گجرات: موسمی جلوتر مقامات بالا بحث در مورد طرح اقدام

توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 1:39:46 am هر آی مدیر جیان

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | گاندینگر | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 1:39:46 am
COVID-19 pandemic, Gujarat monsoon, IMD, Indian Meteorological Department, gujarat news, indian express news هر آی مدیر جیانت سرکار موسمی است که انتظار می رود برای ورود به هند از کرالا در اطراف ژوئن 5 و رسیدن به جنوب گجرات در 15-20 روز پس از آن. (اکسپرس عکس)

با باران های موسمی در فصل آینده در میان COVID-19 همه گیر از مقامات بالای دولت گجرات هند هواشناسی بخش (IMD) و نیروهای مسلح برگزار شد یک جلسه از طریق ویدئو کنفرانس جمعه برای بحث در مورد قبل از موسمی طرح اقدام گفت: انتشار رسمی.

دبیر کل آنیل Mukim خواسته مقامات به آماده سازی در حالی که نگه داشتن در ذهن دستورالعمل صادر شده توسط دولت مرکزی در این راستا در انجام هر گونه امداد و نجات عملیات آزادی گفت.

انتشار نقل Mukim عنوان کرد و گفت که با توجه به COVID-19 پاندمی احتمالی امداد و نجات عملیات باید انجام شود و با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مانند پوشیدن PPE کیت ماسک و حفظ فاصله اجتماعی.

هر آی مدیر جیانت سرکار موسمی است که انتظار می رود برای ورود به هند از کرالا در اطراف ژوئن 5 و رسیدن به جنوب گجرات در 15-20 روز پس از آن.

او در ادامه گفت که گجرات و دیگر نقاط کشور در حال انتظار برای دریافت 96% به 104% باران.

مقامات بالا از درآمد خانه, بهداشت و درمان و کشاورزی و راه و ساختمان و آب و تامین مواد غذایی و مدنی عرضه جنگل بنادر و حمل و نقل انرژی Panchayat, کار, علم و فناوری, توسعه شهری و اطلاعات بخش ارائه شده تهیه توسط آنها انجام می شود در این نشست است.

مقامات ارتش, نیروی هوایی, فاجعه ملی پاسخ نیروی مرکزی صنعتی نیروی امنیتی گجرات پلیس گجرات دولت مدیریت بحران اقتدار و گجرات کنترل آلودگی هیئت مدیره نیز در جلسه حضور داشتند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب