گجرات: یک سال 370 فارغ التحصیلان مهندسی هنوز در انتظار ارسال سفارشات از دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده: مه 26, 2020 12:06:09 am با توجه به Nirav جوشی (28) ی

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده: مه 26, 2020 12:06:09 am
engineering graduates, gujarat government, Gujarat Public Service Commission, Gujarat news, Indian express news با توجه به Nirav جوشی (28) یکی از 370-عجیب و غریب فارغ التحصیلان مهندسی تقریبا همه آنها مشغول به کار بودند در خصوصی دانشگاه های مهندسی قبل از پاکسازی دولت معاینه. (Rerpesentational)

حدود 370 فارغ التحصیلان مهندسی که باید پاک آزمون ورودی انجام شده توسط گجرات خدمات عمومی کمیسیون (GPSC) برای کلاس دوم پست از مربی و دستیار استاد در دولت-اجرای پلی تکنیک دانشگاه شده اند در انتظار نهایی ارسال سفارشات سال گذشته در حال حاضر.

قابل توجه دولت تبلیغات برای این پست بود را در ماه نوامبر 2015 و نهایی استخدام نشده بود. و در حال حاضر این نامزدها باید شروع به ثبت اعتراض خود را در رسانه های اجتماعی از آنجایی که آنها نمی تواند اعتراض در عمومی با توجه به Covid-19 و مستند.

"دولت تا به حال قرار دادن تبلیغات در نوامبر 2015 برای پست های مختلف از مربی و دستیار استاد در دولت تکنیک در سراسر کشور. معاینه برای دانشکده های مختلف انجام شد در سال 2016 و نتایج نهایی بودند در سال 2019. سند تایید داوطلبان موفق انجام داده بود نیز در سال 2019. اما ما در انتظار نهایی ما ارسال سفارشات برای یک سال گذشته گفت: Nirav جوشی (28) یکی از 370-عجیب و غریب فارغ التحصیلان مهندسی.

"در ابتدا وجود دارد اقامت توسط گجرات دادگاه عالی در انتخاب نهایی در استخدام به عنوان برخی از ad-hoc استادان تا به حال به دادگاه رفته. اما ما تا به حال پیوست که دادخواهی و دادگاه تا به حال خالی اقامت. با وجود آن دولت است نه به ما نهایی ارسال سفارشات. بیش از آن است که ما در حال گرفتن پاسخ روشن از مقامات. ما ملاقات مقامات, وزیر آموزش و پرورش Bhupendrasinh Chudasama و حتی معاون وزیر Nitin پاتل و وزیر Vijay Rupani در این زمینه, اما این موضوع حل نشده باقی مانده" گفت: Joshi از احمدآباد.

با توجه به Joshi, تقریبا همه از 370 نامزدها مشغول به کار بودند در خصوصی دانشگاه های مهندسی قبل از پاکسازی دولت معاینه.

"اما پس از انتخاب ما برای دولت کار ما موسسات خصوصی از ما خواست به استعفا به طوری که آنها لازم نیست به دنبال یک دانشکده جدید در اواسط سال. و ما تا به حال بر این اساس استعفا داد. و در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که ما بیکار نشسته است. قبل از مستند من استفاده می شود به معلم دانشجویان مهندسی, اما آن نیز متوقف شد و با توجه به مستند" Joshi گفت.

جوشی است که به طور کلی شایستگی رتبه 14 در استخدام. مانند او Rajnikant Dhamsaniya (26) از جمنگر است که به طور کلی شایستگی رتبه 33.

"من نمی دانم که چرا دولت است و نه به ما نهایی ارسال سفارشات. ما حتی در گرفتن پاسخ روشن برای تاخیر. من استعفا از من خصوصی کار هستم و بدون شغل و در حال حاضر" Dhamsaniya گفت.

ارم میرزا (25) از جوناگاد نیز یکی از داوطلبان موفق. میرزا بود که برگزاری یک شغل دولتی در حالی که کار به عنوان یک کاربر مهندس با Paschim گجرات Vij شرکت محدود و او استعفا داد و از آن به قبول شغل مدرس.

"من کار به عنوان یک کاربر مهندس. اما من بیشتر تمایل به سمت حرفه ای در آموزش حرفه ای. پس از پاکسازی این آزمون من پیش بینی است که نهایی ارسال سفارش صادر خواهد شد به زودی و پس استعفا داد و از آن شغل است. اما نهایی ارسال سفارش شده است انتظار برای یک سال گذشته و من نشسته ام و بیکاری پس از آن," او گفت:.

جوشی که هماهنگی 370-عجیب و غریب نامزدهای تلاش برای دریافت مجوز های ارسال و نهایی سفارش گفت: آنها برنامه ریزی برای نشستن بر روی یک اعتراض های عمومی قبل از این مستند اعلام شد.

"در حال حاضر با توجه به مستند ما نمی تواند نشستن در یک مکان کردند. بنابراین ما شروع به اعتراض در رسانه های اجتماعی توسط شناور هشتگهای مانند #GPSCSelectedBerojgar و برچسب زدن مقامات دولت" اضافه شده Joshi.

زمانی که در تماس با وزیر Chudasama گفت که او آگاه نیست در مورد این موضوع بدون مقدمه و می توانید آن را چک از دفتر خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن