبل از اجرای نهایی طرح از ماه جولای به بعد.

این DEOs خواسته شده است به تدوین و فرموله کردن استراتژی در 13 امتیاز. این شامل "تغییرات مورد نیاز برای اطمینان از فاصله فیزیکی; تغییرات برای فعال کردن بهداشت و مایع پروتکل در مدارس; تغییرات ایجاد بهداشتی ساختمان و مایع; تغییرات به حمل و نقل forms; راه ها و مایع روش; تغییرات در اواسط روز وعده های غذایی و خدمات غذایی برای کاهش آلودگی متقاطع; برنامه ریزی سازگاری است که کاهش تعداد دانش آموزان در محوطه دانشگاه در هر زمان; افزایش تمیز کردن و مایع; بحث را به کودک از خانه به مدرسه و بازگشت; تماس با ردیابی; اضطراری و مدیریت بیماری; اجباری Covid-19 تست از معلمان و دانش آموزان; برنامه ریزی برای تداوم آموزش از راه دور; پرداختن به مسائل مربوط به سلامت روانی و انتظارات از دانش آموزان و والدین".

انتظار کلاس 10 و 12 امتحانات از ژوئیه 1 – 15

هاریانا آموزش و پرورش مدرسه, مدیره تصمیم گرفته است برای نگه داشتن در حال بررسی امتحانات کلاس 10 و 12 از 1 جولای تا 15. رئیس هیئت مدیره Dr Jagbir سینگ گفت: "امتحانات کلاس 10 و 12 که شد به تعویق افتاد با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر در حال حاضر خواهد شد از 1 جولای تا 15. هیئت مدیره آغاز شده است آماده سازی برای انجام معاینات ماه آینده. برنامه امتحانات و datesheet منتشر خواهد شد در آینده چند روز".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب