دولت تمرکز باید سلامت مردم است نه دین: گجرات HC در رات Yatra

نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 1:39:11 am در واکنش به مط

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
نوشته شده توسط Sohini Ghosh | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 29, 2020 1:39:11 am
gujarat hc, gujarat rath yatra, gujarat shri Jagannath Rath Yatra, gujarat hc on Jagannath Rath Yatra, indian express news در واکنش به مطالب ارسالی در این بخش نیمکت که در آن حکم که "چه بود ناامید کننده منفعل و بازده رویکرد دولت." (فایل)

به گجرات دادگاه عالی گفته است که نا امید شده بود با "منفعل و بازده رویکرد" از دولت بیش از مصرف به موقع و تصمیم گیری در محرومیت رته Yatra در احمدآباد و در جای دیگر در گجرات ماه گذشته با در نظر Covid-19 بیماری همه گیر.

در یک مفصل قضاوت به تاریخ جولای 7 -- HC از آن ساخته شده در شنبه -- بخش نیمکت از رئیس دادگستری Vikram Nath و عدالت J B Pardiwala گفت: "به عنوان یک سکولار بدن عنوان مبارزه با Covid-l9 در دولت, دولت تمرکز اصلی باید در حفاظت از سلامت و رفاه مردم در همه هزینه حتی اگر این به معنی صدمه زدن به احساسات مذهبی برخی از رهبران مذهبی."

دادگاه مشاهده: "با عفونت نرخ بالا رفتن و منابع ما به تدریج تخلیه آن الزامی است به تمرکز بر روی سلامتی به جای دین.... به جای در نظر گرفتن یک موضع شرکت و با قاطعیت امتناع از اجازه رته Yatra با استناد به بهداشت عمومی دلیل دولت تصمیم به دنبال یک سیاست مماشات و coaxing برای متقاعد کردن رهبران مذهبی معبد مقامات و سازمان در ارتباط با شری Jagannath رته Yatra به جلوگیری از برگزاری رته Yatra کروبی.

"در طول یک بیماری همه گیر ما لازم نیست که زمان برای blandishment. ما نیاز به عمل -- قوی عملی و قوی عمل است."

دادگاه اشاره کرد که برای یک دولت به عملکرد موثر در طول یک بیماری همه گیر است "پارامونت به یک لیست واضح از اولویت" را به سریع و موثر در تصمیم گیری. دولت در آن گفت: "نمی توان و نباید به دنبال یک سیاست مماشات فرهنگی و مذهبی سر" از آنجا که به "نشستن مذاکره و متقاعد کردن".

نیمکت مشاهده کرد که دولت nonchalance در موضوع مذهبی تجمعات ممکن است به نوبه خود منجر به شود "به طور فزاینده ای آرام و آسان رفتن..."

در نادر نیمه شب شنوایی ساعت قبل از رات Yatra در تاریخ 23 ژوئن دادگاه عالی تا به حال تایید آن ماندن در صفوف منظم در احمدآباد با وجود این دولت حرکت یک نرم افزار به دنبال صفوف به مجاز در ظرفیت محدود در شهر.

دادگاه تا به حال به دنبال از توضیحات اضافی دبیر کل (صفحه اصلی) Sangeeta سینگ دولت DGP Shivanand Jha و احمدآباد کمیسر پلیس Ashish Bhatia چرا یک برنامه از Jagannath معبد امنا به دنبال مجوز برای برگزاری صفوف نمی شد تصمیم بر در بیش از یک ماه قبل از صفوف روز. دادگاه بیان کرده بود "حیرت" در انفعال توسط ارشد بوروکرات.

پس از آن سه افسر به حال ثبت گواهی حسن در جولای 3, با Sangeeta سینگ ارسال که او "غیررسمی با توجه به درک" توسط DGP Jha که "قبل از اینکه به صراحت از کاهش اجازه" به معبد اعتماد, کمیسیون از پلیس روسای پلیس محدوده و غیره بودند "هماهنگی با معبد مقامات سازمان رهبران مذهبی...برای رسیدن به یک اجماع در مورد لغو و یا نمادین جشن در نظر COVID19 همه گیر".

در واکنش به مطالب ارسالی در این بخش نیمکت که در آن حکم که "چه بود ناامید کننده منفعل و بازده رویکرد دولت."

نیمکت برگزار شد که دادخواهی باید به دادگاه در وهله اول و بهداشت عمومی باید مقدم بر شریعت است که چگونه دولت "به عنوان یک سکولار بدن" باید عمل کنند. آن تاکید کرد که "اگر دولت تصمیم به عمل ضعیف و غیر قطعی این امر ارسال یک پیام اشتباه از اولویت های دولت در حال مبهم و نامشخص است.... در چنین بحرانی وجود دارد بدون نیاز به مشورت و یا بحث در مورد هر چیزی مربوط به اعمال مذهبی با رهبران مذهبی و غیره در هزینه های بهداشت عمومی. ما تاکید بر نیاز به اولویت بندی حفاظت از بهداشت عمومی بیش از مذهبی بیان..."

در اجازه مذهبی برای دادگاه برگزار شد "این تصمیم که آیا رته Yatra و یا هر گونه دیگر صفوف مذهبی باید مجاز یا نه یک ماده است که عمدتا آبشار در دامنه اجرایی بال (دولت). مقامات اداری در حالی که با توجه به این درخواست باید در ذهن نگه دارید مربوط به مقررات قانونی و اداری بخشنامه صادر شده توسط دولت.... ارزیابی وضعیت باید بر اساس شرایط موجود / غالب حقایق و شرایط."

نیمکت نیز اظهار داشت که HC تصمیم به ماندن در صفوف به حال منجر به جلوگیری از یک "فاجعه بزرگ" که می تواند "به طور کامل از خط خارج دولت مبارزه" در برابر این بیماری همه گیر.

با تشریح این منظور اظهار داشت: "عاطفی و اجتماعی و اقتصادی هزینه از دست دادن زندگی زیر یک عمده جمع آوری خواهد ویرانگر بوده است. حمایت و درک نشان داده شده توسط توده ها بود و ستودنی. با وجود داشتن احساسات مذهبی صدمه دیده است بسیاری از افراد به درستی درک عمومی نگرانی های سلامت پشت سر لغو سن رته Yatra."

دادگاه مشترک قضاوت در آمد نور از دو PILs ثبت شده در ماه ژوئن در اثر به دنبال ماندن در رات Yatra در ژوئن 23 – یکی ظ توسط Hitesh Chavda یک روزنامه نگار, نمایندگی مدافع اوم Kotwal; و دیگری توسط Ramesh مرند نمایندگی مدافع Nandish Thacker.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب