گجرات Covid شمارش عبور 50,000, باونگر, راجکوت ظهور نگرانی های

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:29:58 am راجکوت در حال حاض

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد وادودارا | منتشرشده: ژوئیه 22 سال 2020 5:29:58 am
Coronavirus cases, Covid death, Gujarat cases, Ahmedabad news, indian express news راجکوت در حال حاضر 650 نفر از بيماران تحت درمان و باونگر دارای 500 یکی دیگر از بیماران که برای درمان Covid-19. (بازنمودی)

Covid-19 موارد در گجرات عبور از 50000 در روز سه شنبه با گزارش دولت بالاترین تک روز خروش در 1,026 موارد جدید و بالاترین آن تنها-مرگ و میر بعد از 12 ژوئن در 34.

سورات دیدم 21 Covid-19 مرگ و میر در روز سه شنبه و افزود: نزدیک به 300 مورد جدید, عبور 10,200 موارد در مجموع. احمدآباد افزود: یکی دیگر از 200 مورد در حالی که احمدآباد Municipal Corporation (AMC) 21 اضافه شده جدید میکرو مهار مناطق و حذف 12 نفر دیگر از فهرست میکرو مهار مناطق. جدید میکرو مهار مناطق شامل مناطق Ghodasar, Khokra, Isanpur به عنوان به خوبی به عنوان یک دولت مسکونی سه ماهه در Bodakdev.

دو دیگر بزرگتر مناطق با شهرداری شرکت مناطق – باونگر و راجکوت به سرعت در حال اضافه کردن موارد جدید. دو منطقه اضافه شده یک ترکیب 100 نفر در روز سه شنبه حتی به عنوان اضافی دبیر کل گجرات درآمد بخش Pankaj Kumar که شده است به خصوص منصوب به نظارت بر coronavirus عملیات در دولت در زمان تور راجکوت و ابراز رضایت خود را با این منطقه آمادگی. کومار مطلع شد که راجکوت Covid بیمارستان دارای ظرفیت 512 تخت و در مورد exigency می تواند گسترش به 250 تخت است.

راجکوت در حال حاضر 650 نفر از بيماران تحت درمان و باونگر دارای 500 یکی دیگر از بیماران که برای درمان Covid-19.

وادودارا مرگ و میر افزایش به 65 با دو تسلیم شدن به عفونت در روز سه شنبه در حالی که 75 بیشتر موارد در زمان شمارش در این منطقه به 3,757.

جانباز BJP رهبر و رئیس جمهور سابق Dahod شهرداری Nalin Modhiya گذشت در یک بیمارستان خصوصی در Dahod صبح روز سه شنبه به عنوان مورد مشکوک به Covid-19. 65 ساله شد, پنج دوره عضو شورا از Dahod شهرداری تا زمانی که او از دست داده انتخابات محلی در سال 2015.

Modhiya که ضرب و شتم سرطان دو سال پیش توسعه یافته coronavirus علائم مانند از جمله مسائل تنفس دو روز پیش و به بیمارستان بردند.

به گفته مقامات از دولت های منطقه Modhiya را Covid-19 نمونه فرستاده شده به صورت مجدد و گزارش های انتظار. مقامات را تایید نمی کند اگر او آزمایش مثبت برای Covid-19 در اولین آزمون.

Modhiya بود که شناخته شده به عنوان "مادر" محلی بود که در میان پنج تن از اعضای هیات موسس از بی جی پی در Dahod و همچنین انتخاب به عنوان رئیس جمهور از شهرداری در دو نوبت – 1997-'98 و 2003-'04.

یک روز پس از BJP MLA از Savli مونتاژ حوزه در وادودارا Ketan Inamdar آزمایش مثبت برای Covid-19, پسر نوجوان خود را نیز آزمایش مثبت شد و به بیمارستان منتقل شد. نمونه شش نفر از اعضای Inamdar نزدیک اعضای خانواده جمع آوری شد و پس از او تا به حال آزمایش مثبت در روز دوشنبه.

دو منطقه با شرکت مناطق – گاندینگر و جوناگاد – نشان داده اند غیر عادی روند گزارش دهی بیشتر موارد از آن روستایی حوزه قضایی نسبت به آن شهرداری شرکت محدودیت بخشی از این ماه. گاندینگر اضافه شده 31 مورد, 19 که گزارش شده بود از روستایی محدودیت. جوناگاد دیدم 12 نفر دیگر تست مثبت هفت نفر از آنها از روستایی محدودیت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن