دولت تسهیل بازگشت از 8.5 لاخ مردم به بنگال می گوید Mamata بانرجی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 12:53:38 am "من درخواست تجدید نظ

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 12:53:38 am
coronavirus, coronavirus lockdown, Mamata Banerjee ,Mamata Banerjee on migrants, india lockdown, migrants lockdown, west bengal migrants, west bengal coronavirus cases, migrants on train, sharmik trains "من درخواست تجدید نظر به دولت مرکزی برای انتقال 10 ، 000 تومان در هر کدام به عنوان یک بار کمک به کارگران مهاجر از جمله مردم در unorganised بخش. بخشی از PM-مراقبت می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای این" Mamata بانرجی توییتی.

انکار این ادعا که دولت او بود حاضر به بازگرداندن کارگران, West Bengal وزیر Mamata بانرجی در روز چهارشنبه گفت: دولت با تسهیل بازگشت از 8.5 لاخ مردم در هزینه تومان 40 کرور.

پیش از آن در روز او به دادگاه تجدید نظر به نخست وزیر نارندرا مودی به ارائه 10 ، 000 تومان به هر کارگر مهاجر آواره از مستند.

"من درخواست تجدید نظر به دولت مرکزی برای انتقال 10 ، 000 تومان در هر کدام به عنوان یک بار کمک به کارگران مهاجر از جمله مردم در unorganised بخش. بخشی از PM-مراقبت می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای این" بانرجی توییتی.

بی جی پی ضربه او گفت: دولت باید با ارائه کمک های مالی به کارگران مهاجر خود را از خزانه. در گفتگو با خبرنگاران در ایندور, BJP ملی, دبیر کایلاش dalton ellis است که این حزب در شارژ برای غرب بنگال پرسید: "چرا بانرجی دولت نمی دادن کمک مالی به کارگران مهاجر از غرب بنگال? او در قدرت در آن دولت و نه نشستن در اپوزیسیون. چرا دولت او ارائه کمک از خزانه خود را?"

بعد در شب در یک کنفرانس مطبوعاتی بانرجی گفت: از 8.5 لاخ کارگران مهاجر 6.5 لاخ بازگشت و توسط جاده و 1.5 لاخ با قطار. "برخی از مردم در حال گسترش شایعات است که دولت من بود حاضر به بازگشت کارگران مهاجر. این غلط است. تا کنون ما به ارمغان آورد 8.5 لاخ مهاجران و توسط 10 ژوئن در مجموع 10.5 لاخ از آنها بازگشته اند" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب