'تا به حال هیچ ایده برنده خواهد بود تماشای جوایز به دفتر از من خواست به': پولیتزر برنده Channi آناند

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 7:14:16 pm آناند که شد از جامو شروع کا

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 7:14:16 pm
Pulitzer prize 2020, Pulitzer 2020 winners, Pulitzer 2020 kashmir, Channi Anand, Mukhtar Khan, Yasin Dar, pultizer prize ap photographers, indian express آناند که شد از جامو شروع کار خود را با دولت زمان محلی انگلیسی روزانه و سپس با انتقال به Amar cricket live score. (اکسپرس عکس)

حدود نیمه شب دوشنبه, زمانی که Channi Anand, 50, شنیده می شود نام خود را اعلام کرد در میان برندگان 2020 جایزه پولیتزر او شروع به گریه. آناند نمی توانست باور کند او تا به حال تبدیل شدن به یکی از اولین عکاسان از جنوب آسیا برای رسیدن به این شاهکار.

تنها چند ساعت قبل از آن زمانی که او خواسته بود از خانواده اش به جمع آوری دور لپ تاپ خود را برای دریافت جوایز پخش زنده در یوتیوب پسرش Abhay, 20, یک سال اول BCom دانشجو بود از او پرسید که چرا آنها مشاهده آن است. "آیا شما انتظار برای دریافت جایزه' او خواسته بود. "من تا به حال نه آن را پیش بینی و حتی پس از آن," او گفت. "من به او گفتم این بود که من تا به حال از من خواست برای تماشای آن به همراه خانواده بنابراین باید وجود داشته باشد یک دلیل."

دو نفر دیگر را به نفع خود جایزه معتبر همراه با Channi آناند در حال مختار خان و یاسین دار از کشمیر. کار مرتبط با مطبوعات تمام سه اعطا شده است در این دسته از ویژگی های عکاسی برای نشان دادن از طریق دوربین های خود تصاویری از زندگی در جامو و کشمیر پست abrogation از ماده 370.

Channi برنده شد عکس از یک BSF پرسنل قرار گرفته در میان ایستاده محصولات کشاورزی در R S پورا بخش مشاهده مرز بین المللی از طریق دوربین دوچشمی زیر تنش بین هند و پاکستان ارسال انداختن مقاله 370.

به زودی پس از دریافت جایزه اعلام شد تا نام او در اطراف 1 در, درخواست یک عکس خانوادگی. آناند به نام همسایه و رو عکس کلیک بر روی دوربین خود را.

آناند که شد از جامو شروع کار خود را با دولت زمان محلی انگلیسی روزانه و سپس با انتقال به Amar cricket live score. او همچنین کمک به برخی از مجلات قبل از شروع کار با AP به عنوان یک نوازنده در سال 1999. او در هیئت مدیره به عنوان یک کارمند توسط آژانس خبری چهار سال پیش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن