Gophers سافتبال در انتظار انتقال به عنوان Ritter به نام سر مربی

مینیاپولیس-در اعماق چند مینه سوتا زمستان پیپر Ritter اذعان می کند که مانند بسیاری از ساکنان این منطقه او فکر

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

مینیاپولیس-در اعماق چند مینه سوتا زمستان پیپر Ritter اذعان می کند که مانند بسیاری از ساکنان این منطقه او فکر می کردم به طور خلاصه از حرکت کمتر جایی بسیار سرد. اما صرف داشتن بیشتر از دو دهه گذشته به عنوان یک مینه سوتا لاک پشت نقب زن از ورود در محوطه دانشگاه به عنوان دانشجوی سال اول و سافتبال بازیکن در سال 2001 واضح است به Ritter این جایی است که او به آن تعلق دارد.

"من هرگز واقعا تا به حال به فکر کردن در مورد ترک و رفتن به مربی جایی دیگری گفت:" Ritter در دوشنبه, مه 4 یک روز پس از او به نام Gophers' سر مربی جدید. "چند روز در فصل زمستان شما فکر می کنم 'وای این امر می تواند کمی بهتر به جایی گرم,' اما همیشه این برنامه است."

Ritter طول می کشد که در آن او نه تنها بازی های برگزار شده است اما مربی این کوزه برای بیش از یک دهه است. یک سال پیش Gophers به حال خود را در بهترین فصل دوران مدرن و پیشرفت به 2019 College World Series. آنها را به یک 15-9-1 شروع در سال 2020 و تا به حال برنده یک جاده بازی در هاوایی در مارس 12 هنگامی که Gophers آموخته فصل لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

حدود شش هفته بعد سابق Gophers مربی جیمی Trachsel تصمیم گرفت این امر می تواند بهتر به جایی گرمتر و پذیرش مربی در دانشگاه می سی سی پی. Gophers' مدیر ورزشی علامت Coyle نیست که به دنبال دور بعدی در خط بالا بردن Ritter به نقطه بالا در یک کادر مربیگری او برای اولین بار پیوست و در سال 2008. همه پیش بینی صاف و گذار.

"آنها می دانند که چه انتظار از من. آنها می دانند که برخی از انتظارات من در حال حاضر. بنابراین (بازیکنان) در حال رفتن به راه رفتن بر روی پوسته یا گفت: "آه شما می خواهید ما را به انجام آن این راه ؟ این یک مسیر متفاوت از جایی که ما شده ایم,'" گفت: Ritter که برای اولین بار به U M از Farmington, N. M. "من فکر می کنم که رفتن به واقعا مهم رفتن به جلو است."

در زمان او در کارکنان با Gophers Ritter مربی است چهار برنامه پنج رهبران در حرفه strikeouts. پنجم پارچ در این لیست است Ritter خودش بود که همه بزرگ ده بازیکن در هر یک از چهار سال در یک Gophers ، این زمان ممکن است مناسب برای او را به بیش از یک تیم است که تبادل شده است کلید موفقیت های اخیر و با ace کهربا Fiser -- 2019 پارچ سال در ده -- مجموعه ای به بازگشت برای فصل پنجم پس از NCAA اعطا چشم پوشی به بهار ورزشی ورزشکاران که مشاغل کوتاه قطع شد با توجه به همه گیر.

Ritter صحبت کرد و با این تیم از طریق تلفنی و اما در حال حاضر حل و فصل شده و به انتظار بازی به عنوان آینده نامشخص باقی مانده است. روز دوشنبه ده بزرگ تمدید ممنوعیت آن در سازماندهی فعالیت های تیم برای تمام رشته های ورزشی تا ژوئن 1 و Ritter اشاره کرد که اگر Gophers در حال بازگشت به بازی به عنوان برنامه ریزی شده در سال 2021 آن را به معنی بی سابقه ای 11-ماه استراحت میان فصل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن