'دولت رفتار مثل چمبرلین': راهول گاندی در هند رویکرد به چین مرز موضوع

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 8:14:26 pm راهول گاندی در یک حفاری در د

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 8:14:26 pm
Rahul gandhi, rahul gandhi on india china border dispute, india china border faceoff, Narendra modi, indian express راهول گاندی در یک حفاری در دولت مودی بیش از آن رویکرد به حل هند و چین مرز موضوع است. (عکس: Videograb/توییتر@راهول گاندی)

کنگره رهبر راهول گاندی شنبه برابر مرکز رویکرد در دست زدن به مسئله مرز با چین با نخست وزیر پیشین بریتانیا نویل چمبرلین بود که واگذار بخشی از چکسلواکی به آلمان نازی در سال 1938. گاندی گفت که چنین رفتار خواهد بیشتر تقویت چین و هند در نهایت مجبور به پرداخت "قیمت بزرگ" برای این "اقدامات بزدلانه".

در نظر گرفتن یک حفاری در دولت مودی گاندی در توئیتر خود نوشت: "چین گرفته است و ما زمین و GOI رفتار مثل چمبرلین. این بیشتر خواهد شد جسور چین است. هند در حال رفتن به پرداخت یک قیمت به دلیل GOI را بزدلانه اقدامات است."

در سال 1938 پس از آن نخست وزیر بریتانیا نویل چمبرلین و همتای فرانسوی خود ادوارد Daladier امضا مونیخ پیمان با رهبر نازی آدولف هیتلر. این توافقنامه جلوگیری از وقوع جنگ اما به دور زودتنلند غربی چکسلواکی به آلمان فتح.

اتحادیه دفاع وزیر Rajnath Singh, در حالی که بازدید از یک پست رو به جلو بسیار دور از نقطه بن بست در Pangong Tso در له روز جمعه گفت که "پیشرفت در مذاکرات" بین دو کشور "باید حل و فصل این موضوع" اما او نمی تواند تضمین نماید که تا چه حد این امر می تواند حل و فصل شود.

پرداختن به سربازان در Lukung حدود 40 متر از انگشت 4 که در آن سربازان چینی در ادامه به اشغال ridgeline, سینگ گفت: "مذاکرات در حال انجام برای حل و فصل درگیریهای مرزی. پیشرفت در مذاکرات تا کنون باید حل و فصل این موضوع. تا چه حد آن حل خواهد شد من نمی تواند تضمین نماید که. اما من می خواهم به شما اطمینان دهم که هیچ قدرتی در جهان می تواند با لمس یک اینچ از خاک هند, و یا ضبط آن است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب