گجرات آماده برای امکان ملخ حمله پس از هشدار از مرکز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد گاندینگر | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:24:43 pm تا کنون شده اس

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد گاندینگر | به روز شده در: 6 مه سال 2020 7:24:43 pm
Locust attack in Africa, Locust attack, East africa, east africa agriculture, africa agriculture, Kenya, Uganda, united nations, united nations food and agriculture, global argiculture, world news, indian express news, latest news تا کنون شده است وجود دارد ملخ داری در گجرات. (فایل)

به گجرات وزارت کشاورزی آغاز شده است آماده سازی برای یک ملخ ممکن است حمله پس از دریافت هشدار از ملخ کنترل دفتر (LCO) از اتحادیه و وزارت کشاورزی است.

این LCO صادر کرده است یک هشدار به گجرات دولت در پی یک ملخ شیوع در Jaisalmer و برمر مناطق همسایه راجستان.

صحبت با The Indian Express, دستیار مدیر LCO – K I مینا گفت: "ملخ شیوع را آغاز کرده است در Jaisalmer و برمر مناطق راجستان. یک عمل جراحی است که برای کنترل آن در منطقه است. دیروز ما برگزار شده بود یک ویدئو کنفرانس با کشاورزی افسران گجرات پنجاب و راجستان در این زمینه است. و ما انجام داده اند و آماده سازی برای مقابله با هر گونه حمله ملخ در Banaskantha, Patan Mehsana و Kutch مناطق که در معرض ابتلا به چنین حملات است."

"اما تا کنون وجود ندارد ملخ رویت در گجرات," او اضافه شده است.

مینا گفت که مردم در این مناطق همراه با ایجاد کرد sarpanches و گرم sewaks دستور داده شده است که به اطلاع رسانی در صورت مشاهده هر گونه ملخ در منطقه است. مرز نیروی امنیت (BSF) مقامات نیز مطلع شده است توسط مقامات صمیمی اگر آنها پیدا کردن هر گونه ملخ در منطقه است. با توجه به مینا آنها نمی توانند پیش بینی زمان ممکن ملخ حمله در گجرات.

کشاورزی بخش در حال حاضر با تشکیل تیم های مختلف در مناطق Banaskantha, Patan Mehsana و کوچ برای مقابله با ملخ ممکن است حمله کند.

یک افسر ارشد کشاورزی وزارت گفت که آنها تشکیل داده اند 33 تیم در Banaskantha, 15 در پاتن و 10 در Mehsana مناطق. ترتیبات مشابه نیز انجام شده است در Kutch. این بخش نیز نگهداری انبار از آفت کش ها.

سال گذشته در ماه ژوئن Banaskantha منطقه و بخش هایی از پاتن و Mehsana مناطق تا به حال پایدار ملخ حمله. دولت تا به حال پرداخت غرامت از Rs. 32 کرور به کشاورزان برای از دست دادن آنها.

در ضمن دو مورد مرگ گزارش شده با توجه به unseasonal بارش باران همراه با طوفان یا رگبار تگرگ, رعد و برق و رعد و برق در Banaskantha منطقه شنبه شب.

هفت سال درگذشت در Sanesada روستای Bhabhar taluka زمانی که ستون یک خانه فرو ریخت در حالی که 57 سال در Dangiya در Dantiwada taluka درگذشت پس از دیوار یک kutcha خانه فرو ریخت. دو پسر خود را نیز گزارش می شود به طور جدی زخمی در حادثه Banaskantha منطقه جمع آوری Sandip Sagale گفت: هند اکسپرس.

چند kutcha خانه تخریب شد و یک BSNL برج در پلنپور سقوط در بادهای قوی.

عمده تحت تاثیر قرار talukas از منطقه بودند Vadgam, Amirgadh, پلنپور, دیسا, Danta و Tharad که دریافت بارندگی و طوفان یا رگبار تگرگ آسیب رساندن به محصولات کشاورزی شنبه شب.

این منطقه است که انتظار می رود بارش در روز چهارشنبه بیش از حد به عنوان هند هواشناسی بخش (آی) صادر کرده است یک پیش بینی از نور باران و ابری در مکان های جدا شده در مناطق شمالی منطقه گجرات یعنی Banaskantha و Sabarkantha در حالی که قطعات باقی مانده از دولت را شاهد آب و هوای خشک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب