هاریانا IAS افسر مدعی حمله کردن; 1 برگزار شد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 11:49:03 pm Ghaziabad پلیس

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 11:49:03 pm
haryna ias officer, haryana ias officer assault, haryana ias officer assaulted in up, Congress chief spokesperson, Randeep Singh Surjewala, Union Minister, Krishan Pal Gurjar, Haryana Chief Minister, Manohar Lal Khattar, indian express news Ghaziabad پلیس گفت که حمله IAS افسر Rani نگر خواهر Reema دستگیر شده بود در روز یکشنبه. (بازنمودی عکس)

یک زن IAS افسر هاریانا کادر ادعا کرده است که او و خواهر او بودند حمله در بومی محل Ghaziabad در اوتار پرادش شنبه شب هنگامی که آنها در برابر اعتراض یک مرد اقدام به ضرب و شتم سگ های ولگرد در محل خود.

Ghaziabad پلیس گفت که این مرد که حمله IAS افسر Rani نگر's, خواهر Reemaشده بود دستگیر و در روز یکشنبه.

متهمشناسایی به عنوان Vishnu, پلیس گفت که او یک مشاور مالیاتی. با توجه به Ghaziabad DSP Rakesh Mishra ویشنو حال بازگشت به خانه خود را در ماشین خود یکt حدود 9 ساعت در روز شنبه. "همانطور که در گزارش اولیه تحقیق, در آن زمان, هر دو خواهر Rani و Reema راه رفتن بودند وجود دارد. ویشنو یا تهدید سگ در خیابان و یا ضرب و شتم آنها. هر دو خواهر اعتراض کردند. متهم گرفتار نگه دارید از Reema و انداخت پایین" Mishra گفت: هند اکسپرس.

ویشنو رزرو شده بود در بخش 323 (حمله), 506 (جنایی ارعاب) و 352 (حمله یا استفاده از نیروی جنایی) IPC. او تولید شده بود قبل از اینکه یک دادگاه محلی که او را پذیرفته وثیقه درخواست خورشیددر روز است.

ساعت پس از اتهام حادثه به IAS افسر به اشتراک گذاشته بود یک پست در Facebook صفحه دهقلم حادثه. او ادعا کرد که متهم به او حمله کردند و او را با یک میله آهن. "من موفق به نجات خودم, اما او به من حمله با میله. او دریافت کرده است و چندین آسیب در پای او گفت:" Rani در این پست در حالی که به اشتراک گذاری عکسو نمودار و فیلم دوربین مدار بسته مربوط به این حادثه است. Police گفت: این موضوع is قرار گرفت.

کنگره رئیس سخنگوی Randeep سینگ Surjewala مطرح و پرسید: "Why هستند دولتs از و هاریانا نه بررسی توطئه در پشت قتل تلاش در Rani Nآگار? چیست دلیل ثابت حملات مرگبار در این افسر؟"

در 2014-دسته ای IAS افسر به حال تسلیم پلیس شکایت در مسائل مختلف در اوایل بیش از حد. او به تازگی در اخبار هنگامی که او اعلام کرده بود استعفای او از یک پست در Facebook صفحه در مارس 4 و بلافاصله به سمت چپ Chandigarh برای زادگاه او. Rani (38) که نوشته شده بود به عنوان اضافی مدیر هاریانا عدالت اجتماعی و توانمندسازی بخش جدا از هزینه های اضافی از مدیر آرشیو بخش درخواست کرده بود دبیر کل به جلو استعفای او نامه ای به مرجع صالح در اتحادیه دولت است. او اشاره کرد "ایمنی شخصی در دولت وظیفه" را به عنوان دلیلی برای استعفای او. استعفای او تا به حال تبدیل شدن به یک داغ سیاسی سیب زمینی با احزاب مخالف سوال اگر او بود که victimised.

اما روز بعد از او فرستاده شده او استعفای وزیر اتحادیه کریشن رفیق Gurjar در زمان به توییتر به دولت است که هاریانا وزیر منهر لعل خطار حال حاضر به قبول همان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن