گجرات: هواپیمای دریایی عملیات ممکن است شروع اکتبر

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 4:43:47 am Mandvia نیز واگذار

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 24 ژوئن 2020 4:43:47 am
Mansukh Mandviya, Seaplane operations, Ahmedabad news, Gujarat news, Indian express news Mandvia نیز واگذار افسران برای آماده سازی یک مدل برای آب فرودگاه ترمینال که ساخته خواهد شد و پس از انجام تحقیقات کامل از پایانه های سراسر دنیا که در آن seaplanes عملیاتی هستند. (بازنمودی)

اتحادیه وزیر حمل و نقل Mansukh Mandviya به کارگردانی Sagarmala توسعه شرکت محدود (SDCL) و آبراه داخلی به اجرا درآمد سازمان از هند (ایوی) به طور مشترک شروع عملیات هواپیمای دریایی در Sabarmati رودخانه و مجسمه وحدت مسیر اکتبر سال 2020 یک دولت آزاد اعلام شده در روز سه شنبه. به عنوان بسیاری از 16 مسیرهای دریایی می تواند کاربردی در موعد مقرر از زمان آزادی گفت.

Mandviya که در ملاقات با مقامات SDCL, ایوی, وزارت حمل و نقل و همچنین مقامات حمل و نقل هوایی گفت: در انتشار "این هواپیمای دریایی پروژه را ارائه سریع و راحت برای مسافرت گزینه برای کنترل از راه دور و مناطق کوهستانی است. شانزده هواپیمای دریایی در مسیرهای شناسایی شده اند در زیر منطقه ای اتصال مسیرهای. این Sabarmati و سردار Sarovar-مجسمه وحدت مسیرهای گنجانده شده اند در این 16 دریایی مسیر و بررسی هیدروگرافی از این مسیر تکمیل شده است."

این Batherymetric و بررسی هیدروگرافی انجام خواهد شد توسط ایوی از طرف فرودگاه اقتدار هند در ماه سپتامبر سال 2020 برای تمام مسیرهای. Mandviya گفت که Sabarmati و Narmada دره-مجسمه وحدت دریایی مسیر خواهد شد صرفه جویی در وقت و افزایش گردشگری به عنوان آن خواهد شد یک فرصت برای یک نمای کلی از Narmada دره و مجسمه از وحدت است.

Mandvia نیز واگذار افسران برای آماده سازی یک مدل برای آب فرودگاه ترمینال که ساخته خواهد شد و پس از انجام تحقیقات کامل از پایانه های سراسر دنیا که در آن seaplanes عملیاتی هستند.

در سپتامبر سال 2019 منطقه جمع آوری Narmada دستور به محدود کردن ترافیک جنبش در داخل محوطه از سردار Sarovar Narmada سد به طور موقت بسته خروج از جاده در طول سه حوضچه طبیعی است که همچنین به عنوان یک درایو منظره برای گردشگران است. دولت را آغاز کرده است کار جداسازی برکه 3, همچنین شناخته شده به عنوان لسبیین 3 که انتخاب شد به عنوان محل ترمینال دریایی در جولای 2018. مقامات در حال کار بر روی نگهداری تمساح در خلیج قبل از این کار از ساختمان ترمینال شروع می شود.

سنگ پر از برکه به طور رسمی به نام Panchmuli دریاچه و محبوب به نام 'Magar Talav' آن را به عنوان آلوده با تمساح. سایت نهایی برای ترمینال که ابعاد آن متناسب با نیازهای فرود هواپیمای دریایی که نیاز به یک حداقل عرض 900 متر در آب با عمق حداقل شش فوت است. این اولین بار نیست که Panchmuli دریاچه انتخاب شده برای فعالیت های توریستی. این دریاچه قایقرانی نقطه تا سال 2013 هنگامی که یک رشته قایق با حدود 60 گردشگران احاطه شده بود توسط تمساح باعث وحشت زیادی در میان مقامات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن