گجرات: گردشگران را اقصر طرق به Kevadia پلیس آنها را تعقیب دور

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 9:58:29 pm Kevadia مستعمره خان

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 9:58:29 pm
Kevadia مستعمره خانه مجسمه وحدت. (اکسپرس عکس Bhupendra رعنا)

در ماه مه این سال گجرات بخش گردشگری منتشر شد تصویری از مقصد توریستی محبوب در دولت اصرار مردم به "توقف" قادر به "دیدار دوباره و زنده نگه داشتن امید" با جاذبه های گردشگری بسته در طول Covid-19 مستند.

اما با شروع باران های موسمی و کاهش مستند Narmada پلیس منطقه در حال کار اضافه کاری در تعطیلات آخر هفته به تعقیب دور revelers رانندگی را به Kevadia است که خانه را به مجسمه ای از وحدت و متفقین نقاط توریستی از جمله Zarwani آبشارها محبوب نقطه پیک نیک در باران. بیش از آخر هفته پلیس تبدیل دور بیش از 150 خودرو رسیده است که Kevadia با وجود محدودیت در مقصد توریستی.

روز یکشنبه مقامات Kevadia ایستگاه پلیس امنیت Narmada ماتا پاسگاه که آن هم نقطه ورود به Narmada سد محل که در آن مجسمه ای از وحدت واقع شده است و تبدیل به دور 100 وسایل نقلیه تا بعد از ظهر. پلیس گفت که آنها آماده بودند برای وضعیت پس از دیدن نزدیک به 50 ورود وسایل نقلیه در Kevadia قبلی آخر هفته.

Sub-بازرس KK Pathak از پاسخ سریع تیم (QRT) Kevadia که همچنین انسانهای SoU گفت: "بیش از 100 خودرو به اینجا آمد در روز یکشنبه. ما دور حدود 60 وسایل نقلیه در روز شنبه. ما انتظار داشتند این عجله revelers به آخر هفته گذشته نیز شاهد حدود 60 وسایل نقلیه در آینده با وجود توریستی بودن بسته شده است. وقتی پرسیده شد که چرا آنها بازدید Kevadia بدون هیچ گونه هدف آنها تلاش برای پیدا کردن بهانه ای لنگ. ما اجازه دهید آنها را با یک هشدار است."

Pathak گفت: revelers نمی تواند رزرو تحت هر قانون در حال حاضر. "همه به خوبی آگاه است که توریستی بسته هستند اما رانندگی به Kevadia است تفرج در خود دارد. به علاوه برخی از آنها فکر می کنم که آنها می توانید یک نمای خارجی از مجسمه و سعی کنید تا راه را به Zarwani آبشارهای است که در یک موسمی نقطه توریستی. مشکل این است که از آنجا که دولت اجازه داده است بین منطقه, جنبش ما نمی توانیم کتاب مردم تحت هر قانون موجود اگر آنها با پوشیدن ماسک باید شلوغ نیست خودرو و حمل همه لازم اسناد و مدارک" Pathak گفت.

پلیس گفت: افرادی بودند که از آنجا که سورت بهروچ احمدآباد و وادودارا. SoU و دیگر مقاصد گردشگری در گجرات بسته شده اند پس از 25 مارس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب