دستورالعمل برای آزادی زندانیان موقت به قید وثیقه قابل اجرا نیست به متهم: نیا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 4:06:21 am به نیا گفت: وجود دارد

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 4:06:21 am
coronavirus, national investigation agency, nia, elgaar parishad case, elgaar parishad case accused, elgaar parishad case accused bail, indian express news به نیا گفت: وجود دارد هیچ ارائه به صورت موقت به قید وثیقه تحت UAPA و زندان مقامات کارگردانی می شود خود را برای مراقبت های لازم در مورد شیوع. (فایل)

ملی تحقیقات آژانس (نيا) مخالف وثیقه برای Elgaar Parishad متهم با استناد به دستورالعمل ها برای آزادی زندانیان موقت به قید وثیقه با توجه به Covid-19 است "قابل اجرا نیست" به این مورد. شاعر و فعال Varavara رائو (81) سابق استادان و فعالان 61 ساله شما سن و 58 ساله Sudha Bharadwaj, به دنبال وثیقه در زمینه پزشکی با اشاره به حساسیت خود را به این ویروس.

بالا طراحی شده و کمیته ای که تشکیل شد به decongest زندان در دولت توصیه کرده است از انتشار همه undertrials با استثنا از جمله کسانی که در مواجهه با اتهامات تحت فعالیت های غیر قانونی (پیشگیری) عمل می کنند. این Elgaar Parishad متهم رزرو تحت UAPA. آن, است, اما آن را از چپ به چنین متهم به پرونده به صورت موقت به قید وثیقه در نظر گرفته شود در زمینه پزشکی و یا شرایط مورد توسط دادگاه.

Bharadwaj در وثیقه درخواست گفته است که با توجه به او از قبل موجود شرایط پزشکی یعنی دیابت و فشار خون بالا است در معرض خطر ابتلا به کروناویروس در زندان است. Sen گفته بود که او رنج می برد از بیماری ها مانند آرتروز گلوکوم و فشار خون بالا. این دو در حال تسلیم در Byculla زنان زندان که در آن یک زن 54 ساله و اهل بیت آزمایش مثبت است. با اشاره به این که وثیقه برنامه می گویند که این امکان وجود دارد که عفونت گسترش یافته است به زندانیان و یا مقامات زندان. Bharadwaj درخواست همچنین می گوید که هیچ اجتماعی فاصله ممکن است در زندان است.

"هیچ اجتماعی فاصله ممکن است در Byculla که در خانه های بیش از 350 زندانی در برابر آن ظرفیت حدود 262 زندانیان. هر دولت مشاوره حداقل یک متر فاصله باید حفظ شود بین مردم برای حفاظت از خود را از ابتلا به ویروس. این به این معنی است که برای هر زندانی باقی می ماند امن او نیاز به 1m x 1m فضا یعنی 10.76 sq ft حداقل برای اطمینان از یک فاصله امن از دیگر زندانیان. این است که به سادگی امکان پذیر نیست در Byculla زندان با توجه به محدودیت فضا" این درخواست می گوید.

به نیا گفت: وجود دارد هیچ ارائه به صورت موقت به قید وثیقه تحت UAPA و زندان مقامات کارگردانی می شود خود را برای مراقبت های لازم در مورد شیوع.

دادگاه ویژه کارگردانی کرده است از زندان به مقامات خود را ارسال کنید گزارش های پزشکی و موکول به جلسه به هفته آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب