دولت از بین بردن اقتصاد با امتناع از ارائه پشتیبانی نقدی به مردم MSMEs: راهول گاندی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 5:07:32 pm راهول گاندی وجود دارد گفت: نمی

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 5:07:32 pm
راهول گاندی وجود دارد گفت: نمی توان هر گونه سازش در اصول اساسی اجازه می دهد نا امن و محل های کار است.

تشریح نارندرا رژیم به عنوان "شیطان 2.0" کنگره رهبر راهول گاندی شنبه متهم در این مرکز از تحمیل خسارت به اقتصاد هند با امتناع به پوسته از پول نقد برای حمایت از مردم و میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs).

های خبری گزارش می دهند که با اشاره به تاثیر coronavirus ناشی از مستند را در اقتصاد به خصوص MSME بخش در کشور گاندی خواستار فوری ارائه 10 ، 000 تومان به فقرا و بسته محرک اقتصادی برای MSMEs برای کمک به آنها در احیای شرایط خود را.

"دولت به طور فعال از بین بردن اقتصاد ما با امتناع از دادن پول نقد به پشتیبانی مردم و MSMEs. این است که شیطان 2.0" او هنوز توییتی. گاندی پیشتر گفته بود که "جنایی" در بخشی از دولت به ارائه پول نقد به مردم و صنعت به اقتصاد کشور برای خروج از این بحران است. او نیز که مستند های اعمال شده توسط دولت "شکست خورده" در دستیابی به آن هدف و منظور است. او همچنین هشدار داد "haphazard" بلند کردن اجسام از مستند می تواند در موج دوم این بیماری همه گیر در هند — یکی که می تواند "بسیار ویرانگر است."

توضیح داد: چرا متوسط, کوچک, میکرو شرکت بدترین ضربه Covid-19 مستند

به منظور افزایش MSME بخش بدترین آمار در سراسر کشور مستند کابینه در روز دوشنبه اعلام کرد که دم 20 ، 000 تومان کرور به بخش اما در فرم از تابع بدهی. قبلا هم وثیقه وام تومان ارزش 3 لاخ کرور برای MSMEs اعلام شد وزیر دارایی Nirmala Sitharaman به عنوان بخشی از Atmanirbhar بهارات Abhiyan اقتصادی بسته است.

در گفتگو با گاندی در ماه گذشته برنده جایزه نوبل اقتصاد Abhijeet Banerje خیلی حال تاکید کرد که دولت باید پول را در دست پایین 60 درصد از جمعیت پست-مستند به تحریک تقاضا و باعث رشد علاوه بر اعلام یک بسته محرک. او همچنین حمایت waiving کردن باز پرداخت وام برای کسب و کارهای کوچک در ژوئن چهارم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن