گجرات: 80 رهبری برای آسام مانیپور 'مجاز' به هیئت مدیره قطار, رشته

نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 4:30:20 am ساکنان

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 25 مه سال 2020 4:30:20 am
 migrant workers, Bharuch district administration, special train, gujarat news, Indian express news ساکنان آسام و مانیپور در یک مدرسه ابتدایی در Bhayli. (عکس: Bhupendra رعنا)

حدود 80 ساکنان آسام و مانیپور که انتظار می رود به یک قطار به خانه متحده از بهروچ اواخر روز شنبه گرفتار شده بودند پس از آنها مجاز به هیئت مدیره. به گفته مقامات این قطار با ظرفیت 1200 مسافر در سمت چپ در روز شنبه با 750 مسافر در هیئت مدیره به عنوان برابر 900 به آنها بلیط صادر شد.

در بهروچ منطقه دولت ادعا کرد که مسافران دیر رسیدم و از دست رفته قطار.

"قطار برنامه ریزی شده بود به حرکت در 11 pm. این ترک تقریبا بعد از یک ساعت. اما مسافران از وادودارا دیر رسیدم و اسناد و مدارک خود را نمی تواند تایید ، ما نمی تواند نگه داشتن قطار فراتر از یک نقطه" گفت: NR Prajapati زیر منطقه بازپرس بهروچ.

در ضمن وادودارا دولت ادعا کرد که آنها تا به حال فرستاده مسافران در زمان و هیچ وضوح از بهروچ که چرا به آنها اجازه نداشتند به هیئت مدیره. "ما تا به حال تکمیل و تایید در اینجا و فرستاده بود هر کس از طریق اتوبوس به بهروچ. اما ما نمی دانیم که چرا آنها اجازه نداشتند به هیئت مدیره قطار. رسمی هیچ علامت از بهروچ دولت های منطقه در همان است. به عنوان به زودی به عنوان آنها وارد اینجا ما جایگزین آنها را در یک پناهگاه صفحه اصلی" گفت: RP جوشی, معاون گردآورنده وادودارا.

یکی از مسافران Mayuri Duarah (22), که با این نسخهها کار در یک رستوران اینجا را در Fatehgunj منطقه و بومی سیوسگر در آسام گفته این روزنامه "ما تا به حال پر شده فرم های مورد نیاز و خواسته شد که به جمع آوری در Narmada Bhavan روز شنبه حدود 3 بعد از ظهر. حدود 7 ساعت ما سوار اتوبوس به بهروچ از جایی که ما قرار بود به هیئت مدیره قطار. ما پرداخت 200 تومان برای اتوبوس سوار علاوه بر مبلغ پرداخت شده برای بلیط قطار. ما وارد در بهروچ حدود 10 pm. در بهروچ ایستگاه ما در انتظار نگه داشته بود, اما هیچ علامت. در حدود 1.30 هستم به ما گفته شد که ما نمی توانیم هیئت مدیره قطار و ما باید بازگشت به وادودارا. آنها به ما ارائه یک اتوبوس و تقبل قایق از آب عبور ما در اینجا به پناه خانه."

همه آنها را به یک دولت اجرا مدرسه ابتدایی در Bhayli در وادودارا "ما رسیده در اینجا در 5.30 هستم و هیچ علامت در دوره بیشتر از عمل است. ما مطلع نشده است و در عین حال هنگامی که ما می تواند رفتن به خانه" محمد اکمل (18), بومی از مانیپور و تحصیل در Darul شود مدرسه در Tandalja منطقه از شهرستان.

مسافران ادعا کرد که آنها مجاز به بازگشت مربوطه اقامت در این شهر به عنوان به خوبی. دولت اما می گوید که آنها می توانند تنها مجاز به ترک محل در صورتی که هر فرد به مسئولیت.

"ما نمی توانیم کسی اجازه ترک این قضیه است. در صورتی که یک نگهبان که در اینجا می آیند و به ما تعهد ما می توانیم اجازه آنها را به رفتن. اگر چیزی اتفاق می افتد در خارج از این فرض که مسئولیت ؟ ما را جای آنها را در اینجا تا زمانی که یک قطار به مقصد متحده گفت:" Parul مطالب گوناگون, Talati و مسئول پناهگاه صفحه اصلی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن