گجرات HC می پرسد SOG به تسریع بازداشت شدگان را Aadhaar کارت تایید

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 6:19:52 pm به موجب این دادگاه

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 6:19:52 pm
Man detained on suspicion of being Bangladeshi, Man detained on suspicion of being Bangladeshi in Gujarat, Gujarat High Court, India news, Indian Express به موجب این دادگاه کارگردانی که اقتدار نگران بود درخواست به مبله کردن جزئیات لازم, آخرین صبح ژوئیه 20.

به گجرات در انتخابات روز جمعه به کارگردانی عملیات ویژه گروه (SOG) مقامات در احمدآباد به منظور تسریع در تایید Aadhaar کارت از یک احمدآباد ساکن که بازداشت شد و در ماه ژوئن به ظن اینکه یک شهروند بنگلادش است.

دادگاه جهت آمد و پس از بازداشت شدگان را ثبت جسم دادخواست در اوایل این ماه. با توجه به درخواست مادر سه پسر Aamirbhai شیخ بود "گفته می شود و به طور غیر قانونی بازداشت" توسط احمدآباد SOG از محل کار خود را بر سوء ظن است که شیخ یک شهروند بنگلادش و هند است.

Harshad Patel, DCP از احمدآباد SOG گفت: این کاغذ "او به همراه چهار نفر دیگر بازداشت شده بود در تاریخ 30 ژوئن به عنوان بخشی از روال ما حملات و مبتنی بر اینتل است که آنها بنگلادشی. آنها بازداشت شدند و در نزدیکی condé nast traveller دریاچه و شیخ نگه داشته شده است در SOG بازداشتگاه در احمدآباد." با توجه به پاتل بازداشت شدگان است که در هر نقطه بین 32 و 38 سال سن.

در حالی که ارائه شیخ قبل از دادگاه از طریق ویدئو کنفرانس پاتل در روز پنج شنبه ارائه شده است که در زمان بازداشت شیخ تا به حال موفق به تولید هر گونه اسناد و مدارک ascertaining شهروندی خود که آن را در جولای 8 که مادرش مبله اسناد و مدارک از جمله Aadhaar کارت و مدارک دیگر که در حال حاضر فرستاده شده به سازمان مربوطه برای تایید. با هیچ سابقه کیفری به عنوان تایید توسط Patel, قبل از دادگاه آن را نیز پدید آمده است که "احتمالا سفر به این کشور از بنگلادش به عنوان یک کودک در سن 3 تا 4 سال است."

یک بخش از نیمکت قضات سونیا Gokani و N V Anjaria در روز پنج شنبه کارگردانی است که جزئیات مربوط به اختلاف شهروندی ارائه می شود قبل از دادگاه در روز جمعه. اما در روز جمعه دادستان عمومی Mitesh امین درخواست زمان بیشتری برای دریافت جزئیات بیشتر از بمبئی از UIDAI و اطمینان می داد که "او باید شخصا به این موضوع پس از گرفتن دستورات لازم از تمام افسران نگران است."

به موجب این دادگاه کارگردانی که اقتدار نگران بود درخواست به مبله کردن جزئیات لازم, آخرین صبح ژوئیه 20.

مدافع ღ Acharya, نمایندگی درخواست نیز ارائه شده است که این زندانی پدر و مادر پان دارندگان کارت و احمدآباد جمع آوری در حال حاضر به بررسی تمام اسناد و مدارک لازم در زمان تخصیص مسکونی طرح به خانواده ها در پست-دهلا حادثه دوره در نتیجه نیاز به هیچ بیشتر موشکافی.

Acharya به دادگاه اطلاع داد که او باید پر rejoinder-استشهاد قبل از دادگاه برای ارسال همان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن