بن بست COVID-19 سینک اولویت در مینه سوتا مقننه

پس از ساعت ها از درب بسته مجازی مذاکرات بین رهبران و فرماندار قصد دارد برای قرار دادن بیش از یک میلیارد دلار ب

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399

پس از ساعت ها از درب بسته مجازی مذاکرات بین رهبران و فرماندار قصد دارد برای قرار دادن بیش از یک میلیارد دلار به سمت ساخت و ساز عمومی پروژه تصمیم گیری در مورد نحوه تخصیص $1.87 میلیارد دلار در فدرال COVID-19 دیدگاه بودجه و مصوبات دولت برای کارگران قرارداد سقوط توسط ایستگاه فرعی.

این اولین بار نیست زمان قانونگذاران ساخته شده نهایی تقلا برای رسیدن به توافق به عنوان ساعت و علامت پایین اما این نشان برای اولین بار در دولت تاریخ به عنوان قوه مقننه در تلاش برای انطباق با COVID-19 بیماری همه گیر. خصوصی مذاکرات معطوف به teleconferences و زوم تماس و به طور معمول شلوغ ساختمان کاپیتول نشسته تا حد زیادی خالی به عنوان لابی طرفداران و برخی از نمایندگان مجلس مجبور شدند به نگاه از صفحه اصلی.

و اختلاف نظر بر سر دولت COVID-19 pandemic پاسخ سوخت مخالفت با سیاست های نامربوط در برخی موارد مجبور مرگ خود را اواخر روز شنبه.

در حالی که مینه سوتا مقننه تا به حال چند قانون اساسی در این جلسه به عنوان دولت دو سال بودجه تصویب شد سال گذشته آنها موفق به تصویب یک لایحه استقراض برای تامین مالی پروژه ها در سراسر کشور شناخته شده به عنوان یک پیوند در لایحه حتی زمانی که آنها به طور معمول با تصویب یک. و سوالات حقوقی احاطه دولت کارمند قرارداد که مورد تایید قرار گرفت و در خانه و تغییر در سنا است.

به عنوان قوه مقننه در جلسه fizzled به رهبران گفت: آنها را انتخاب کنید تا کسب و کار ناتمام جلوتر از انتظار ژوئن 12 جلسه ویژه. و آنها گفتند که انتظار می رود مطابق با بیل و اولویت های دیگر خواهد بود تایید شده و سپس.

"از لحاظ این که یک COVID جلسه آن دو حزبی موفقیت است. همه رهبران و همه قفقاز و فرماندار به خوبی کار می کرد با هم و چه مینه سوتا مورد نیاز در پاسخ به همه گیر" مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک به خبرنگاران گفت:. "در حال حاضر ما کار اضافی است که ما کاهش یافت و کمی پشت در چون ما در برخورد با این بیماری همه گیر اما ما باید فرصتی برای بازگشت و پایان آن."

بدون زرق و برق پایان

در خانه قانونگذاران کار درست تا زمان فرار از فروشنده مجبور به رفتن را از طریق فرایند خسته کننده از صدای آرا برای هر رول تماس گرفته شده به عنوان قانون گذاران مشغول به کار از راه دور قادر به دسترسی به در خانه ماشین رای گیری. شکستن با سنت بسته شدن هیچ سخنرانی ساخته شد: در 12:03 a. m. روز شنبه, خانه, رهبر اکثریت Ryan Winkler, D-Golden Valley, motioned به موکول کردن سینوسی می میرند و با quick voice رای تاکید نقاب Hortman ساله gavel unceremoniously adjourning خانه از سال 2020 جلسه با توجه به خطر انداخته ساخته شده و در روز آخر.

رهبر اقلیت سنا سوزان, Kent, D -, Woodbury, تاسف متوقف شده سازش در اواخر شب بیانیه زیر adjournment گفت: "متاسفانه سیاسی موضع گیری و تاخیر انداختن ما از همکاران جمهوری خواه ایستاده در راه قانون است که در هسته اصلی مراقبت از Minnesotans."

مجلس سنا روز یکشنبه موفق به پیشبرد $998 میلیون اتصال پیشنهاد که رهبران در این اتاق به عنوان یک مصالحه. یک روز قبل از جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا خانه رای پایین 2 میلیارد دلار طرح وجود دارد گفت: دولت نمی تواند به استطاعت آن را با توجه به پیش بینی 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه.

"این آخرین قطار خروج از ایستگاه برای پیوند" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت: در انتشار اخبار. "این ناامید کننده است که ما نمی آیند با هم امشب در, این مسئول مهم لایحه. همه رهبران چهار و چهار قفقاز — از جمله حزب دموکرات و فرماندار باید با هم کار کنند برای مینه سوتا است."

اقلیت ها در هر مجلسی نقش کلیدی در پیوند لایحه بحث خود را به عنوان رای مورد نیاز برای کمک به رسیدن به یک سه پنجم اکثریت. اما مجلس نمی تواند آمد تا با وام گرفتن از برنامه جمعه که راضی جمهوری خواهان و دموکرات ها در هر اتاق.

خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-شرق Gull Lake گفت: جلسه برنامه ریزی شده برای حمایت از پیوند لایحه در جلسه ویژه و احساس یک طرح بین $1.3 و 1.5 میلیارد دلار خواهد بود واقع بینانه است. Daudt گفت: او مانده بود از مذاکرات تا زمانی که در اواخر بازی ساخته شده است که او تمایلی به پیشبرد یک پیوند لایحه بیش از آخر هفته.

"ما واقعا نیاز به صحبت کردن کمی بیشتر به طور جدی دیروز یا روز قبل از به وجود آوردن" Daudt گفت.

Hortman رد Daudt این خصوصیات به نادرست و گفت: اقلیت درگیر شده بود در بحث ها و پاسخ نیست و تلاش به سادگی یک لایحه است.

اتحادیه های کارگری بودند به صدای نا امیدی در مورد پیوند لایحه گرفتن تحت فشار قرار دادند ،

"وقت آن است که برای مجلس نمایندگان و سنا جمهوری خواهان برای قرار دادن سیاست را کنار گذاشته و برای ما رهبران دولت به گرد هم می آیند و انجام آنچه که بهترین برای مینه سوتا در این COVID-19 بحران اقتصادی: تصویب 2 میلیارد دلار زیرساخت لایحه ای است که به تحریک اقتصاد و حفظ Minnesotans کار" جوئل Smith, رئيس جمهور و مدیر کسب و کار از کارگران اتحادیه بین المللی آمریکای شمالی در ایالت مینه سوتا و داکوتای شمالی گفت:.

در تقریبا خالی کنگره, نمونه پایان جلسه تظاهرات و یا لابی تلاش شد تا حد زیادی وجود ندارد. گروه های ذینفع با هدف قرار دادن در نهایی خود تجدید نظر از طریق رسانه های اجتماعی و رهبران بیش از تلفن و زوم اقدام به اعتصاب یک معامله نهایی.

"مشکل با COVID و انجام بسیاری از چیزهای با زوم است که برخی از شدت مردم در اطراف ما است که آوردن فشار به ما کمک کند رسیدن به پایان" Gazelka گفت: بعد از ظهر یکشنبه. "هیچ کدام از آن را در اینجا, بنابراین مردم نیست در راهروها و بخش های مختلف پایان جلسه که فقط وجود آن باعث می شود برخی از مردم به احساس فشار است."

COVID-19 پاسخ chafes توافق قانونگذاران

در مینه سوتا خانه ایران قانونگذاران حفر شده در خود را در مخالفت با Walz را از دست داده و به COVID-19 همه گیر و صرف بیش از یک ساعت از هل دادن در برابر وزارت آموزش و پرورش هدایت و تشویق آنلاین مراسم فارغ التحصیلی.

آنها را بیرون آورده و اصلاح گسترده تر آموزش و پرورش لایحه که اجازه داده اند مدارس برای برگزاری مراسم فارغ التحصیلی در بهار امسال با وجود Walz مدیریت سفارشات به خلاف در نور از این بیماری همه گیر.

قانونگذاران متهم Walz از "سرقت" آموزان بالا از نقاط عطف, با تشکر. مریم Franson R-Alexandria, تشویق Minnesotans به برگزاری "زیرزمینی" جشن فارغ التحصیلی به هر حال.

بحث spiraled به قانونگذاران reminiscing در مورد خود مدرسه بالا آمدن سن: Rep. اریک Lucero, R-دیتون به خاطر خوردن شام خود را در لباس مخصوص مهمانی رسمی در کشور بوفه قبل از رفتن به پارگی کیسه آب و تشکر. دین Urdahl R-Grove شهرستان گفت: او خود را از دست داده ارشد سال خطابه مسابقه پس از یک سخنرانی در حمایت از جنگ ویتنام با تشکر از "کسانی که رفو لیبرال قضات است."

تشکر. Cheryl Youakim D-هاپکینز اصلی نویسنده از اتوبوس لایحه گفت: از دست رفته مراسم فارغ التحصیلی غمگین برای سالمندان, اما "این بیماری همه گیر است دزدیدند ما از بسیاری از چیزهایی که ما را دوست دارم." اصلاح با شکست مواجه شد اما اتوبوس شد و در نهایت این لایحه نهایی گذشت از شب.

Daudt در اوایل این هفته گفت که او برنامه ریزی شده برای جلوگیری از یک پیوند لایحه که در مجلسی مگر اینکه Walz به پایان رسید زمان صلح و اضطراری که داده او را گسترده تر كنند. Walz روز چهارشنبه تمدید اقتدار خود را اضافی 30 روز.

Daudt کردم حرف آخر در شب و صدور 12:42 صبح در بیانیه ای که فشار عمده قانون مانند پیوند لایحه تا ژوئن 12 جلسه ویژه "ما را بیشتر به وضوح در کشور ما وضعیت مالی زمان برای ارزیابی پاسخ ما به همه گیر و زمان برای تصمیم گیری بهتر."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب