Govts تلاش برای مدیریت ادراک به حس که COVID-19 مشکل به عنوان بد نیست: راهول گاندی

توسط: PTI | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:55:32 pm گاندی ادعا کرد که آزمایش است نه مجاز در بس

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 1:55:32 pm
china ladakh standoff, chinese troops in ladakh, chinese troops tandoff with india, chinese standoff in ladkah, rahul gandhi, indian express news گاندی ادعا کرد که آزمایش است نه مجاز در بسیاری از بیمارستان های دهلی. (فایل)

دولت در حال تلاش برای "مدیریت ادراک" در مورد عفونت کروناویروس و به یک حس است که مشکل این است که به عنوان بد نیست به عنوان آن است که کنگره رهبر راهول گاندی گفت: روز چهارشنبه تصریح می کند که این مهم است که به قبول این مشکل و مبارزه با آن است.

گاندی در روز پزشک, ابراز همبستگی با کارگران بهداشت و توصیف آنها به عنوان "غیر خشونت آمیز ارتش" خطر جان خود را برای نجات مردم از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دهلی نو محرمانه| پیشرو منتقد گوشه

او در گفتگو با چهار هند پرستاران شاغل in نیوزیلند و استرالیا و انگلستان و هند که در آن او شنیده تجارب و گفت: مردم ایستاده بود و با آنها در این زمان بحران.

گاندی در 30 دقیقه مکالمه با چهار پرستاران هندی — Anu Ragnat (کار در نیوزیلند), نارندرا سینگ (کار در استرالیا), Sherlymol Puravady (کار در انگلستان) و Vipin کریشنان (کار در AIIMS دهلی نو) — در مورد تاثیر کار در یک COVID-19 محیط زیست در خانواده خود زندگی می کند.

این بخشی از سری مکالمات که سابق کنگره رئیس جمهور در coronavirus. او در اوایل صحبت های کارشناسان در این زمینه است.

گاندی ادعا کرد که آزمایش است نه مجاز در بسیاری از بیمارستان های دهلی. او همچنین به اطمینان که او را به نوشتن نامه ای به مقامات مربوطه برای تسریع در اعطای غرامت به کارکنان بهداشتی درمانی به عنوان اعلام شده توسط دولت دهلی نو برای کسانی که فوت کرد با توجه به COVID-19.(دنبال دهلی coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی)

"یکی از پزشکان من صحبت کردن در یک بیمارستان خصوصی به من گفتن که آن را می شود غیر ممکن است برای آنها را به کار اگر آنها می توانند آزمون COVID بیماران. اگر آنها نمی دانند که اگر بیمار دارای COVID یا نه, آنها نمی دانند که در آن برای قرار دادن او را" سابق کنگره رئیس جمهور گفت:.

او گفت که پزشکان احساس می کنم کاملا نا امید در مورد چگونه به حرکت رو به جلو در مواجهه با این معضل قرار دادن دو نفر, یکی, که COVID و دوست ندارم کسی در کنار یکدیگر است.

بخوانید| اگر قدرت به مبارزه Covid-19 باقی مانده در سازمان بنادر و دریانوردی وجود دارد خواهد بود فاجعه: راهول گاندی

"دولت در حال تلاش برای مدیریت ادراک آنها در تلاش هستند تا به یک حس است که مشکل این است که به عنوان بد نیست به عنوان آن است. اما من معتقدم که ما باید به صورت مشکل پس باید قبول کنیم مشکل این تعریف این مشکل را با دقت و پس از آن مبارزه با مشکل" گاندی گفت.

کریشنان که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 و در حال حاضر بهبود rued غمگین امور در دهلی نو و سطوح پایین تست در صورت افزایش موارد است.

کریشنان همچنین نگرانی خود پرداخت غرامت به خانواده های COVID رزمندگان که درگذشت مبارزه با این بیماری همه گیر.

"دو پرستار فوت کرده اند در دهلی آنها از جنوب هند است. یکی از X-ray technician. یک بازنشسته, دکتر, از AIIMS در گذشت و در خدمت یک فرد در وزارت بهداشت ما او را از دست داد متاسفانه. اما آنها در عین حال برای دریافت غرامت از Rs 1 کرور اعلام شده توسط دولت دهلی نو," کریشنان گفت.

"این است که ما می توانیم مقداری از پول و برابر مرگ است. آن است که نه اما حداقل ما باید حمایت از خانواده. دولت باید کاری برای آنها" او گفت:.

کریشنان نیز خواست گاندی را به این موضوع خطر کمک هزینه برای پرستاران و پزشکان در این نقطه از زمان را در زندگی از بین رفته است. در مبارزه با COVID-19.

"ما خسته هستند و ما در حال مبارزه در خط مقدم بدون هیچ گونه ترس. ما برنده خواهد شد. شما و دولت با ما هستند. من ایمان کامل است که ما را در مبارزه با این جنگ علیه Coronavirus و پیروزی" این AIIMS پرستار گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن