بیشتر تسهیلات در مستند 4.0; متحده UTs به قدرت را به تصمیم گیری در محدودیت

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 7:05:25 pm یک پلیس دهلی مانع در Bangali بازار منطقه

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده: 15 مه سال 2020 7:05:25 pm
delhi coronavirus cases, delhi coronavirus containment zones, delhi covid zones, indian express یک پلیس دهلی مانع در Bangali بازار منطقه مشخص شده به عنوان یک COVID-19 مهار منطقه در سراسر کشور مستند به جلوگیری از شیوع کروناویروس در دهلی نو. (Express Photo By Amit Mehra)

بیشتر تسهیلات و انعطاف پذیری دیده می شود در این مستند 4.0 که روز دوشنبه آغاز خواهد شد و با بازگشایی تدریجی از راه آهن و خطوط هوایی داخلی در حالی که قدرت داده خواهد شد و به آمریکا و UTs برای تعریف نقاط مقامات گفت: در روز جمعه.

مدارس مراکز و سالن سینما را نمی خواهد اجازه برای باز کردن در هر نقطه از کشور اما سالن باربر و مغازه های نوری مغازه ها ممکن است اجازه داده شود در مناطق محرومیت COVID-19 مهار مناطق.

وجود خواهد داشت مقدار زیادی از تسهیلات و انعطاف پذیری در مستند 4.0 با کامل بازگشایی سبز مناطق بسیار محدود محدود در نارنجی مناطق و سخت محدودیت تنها در مناطق مهار قرمز مناطق گفت: ضروری به مذاکرات در دولت مرکزی است.

اما نهایی دستورالعمل صادر خواهد شد توسط وزارت امور تنها پس از رفتن را از طریق پیشنهادات دولت در دولت.

دولت های ایالتی و اتحادیه قلمرو دولت خواسته شده است به ارائه توصیه های خود را روز جمعه.

به گفته مقامات Punjab, West Bengal, ماهاراشترا, آسام و Telangana می خواستم این مستند به ادامه برخی از آنها می خواست این قدرت برای تصمیم گیری پهنه بندی مناطق — سبز و نارنجی و قرمز — طبق COVID-19 وضعیت.

این درخواست از دولت ممکن است پذیرفته شود به طوری که آنها می تواند محدود و یا اجازه می دهد تا حرکت مردم و یا فعالیت های اقتصادی در یک محل خاص بسته به وضعیت زمین رسمی گفت PTI.

نارندرا نخست وزیر در سخنرانی خود به ملت در روز دوشنبه گفته بود که مستند 4.0 را "کاملا متفاوت" با قوانین جدید.

"هیچ دولت می خواهد عقب نشینی کامل از مستند اما همه می خواهم از سرگیری تدریجی از فعالیت های اقتصادی" این مقام گفت.

تدریجی و بر اساس نیاز عملیات راه آهن و خطوط هوایی داخلی به احتمال زیاد اجازه داده می شود از هفته آینده اما کامل باز از دو بخش بعید است که بلافاصله محل را.

Bihar, Tamil Nadu, Karnataka در میان برخی از کشورها بودند که در حمایت کامل از سرگیری آموزش و خدمات هوایی حداقل تا ماه مه پایان رسمی گفت.

راه آهن در حال حاضر آغاز شده قطار ویژه به 15 مقصد از دهلی نو و در حال اجرا است چند صد 'Shramik ویژه' قطار از نقاط مختلف کشور به مکان های مختلف برای حمل و نقل کارگران مهاجر رشته با توجه به مستند.

هوایی هند نیز مشغول تخلیه هزاران نفر از سرخپوستان رشته در خارج از کشور در طول این مستند تحت 'Vande بهارات ماموریت'.

محلی قطار و اتوبوس و مترو خدمات ممکن است شروع به در حال اجرا با ظرفیت محدود در غیر مهار مناطق از مناطق قرمز.

اتومبیل و تاکسی ها نیز انتظار می رود اجازه داده می شود در مناطق با محدودیت در تعداد زیادی از مسافران است.

بسیاری از این خدمات اجازه خواهد داشت در این مناطق در غیر مهار مناطق و دولت ممکن است مجاز به گرفتن یک تماس در بازگشایی مجدد یک مقام دیگر گفت.

قدرت به باز کردن بازارهای نارنجی و قرمز مناطق ممکن است با توجه به ایالتی که ممکن است به دنبال عجیب و غریب-حتی سیاست در حالی که اجازه می دهد مغازه ها غیر ضروری کالا به باز کردن.

سیستم عامل های تجارت الکترونیک ممکن است مجاز به ارائه موارد غیر ضروری و حتی در مناطق محرومیت مناطق مهار.

فروش غیر موارد ضروری توسط e-commerce شرکت در حال حاضر مجاز به رنگ سبز و نارنجی مناطق.

ماهاراشترا که دارای بیشترین تعداد COVID-19 موارد و مرگ و میر ناشی از این ویروس می خواهد سخت مستند اقدامات در بمبئی حومه آن و پونا و توقف کامل بین دولت و بین منطقه حمل و نقل از هر نوع.

در حالی که گجرات دوم با بیشترین تعداد موارد مثبت می خواهد از سرگیری فعالیت های اقتصادی در عمده مراکز شهری.

متحده که در حمایت از باز کردن از فعالیت های اقتصادی عبارتند از: دهلی, Karnataka, Andhra Pradesh و کرالا رسمی گفت.

کرالا اعتقاد بر این است که پیشنهاد بازگشایی رستوران ها و هتل ها برای احیای بخش گردشگری.

Bihar, Jharkhand و Odisha که باید دیده سنبله در COVID-19 موارد پس از ورود کارگران مهاجر می خواهید ادامه مستند با سخت محدودیت هایی در جنبش مردم است.

مستند اعلام شد برای اولین بار توسط نخست وزیر نارندرا مودی در مارس 24 به مدت 21 روز در تلاش برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. این برای اولین بار تمدید تا آوریل 3 و دوباره تا مارس 17.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن