Gomathi می شود چهار سال ممنوعیت

Gomathi Marimuthu های 2019 آسیا دو و میدانی قهرمانی 800 متر مدال طلا شده است محروم از مدال و ممنوع برای مدت چه

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

Gomathi Marimuthu های 2019 آسیا دو و میدانی قهرمانی 800 متر مدال طلا شده است محروم از مدال و ممنوع برای مدت چهار سال توسط دو و میدانی یکپارچگی واحد (AIU) پس از او 'B' نمونه و همچنین بازگشت مثبت برای آنابوليک استروئيد ناندرولون.

همه Gomathi را نتایج مسابقه بین مارس 18 و 17 مه 2019 ایستاده لغو شده است.

تامیل نادو ورزشکار مدال و عناوین رتبه بندی امتیاز و جایزه و ظاهر پول به ضبط شود و همچنین.

Gomathi بود که موقت به حالت تعلیق در مارس سال گذشته زمانی که او 'A' نمونه بازگشت مثبت نیز دستور به پرداخت AIU ظرف 28 روز 1000 پوند نسبت به قانونی و هزینه های دیگر.

AFI جمهور Adille Sumariwalla گفت: "AFI نمی خواهد که در مورد آن مدارا نسبت به دوپینگ. ما در حال انجام از 1500 تست در هر سال است. و ما نیز کار را به دوپینگ یک جرم جنایی," او گفت:.

اولین پیش نویس یک لایحه در ساخت مواد مخدر استفاده در ورزش یک جرم جنایی, توسط عدالت Mukul مودگل شد آماده Sumariwalla گفت.

Gomathi هنوز گزینه نزدیک شدن به دادگاه داوری ورزش (CAS), او گفت:.

به زبان هندو, Gomathi گفت: "من می خواهم به درخواست تجدید نظر. من نیاز به کمک دولت. من مطمئن هستم که من نمی گرفتن هر گونه مواد ممنوع. آن می تواند احیانا در غیر مواد غذایی گیاهی است که من تا به حال تا به حال."

تا به حال ندا رندانه او را که او تا به حال یافت شده است مثبت در بازار داخلی دیدار او قبل از عزیمت به دوحه Gomathi گفت که او می شده اند قادر به بررسی و حقیقت را می دانم. "ندا گفت: من تست مثبت در فدراسیون جام و آزمایش انتخاب برای مسابقات قهرمانی آسیا. اگر آنها تا به حال به من اطلاع داد پیش از آن و نه پس از مسابقات قهرمانی آسیا داشت زمان و نه رنج می برند خجالت در دوحه."

او نشان داد که تنها او وکیل مشورت با AIU در ماه آوریل به عنوان دکتر در COVID وظیفه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن