همیلتون به معنی کسب و کار

لوئیس همیلتون آغاز شد تلاش خود را برای رکورد برابری هفتم جهان عنوان با شکوه بار در روز جمعه به عنوان فرمول یک

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399

لوئیس همیلتون آغاز شد تلاش خود را برای رکورد برابری هفتم جهان عنوان با شکوه بار در روز جمعه به عنوان فرمول یک roared با یک روز کامل تمرین برای دیرهنگام فصل باز اتریشی جایزه بزرگ.

سه ماه پس از لغو سنتی پرده بیدار کننده در استرالیا و شش ماه از آخرین مسابقه آن کسب و کار به طور معمول از غالب 'فلش سیاه و سفید' مرسدس مردان با Valtteri Bottas بعدی به عنوان سریع ترین ورزش دوباره آغاز شده و پس از آن که طولانی ترین فصل.

نقطه مسابقه به شرح زیر

همیلتون در فرماندهی فرم در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر جلسات بود, سریعترین در یک دقیقه و 4.304 ثانیه منجر به Bottas توسط 0.197 ثانیه و سوم قرار سرجیو پرز در مسابقه نقطه صورتی مرسدس بنز توسط 0.657. Sebastian Vettel در فصل گذشته با فراری بود, چهارم, برای, ایتالیایی, لباس جلوتر از مک لارن-محدود Daniel Ricciardo رنو و Lando نوریس از مک لارن.

لنس قدم زدن در دومین مسابقه نقطه ماشین مدل در بسیار موفق 2019 عنوان برنده مرسدس بنز بود هفتم پیش از ردبول حداکثر Verstappen چارلز لکلرک در دومین فراری و آینده اش team-mate Carlos Sainz از مک لارن.

همیلتون است که صریح حامی کمپین برای برابری و تنوع پس از مرگ آمریکایی جورج فلوید ماه گذشته نشان داد یک بیانیه 'Black Lives Matter' کلاه ایمنی قبل از صعود به مرسدس بنز.

ساخت یک بیانیه

خود مرسدس W11 خودرو نیز در حال اجرا در تجدید نظر شده جدید سیاه و سفید بدل به جای این تیم سنتی نقره با یک پیام به 'پایان نژادپرستی' در هاله.

"برای مدت زمان طولانی ما شده است برنامه ریزی برای رد و بدل تغییر برای ماشین برای (راننده) کت و شلوار را تغییر دهید و من نیز طراحی شده من کلاه سیاه" گفت: Hamilton زبان در یک ویدئوی منتشر شده در رسانه های اجتماعی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن