Gophers فوتبال برنامه بهره برداری ایلینوی برای استعداد

گیرنده کریس Autman-زنگ بالا نامزد برای کمک به پر کردن جای خالی سمت چپ توسط تایلر جانسون; Mariano Sori-مارین را

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399

گیرنده کریس Autman-زنگ بالا نامزد برای کمک به پر کردن جای خالی سمت چپ توسط تایلر جانسون; Mariano Sori-مارین را به حرکت توماس سلمانی نقطه در وسط linebacker; و تایلر Nubin را گام به آنتوان Winfield جونیور بزرگ کفش ایمنی رایگان.

و آن را به نظر نمی رسد این روند پایان خواهد رسید در هر زمان به زودی.

مینه سوتا را 2021 کلاس در حال حاضر دارای شش ایلینوی ساکنان در میان 17 عضو دارد. تمام شش رتبه بندی در میان 247 ورزشی' Top 25 چشم انداز دولت بخشی از دلیل P. J. Fleck را 2021 کلاس رتبه در بالا 10 در سراسر کشور.

زمانی که Fleck استخدام شد مینه سوتا به عنوان مربی در سال 2017, the Sugar Grove, Ill., بومی بازیگران استخدام شعاع شامل خانه خود دولت است. اولین کلاس در مینه سوتا شامل چهار بازیکن از ایالت ایلینوی از جمله Autman-بل و مرکز/نگهبان جان مایکل اشمیت آغاز شده که چهار بازی آخر فصل.

بعد از دو کلاس تا به حال دو ایلینوی بازیکنان هر. در سال 2018 شد Sori-مارین و دفاعی در مقابله با جمال تیگ که در تمام 13 بازی در سال آینده; در سال 2019 شد Nubin و توهین آمیز مقابله با J. J. Guedet یک نامزد برای پیوستن به مینه سوتا دو عمیق این سقوط.

آخرین ایلینوی متعهد است کامرون جیمز 6-پا-8, 280 پوند مقابله با توهین آمیز از شمعون حرفه ای آکادمی در شیکاگو است. روز یکشنبه چهار ستاره چشم انداز برداشت مینه سوتا بیش از دیگر فینالیست میشیگان ایالتی ایندیانا کنتاکی و میسوری.

در طول فرایند استخدام جیمز متوجه او و Gophers در حال اجرا پشت ارتکاب Mar'Keise "Bucky" ایروینگ از باشگاه کشور هیلز, Ill., در حال مادری عموزاده.

جیمز گفت: او در بازدید از خانه پسر عموی او به او گفت که یکی دیگر از پسرعموهای او تا به حال متعهد به مینه سوتا در اوایل ممکن است. آنها pieced با هم دور روابط خانوادگی.

ایروینگ و جیمز شروع به برقراری ارتباط ایروینگ های چگونه "او می خواهد من به بخشی از همه چیز آنها در حال رفتن به" جیمز گفت. "ما در حال رفتن به تغییر مینه سوتا ، ما در حال رفتن به تاریخ است."

James' تعهد می آید در NCAA را خاموش در فرد و در دانشگاه استخدام با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. در روز چهارشنبه که سیاست تمدید شد از طریق جولای.

با وجود کسانی که محدودیت بیش از 800 استخدام در سراسر کشور مرتکب شده اند قبل از سال ارشد خود را از دبیرستان. که بیش از دو برابر در این نقطه در یک سال معمولی با توجه به footballscoop.com.

"من عمدتا به قصد مرتکب در پایان فصل فوتبال اما با رفتن همه چیز در آن بود واقعا بهترین چیزی که برای انجام" جیمز گفت: پایونیر پرس.

جیمز گفت که او تصمیم به دلیل رابطه جعلی با Gophers خط حمله مربی برایان کالاهان از Gophers' اولیه کارگزینی برای Illinois.

"این کسی است که من در واقع می تواند نگاه کردن به" جیمز گفت. "... آنها فقط فوق العاده بوده است به من. آنها در حال صحبت کردن به من در هر روز, پیامک های من تماس با من. آنها فقط به من بدهید که خانواده نوع رابطه است."

جیمز که قرار بود به بازی تنگ پایان سال گذشته قبل از یک بازیکن دیگر در سمت چپ برنامه شمعون مربی دانته Culbreth گفت: Chicago Sun-Times. جیمز یک بازیکن سابق بسکتبال با اندازه و توانایی غوطه نشان داد که ورزشکاری به عنوان به خوبی به عنوان قدرت خود را در Hudl حلقه برجسته.

"او برای رفتن به یک با همه ناملموس ... و او می تواند انجام یک تلنگر پشت در که اندازه" Zephyr گفت: Sun-Times.

جیمز قصد دارد برای ثبت نام در مینه سوتا ژوئن آینده. در آن زمان, آن می تواند نگاه های بسیاری مانند ایلینوی Gophers.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب