Harsimrat Kaur Badal طول می کشد تا بازگشت از 350 Punjabi جوانان زندانی در مالزی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | به روز شده: ژوئن 20, 2020 11:05:56 pm Harsimrat Kaur Badal گفت

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Ludhiana | به روز شده: ژوئن 20, 2020 11:05:56 pm
Harsimrat Kaur Badal, Union Food Processing Industries Minister, punjabi youth illegal stay in malaysia, punjabi youth stranded in malaysia, indian express news Harsimrat Kaur Badal گفت که او به نام هند کمیساریای عالی در مالزی و از او خواست برای کمک به جوانان و اطمینان از ایمنی و امنیت. (فایل)

اتحادیه مواد غذایی و صنایع وزیر Harsimrat Kaur Badal روز شنبه به خواست خارجی وزیر امور Dr S Jaishankar را با دولت مالزی این مسئله از بازگشت از بیش از 350 Punjabi جوانان زندانی در این کشور حتی پس از اتمام آنها احکام زندان برای غیر قانونی باقی بماند.

خانواده های آسیب دیده اسرائیلی ملاقات Harsimrat در محل اقامت خود در Badal ایجاد کرد. آنها به رهبری توسط جوانان Akali Dal (ید) رئیس جمهور Parambans سینگ Romana و ید و دبیر Sarabjot سینگ Sabi. Romana گفت: ید در آن بخشی بود که متعهد به کمک به جوانان بازگشت به پنجاب. جناح جوانان تا به حال دریافت بازخورد است که برخی از جوانان بدون هيچ گونه بودجه برای خرید یک بلیط بازگشت. "این ید را تحمل هزینه های سفر از جمله جوانان," او گفت:.

اعضای خانواده از جمله جوانان گفت: اتحادیه وزیر که خود را قوم و خویش بازداشت شدند در اردوگاه های مالزی پس از اتمام آنها احکام زندان برای غیر قانونی باقی بماند. جوانان بوده است فریب خورده توسط آژانس های مسافرتی که تا به حال آنها را گرفته به مالزی به بهانه دادن آنها اشتغال است. جوانان را مجبور به دفع کردن برای خود و در روند آنها اعتقادی نداشته در مالزی پس از انقضای ویزای خود را.

Harsimrat گفت که او به نام هند کمیساریای عالی در مالزی و از او خواست برای کمک به جوانان و اطمینان از ایمنی و امنیت. او همچنین درخواست کمیساریای عالی به depute یک افسر سفارت به بازدید از جوانان و تسهیل ارتباط خود را با خانواده های خود در پنجاب.

Romana گفت: خانواده های آسیب دیده تا به حال با نزدیک شدن ید و درخواست برای ملاقات با Harsimrat به عنوان تمام تلاش خود را برای بازگرداندن عزیزان خود را ثابت کرده بود بیهوده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب