گجرات: بدن انسان یافت دار که بعد از شک و تردید

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 6:34:52 am بر اساس شواهد ارائ

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 6:34:52 am
vadodra man, vadodsra man found hanging, vadodra man body exhumed, vadodra man death suspicion, indian express news بر اساس شواهد ارائه شده ما ثبت نام یک مورد از abetment از خودکشی گفت:" بررسی افسر معاونت پاتل. (بازنمودی عکس)

بدن از 40 سال بود که پنج شنبه شب ساعت پس از دفن در Dahod پس از خانواده اش مطرح سوء ظن بیش از مرگ او. محمد Arakh داشت حلق آویز در محل اقامت خود در قصبة منطقه Dahod شهر در اوایل روز پنج شنبه.

با توجه به اعضای خانواده و همسر خود را از خواب بیدار در سراسر 4.30 هستم و متوجه شد شوهر او که در سمت چپ صفحه اصلی شنبه شب نشده. او بیرون رفت و به دنبال او و اصلی پیدا درب خانه خود را باز کنید. زمانی که او با نزدیک شدن به درب او در بر داشت Arakh حلق آویز در نزدیکی پله ها که منجر به تراس. بدن خود را به پایین آورده شد توسط خود فرزندان و خانواده مطلع شد. خانواده نیز اظهار داشت: در این شکایت که Arakh تا به حال یک آسیب بر روی پیشانی خود را. نهایی خود را, مراسم انجام شد حدود 9 هستم.

پس از دفن Arakh جوانترین پسر مطلع عموی خود که چهارشنبه شب او شنید پدرش فریاد در یک تماس تلفنی پس از آن او خانه را ترک کرد. Arakh را برادر بزرگتر بررسی گوشی خود را ضبط و بر داشت خود را با گفتگو با یکی جاوید قاضی بیش از پرداخت یک قسط برای یک تلفن همراه است که Arakh تا به حال شش ماه پیش خریداری شده. در ادعایی مکالمه تلفن قاضی شنیده تهدید Arakh که اگر او نتواند به پرداخت قسط در عرض یک روز و سپس او را بکشند او را تجزیه بدن خود و دور از آن.

خانواده بلافاصله به پلیس اطلاع و خواستار آن است که بدن بود آيند و مرگ بود مورد بررسی قرار گرفت. "بدن فرستاده شده بود برای postmortem. پریما نظر آن است که یک مورد از خودکشی. وجود دارد هیچ نشانه ای از قتل است. خانواده تایید کرده است که ضربه به سر بود که آنها در تلاش بودند به جلو بدن پایین است. بر اساس شواهد ارائه شده ما ثبت نام یک مورد از abetment از خودکشی گفت:" بررسی افسر معاونت پاتل.

متهم رزرو تحت IPC بخش 306 (abetment خودکشی), 507 (جنایی ارعاب توسط ناشناس ارتباطات) از 504 (عمدی توهین به قصد تحریک نقض صلح). متهم هنوز دستگیر می شود. به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد قسط پاتل گفت: "این قسط نهایی از 2,000 تومان پرداخت می شود برای تلفن همراه او شش ماه پیش خریداری شده در یک EMI. قسط نهایی شد و با توجه به بیش از یک ماه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب