گجرات: پس از تلاش برای 46 سال Tuwa روستاییان در نهایت به جاده و آب و امکانات

نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 9:22:34 pm Tuwa تنها ج

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 9:22:34 pm

Tuwa village, Vadodara, Vadodara news, road, water, gujarat village, gujarat, indian express

Tuwa تنها جایی است که در مرکز گجرات با آب گرم بهار. مردم در ایجاد این باور در فرهنگ عامه با توجه به آن بررسی شده است وجود دارد پس از كاستى و بازدید شده توسط Lord Ram, و همچنین.

یک neighbhourhood در Tuwa روستای Panchmahals منطقه شامل 50 خانواده است که همه مجموعه ای برای دریافت جاده یک anganwadi cenre و تاسیسات آب برای اولین بار در 46 سال است. پس از تکرار برنامه های تضمینی و یاداشت توسط روستاییان در طول سال یک قطعنامه شد و در نهایت به تصویب zilla panchayat برای پایان دادن به مشکلات خود میدانند.

در سال 1974 در طول ساخت و ساز از Panam سد این 50 خانواده که از اراضی خود را که مستغرق بودند بازسازی به Tuwa روستا در Panchmahals از Mahisagar.

Tuwa تنها جایی است که در مرکز گجرات با آب گرم بهار. مردم در ایجاد این باور در فرهنگ عامه با توجه به آن بررسی شده است وجود دارد پس از كاستى و بازدید شده توسط Lord Ram, و همچنین. اعتقاد بر این است که خداوند رم بود که زمین در Tuwa با فلش خود را اجازه می دهد تا آب گرم به بهار برای درمان سنت Surdas bapu. محل در نظر گرفته شده است یک مکان مقدس و همچنین دارای یک شیو معبد. اما با توجه به حضور گرم آب بهار, خانه ها در اطراف آب داغ سایت در شعاع 2 متر مواجه شده اند مشکل در گرفتن آب آشامیدنی. درجه حرارت آب گرم بهار معمولا ثبت بین 54 تا 65°C و آب قلیایی در طبیعت با نمک زیاد و مواد معدنی مطالب ارائه زیرزمینی آب در اطراف منطقه نامناسب برای مصرف یا آبیاری.

تا به حال خانواده های وابسته به آب از چاه از روستاهای اطراف به عنوان آنها در یک منبع آب شرب در محله است.

به عنوان بخشی از توسعه آثار انجام می شود که neighbourhod خود را دریافت کنید برای اولین بار anganwadi مرکز جاده برای اتصال در غیر این صورت قطع روستا با جاده اصلی و آب آشامیدنی و امکانات.

یک قطعه زمین در حال حاضر مشخص شده است برای ساخت و ساز از anganwadi مرکز کار برای آن است که میله میله به زودی آغاز شود. 1.5 کیلومتر جاده ساخته خواهد شد و با اتصال این روستا با جاده اصلی. تامین آب بخش مقامات نیز در بازدید از این روستا و ترسیم یک نقشه راه برای ارائه آب آشامیدنی برای هر خانوار تحت مینی لوله تامین آب طرح و Nal se جال طرح.

Dinesh پاندا که همچنین یک عضو Tuwa panchayat و بازسازی شد از Santrampur در طول Panam سد پروژه بارها به ارائه برنامه های کاربردی بالا بردن مسائل با دولت است. "هر بار که به ما گفته شد که این موضوع حل خواهد شد و هر زمان آن به تعویق افتاد بیشتر است. زودتر ما را صرف بسیاری از زمان ما از سال در خارج برای کار. بازگشت ما تنها در موسمی که آب بود و نه از یک موضوع است. اما از آنجا که مستند شده اند در اینجا در این روستا و به دنبال آن بوده اند به شدت مورد برای بیش از یک هفته است. در نهایت Taluka توسعه افسر و Zilla Panchayat اعضای بازدید از روستا برگزار شد مشاوره با ما و در نهایت کار را آغاز کرده اند که برای تمام پروژه ها."

به گفته مقامات تاخیر در ارائه امکانات به این روستا شد و با توجه به فاز عاقلانه رویکرد توسعه انجام شده برای ایجاد کرد. "ما درک می کنیم که تا به حال تکرار شده است اما برنامه ما تا به حال برخی از موانع به عنوان به خوبی. وجود دارد یک مسئله حقوقی در مورد طرح زمین خواهد شد که تبدیل شده به یک جاده. طرح شد و تجاوز بر و این موضوع تا به حال حل و فصل شود با روستاییان. تا کنون دانش آموزان شده بود رفتن به مدارس دیگر و anganwadi مراکز در روستاهای اطراف, اما در طول این مستند نیاز به anganwadi مراکز پذیرایی به ثابت و حداقل گروهی از مردم با اجرای موثر از تمام طرح های احساس شد و ما تصمیم به رفتن پیش با آن گفت:" گوپال Patel, معاون رئیس جمهور, Panchmahals Zilla Panchayat.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن