Gophers زمین مرتکب از 3 ستاره ترکیه دسته کوچک موسیقی جاز گارد

مینیاپولیس-Gophers بسکتبال مردان مربی ریچارد Pitino فرود بین المللی استخدام در زمانی که دسته کوچک موسیقی جاز

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399

مینیاپولیس-Gophers بسکتبال مردان مربی ریچارد Pitino فرود بین المللی استخدام در زمانی که دسته کوچک موسیقی جاز ترکی گارد دیوید Mutaf متعهد به مینه سوتا در سهشنبه, مارس 24.

"من تصمیم به رفتن (به) دانشگاه مینه سوتا چون من اعتقاد دارم که (این) Gophers یک برنامه خوب برای من و در (این) استخدام روند من تا به حال ارتباط خوب با مربی Pitino و کارکنان خود را" Mutaf گفت 247 ورزشی. "من باور دارم که آنها (یک) تیم خوب و بزرگ طرفداران. من واقعا هیجان زده به بازی وجود دارد."

6-پا-6 گارد در نظر گرفته شده است سه ستاره و جذب توسط 247 ورزشی. او در توصیف خود را به 247 ورزش به عنوان کسی که می تواند فضای طبقه به عنوان یک تیرانداز و ایجاد دهانه برای دیگران.

"امروز آغاز جدید و هیجان انگیز فصل در زندگی من و بسکتبال حرفه ای" Mutaf توییتی یکشنبه. "من می خواهم برای تشکر از ریچارد Pitino و کارکنان خود را برای توجه و مراقبت از آنها را به من نشان داده ام در استخدام."

Mutaf پیش از این برای فنرباغچه U-19 تیم در استانبول ترکیه است.

Mutaf خواهد شد که به نوبه خود 18 ماه آینده نیز تا به حال ارائه گزارش از آرکانزاس است. او پر نیاز برای مینه سوتا در بال بعد از برنج و انتقال Drew Peterson decommitted از مینه سوتا در این بهار. Mutaf پنجمین عضو این استخدام, کلاس پیوستن به 2020 استخدام جمال Mashburn جونیور و Martice Mitchell, و, نقل و انتقالات, Liam رابینز و Brandon Johnson.

مینه سوتا در حال حاضر یکی باز بورس در سال 2020 کلاس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن