مادر بزرگ Daugherty کاملا اجرا

بود که در سال 1986 هنگامی که Daugherty سپس مدیر کل مادر بزرگ سالن & Grill زد تنها مسابقه دو ماراتون از زند

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

بود که در سال 1986 هنگامی که Daugherty سپس مدیر کل مادر بزرگ سالن & Grill زد تنها مسابقه دو ماراتون از زندگی خود postrace سرگرمی لغو شد و تنها با توجه به یک دمدمی مزاجی طوفان خاموش لیک برتر آن مشخص شده و آخرین بار در این رستوران به اتهام ماراتن ایران متهم می کنند.

62 سال Daugherty که رز از پادو زمانی که کانال رستوران پارک باز در سال 1976 به زمان نقش به عنوان رئیس جمهور از مادر بزرگ و رستوران شرکت ، بوده است در این مسابقه از ابتدا.

او می گوید که او را از دست hobnobbing با مسابقه به طور منظم داوطلبان و طرفداران که سرپرستی استقرار اما او همیشه خاطرات آن '86 مسابقه.

خود توصیف اراذل و اوباش rouser, Dougherty می گوید او دودی و نوشید بیش از حد در آن روز.

"من یک پسر زندگی — کار راه بیش از حد سخت و راه بیش از حد سخت" او گفت:.

اما او روت کردم و در شکل قبل 26.2 مایل اجرا در ژوئن سال 1986. او ترک سیگار و کاهش در اواخر شب.

او همچنین می خواستم به نشان می دهد تا نژاد مدیر اسکات Keenan که وارد شد به اجرا برای اولین بار به عنوان به خوبی.

"من می خواستم به او را ضرب و شتم" Daugherty گفت.

هر چند اختلاف Keenan, Daugherty می گوید وجود دارد یک شانس او می توانست برنده سر-به-سر matchup اگر او تا به حال مشغول به کار در رستوران تا 11 p. m. شب قبل از مسابقه.

"در رستوران کلاسیک مد من نشان داد (به شروع مسابقه در دو بنادر) هشت دقیقه دیر," او گفت:. "من مطلقا آخرین فرد به بیش از خط شروع با یک شوت از راه."

هنوز Daugherty تا به حال طرفداران در میان جمعیت بودند که به نگه داشتن زبانه ها در Keenan حال پیشرفت است.

"همانطور که من در حال اجرا بود این دوره, مردم, فریاد," او 3 مایل جلوتر از شما; او 2 مایل جلوتر از شما; او 1 مایل جلوتر از شما' " Daugherty گفت. "من در وضعیتی وخیم او در اما نبود زمان کافی است."

هر چند آن را نمی تواند تایید Daugherty ادعا می کند 3 ساعت و 19 دقیقه پایان در حالی که Keenan به یاد می آورد او زد 3:13.

Brian Daugherty, president of Grandma's Restaurant Company, talks about the early days of Grandma’s Marathon on the deck of Grandma’s Saloon & Grill in Canal Park on Tuesday, June 16. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

برایان Daugherty, رئیس, مادر بزرگ, رستوران, شرکت, مذاکرات در مورد روزهای اول مادر بزرگ ماراتن بر روی عرشه مادر بزرگ سالن & Grill در کانال پارک در سه شنبه, ژوئن 16. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

"من احساس مانند یک میلیون دلار, و من هنوز هم تا به حال به کار یکی دیگر از 12 ساعت. من فکر می کنم اسکات رفت و حق به پزشکی چادر" Daugherty گفت. "او ممکن است بدست پیروزی, اما من فکر می کنم من رو برد. که زباله-talkin' در سمت راست وجود دارد."

Keenan پاسخ در نوع خود بحث زباله.

"نتایج برای خود صحبت می کنند" او گفت:. "او مثل حلزون حرکت کردن. او قادر به رسیدن به خط شروع در زمان. شما باید برخی از مسئولیت هنگامی که شما برای اجرای مسابقه و من خرد او. او که قرار بود به ضرب و شتم من بدون توجه به آنچه."

که انگشت بین Keenan و رستوران است که با حمایت ماراتن برای دوام 600 دلار بود امری عادی برای اولین بار 10 runnings مسابقه.

به سختی از کالج خود را, رستوران, co-founder اندی بورگ به یاد می آورد Keenan و همکار, North Shore, Striders دونده جورج فینک در دفتر کار خود در سال 1977 کشیدند که آیا او خواهد قرار داده تا پول به مسابقه خارج از زمین.

"من نشسته و گوش خود را spiel و من گفت:" ماراتن؟'" بورگ به یاد می آورد. "من خواسته اسکات آنچه او به دنبال آن بود در راه حمایت — من فکر می کنم آن را یا $165 یا $195 دلار — و من گفت:" من فکر می کنم ما می توانید انجام دهید که.'"

قیمت به پایان رسید تا بیش از سه برابر این مبلغ است.

"دانستن اسکات آن احتمالا به زمین از $165 و آن را تبدیل به 600 $در سریع واقعی" بورگ گفت: با خنده.

بورگ و از بنیانگذاران میکی Paulucci باز کردن مادر بزرگ در کانال پارک در فوریه. 8, 1976 به اندازه کافی عجیب با هیچ سرور.

"این رفتن به یک سلف سرویس عملیات" بورگ گفت. "ما افتتاح شد و از روز جمعه و من گذشت منوها و هر کس نشسته در جدول خود را و منتظر سرور. ما هیچ ندارد. آنها قرار بود برای رفتن به آشپزخانه و سفارش مواد غذایی خود را. که کار نمی کند خوب, بنابراین روز دوشنبه, ما شروع به استخدام کارکنان. ما آموخته است که از خود ما خطا است."

Daugherty, ارشد در Duluth, شرق, یکی از کسانی که در اوایل استخدام.

اما پس از آن در سن قانونی آشامیدنی 18 Daugherty imbibed کمی بیش از حد در خود کارفرمای آینده و از دست رفته خود را تغییر اول.

"آنها پس از جان گذشته (برای کارکنان) آنها هنوز هم مرا در این روز بعد" Daugherty گفت.

"و او شده است مشکل از زمان" بورگ گفت: به شوخی.

Brian Daugherty, president of Grandma's Restaurant Company, stands in the Grandma’s Marathon Hall of Fame at Grandma’s Saloon & Grill in Canal Park on Tuesday, June 16. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

برایان Daugherty, رئیس, مادر بزرگ, رستوران, شرکت غرفه در مادر بزرگ ماراتن سالن از شهرت در مادر بزرگ سالن & Grill در کانال پارک در سه شنبه, ژوئن 16. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

Daugherty به سرعت تبدیل توجه خود را از پیوستن به یک مدرسه فیلم در کالیفرنیا به ماندن درگیر در مدیریت است.

"این یک کار تابستانی که من هرگز چپ," او گفت:. "مادر بزرگ شکل من تصمیم به چوب در اطراف در اینجا. هنگامی که من تصمیم به ماندن در اینجا من آرمان تغییر از هنر به عملی تر و چشم انداز."

Daugherty با حضور در دانشگاه مینه سوتا دلوت مورد مطالعه و مدیریت کسب و کار.

خداحافظی هالیوود.

توسط 1980 او مدیریت رستوران و تبدیل شدن به بیشتر درگیر در هماهنگی مسابقه دو ماراتون.

در حالی که Keenan در زمان مراقبت از جزئیات مسابقه گردد و بودجه رستوران با تمرکز بر سرگرمی با امید کسب درآمد بازگشت بسیاری از $40,000 در آن ریخت و به یک ماراتن بودجه که رسیده بود 250.000 دلار در سال 1985.

"ما هرگز با هم مسابقه دو ماراتون" Daugherty گفت. "ما آن را دیدم به عنوان یک بازاریابی رویداد. وجود دارد بسیاری از لوایح است که نمی توان آن را سودآور مستقل, رویداد, اما ما شاهد ارزش خود را در قرار گرفتن در معرض و بالقوه آن است."

Daugherty توصیف Keenan که صرف 37 سال در شارژ از ماراتن و پس از آن نیمه ماراتن و 5K مسابقات به عنوان یک رویایی. هنوز هم آنها نیست همیشه چشم به چشم.

"اسکات همه چیز در مورد دونده دونده "ایمنی دونده" تجربه — همیشه از یک روز" Daugherty گفت. "ما می خواهم به برخی از بحث های داغ. من می خواهم بگویم, 'اسکات آن را در مورد مسابقه آن را در مورد این رویداد در پایان.' او خواهد گفت: 'آن را در مورد این مسابقه است.' و ما را به عقب و جلو در که در همه زمان ها."

توسط 1986 چیزی آماده بود به من بدهید.

مادر بزرگ ماراتن رسم بود 8,000 به علاوه کسانی و Keenan شد لابی برای رویدادهای ملی و به اجرا در امتداد ساحل شمال البته در حالی که همه رستوران تلاش شد به پرداخت صورتحساب.

"در سال 1986 آن را بسیار آشکار است که یک فاجعه می تواند نزول نه تنها این مسابقه بلکه ما" Daugherty گفت.

پس از Daugherty و Keenan خود را تکمیل تنها مادر بزرگ ماراتن که در آن سال و پس از مدال شدند doled که فاجعه آمار در فرم شدید وزش آینده دریاچه سوپریور آب و هوا به عنوان دو جبهه برخورد.

Daugherty بود طبقه بالا در رستوران که در آن آجر بر روی دو paned ویندوز خرد خارج پانل در حالی که عایق پتو ارائه شده به دونده بودند پرواز در اطراف و ضربه الکتریکی قطب باعث جرقه.

بورگ پایین بود در پارکینگ مهندسی چادر که قرار بود به خانه جانی حلم سفر سرگرم کننده نشان می دهد و یک Blues Brothers پوشش باند. کسانی که چادر منفجر دور در طوفان.

"ناگهان همه ما تا به حال این توفان آمد و پیچیده است که چادر در اطراف خوراکی سه ماهه-قطب و نیمی -- لهستانی. آن را وحشتناک" بورگ گفت. "خدا را شکر هیچ کس در چادر است."

Keenan شد و در هتل رادیسون ستاد در آن زمان است.

Brian Daugherty, president of Grandma's Restaurant Company, looks at framed photographs of Grandma’s Marathon from the mid- 1980's at Grandma’s Saloon & Grill in Canal Park on Tuesday, June 16. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

برایان Daugherty, رئیس, مادر بزرگ رستوران شرکت به نظر می رسد در قاب عکس مادر بزرگ ماراتن از اواسط سال 1980 در مادر بزرگ سالن & Grill در کانال پارک در سه شنبه, ژوئن 16. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

"من تو را دیدم 55-گالن فلزی زباله می تواند درام پرواز پهلو برتر در سراسر خیابان" او به یاد می آورد. "من به نام به رستوران و از آنها خواست اگر من نیاز به پایین آمده و آنها گفته بود هیچ چیز وجود دارد."

با هیچ درآمد از شب سرگرمی, در حال حاضر وضعیت وخیم چپ رستوران مقامات با تنها یک انتخاب است.

"فکر بود:" ما احتمالا نیاز به خارج شدن از ماراتن کسب و کار. این است که بیش از حد گسترده از مسئولیت'" Daugherty گفت.

بورگ به زودی Keenan در رستوران.

"من گفت:, Scott ما به شما در این مسابقه و به عنوان طولانی به عنوان شما در حفظ و مادر نام آن را ما خوشحال,'" بورگ گفت.

هر دو طرف می گویند این بهترین تصمیم برای این ماراتن را توسعه آینده و با آنها کار کرده ام و به خوبی با هم بوده است.

"هر چیزی که من نیاز پست-1986, من قادر به دریافت از مادر بزرگ و رستوران ها" کینان می گوید. "دیدگاه من به دنبال چه مادر بزرگ ماراتن بود کاملا متفاوت نسبت به چشم انداز خود را. آنها به دنبال این بودیم که آن را به عنوان یک سرمایه گذاری کسب و کار بود و من با نگاه کردن به آن به عنوان ساختمان یک رویداد خاص است که ما دعوت جهان به."

مادر بزرگ و رستوران ها باقی مانده اند یک پشت صحنه از عوامل به ماراتن حمایت به لحن در مورد $20,000 در سال است.

آنجا که ماراتن رشد در قد و قامت بود و Daugherty موقعیت در شرکت.

"این غیر معمول به شرکت در آن شما خود را ایجاد کنید حرفه ای" گفت: Borg که انشعابات زمان بین دلوت و خانه فلوریدا واقع در امتداد اقیانوس اطلس بین سنت آگوستین و شهر ساحلی دایتونای. "برایان همواره من برو-به-مرد. ما در حال کار بر روی یک بسیار بزرگ توسعه در کانال پارک منطقه است. من را برایان به تمام جلسات و او فوق العاده ای ورودی. این یک تیم واقعی تلاش کنند.

"برایان کمک کرده است و نگه داشتن شرکت با هم در طول 40 سال گذشته ،" بورگ گفت. "او فعال بوده است در همه چیز ما انجام داده ایم. او ساخته شده است که این شرکت بروید. من خیلی راحت با رفتن به خانه خود در فلوریدا زمانی که هوا سرد می شود."

ازدواج نزدیک به 29 سال با دو فرزندان Daugherty رفت و هرگز پشت به او hellraising شیوه زندگی است. او در نهایت وارد ورزش های سه گانه و باقی می ماند در شکل خوب به این روز اعتقاد او و مادر بزرگ ماراتن به عنوان کاتالیزور.

"مردم اجرا برای صدها نفر از دلایل و سلامت است که یکی از آنها" او گفت:.

Daugherty تماس ماراتن بیشتر مربوط در حال حاضر از همیشه با وجود این سال را لغو و با توجه به COVID-19 همه گیر و او را با افتخار به بخشی از.

"اگر من کوچک کمک به توسعه و ادامه موفقیت مادر بزرگ ماراتن تنها دستاورد من به رسمیت شناخته شده که به تنهایی می تواند افتخار و امتیاز کافی," او گفت:. "من بسیار افتخار ما سازنده سال با این ماراتن را به عنوان به خوبی به عنوان ما همچنان حمایت امروز. مادر بزرگ ماراتن در حال رفتن به زندگی می کنند و رستگار فراتر از وجود من است میراث تعالی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب