گلف: نوک پیکان قهرمانی در Ridgeview یک اندرسون خانواده تابستان سنت

که شامل یک جفت سابق دولوت مینه سوتا Bulldogs: جوی و Mikey اندرسون. برادران در شهر این هفته — همراه با پدر خود

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

که شامل یک جفت سابق دولوت مینه سوتا Bulldogs: جوی و Mikey اندرسون. برادران در شهر این هفته — همراه با پدر خود جری — برای شرکت در 94 سالانه نوک پیکان مردان قهرمانی مسابقات گلف در نوک پیکان باشگاه های کشور در دولوت.

در حالی که جری شده است به طور منظم از شرکت کنندگان در مسابقه-بازی مسابقات برای برخی از زمان, جوی در فصل دوم خود را با New Jersey Devils سازمان است و در بازی دوم خود را نوک پیکان این هفته در حالی که این اولین بار است که مسابقات گلف از هر نوع برای برادر کوچکتر Mikey که فقط پیچیده خود را rookie سال با پادشاهان لس آنجلس.

"این فقط سرگرم کننده را به بیرون می آیند اینجا و بازی گلف" گفت: Mikey اندرسون که برنده back-to-back NCAA عناوین با Bulldogs در سال 2018 و 2019. "ما خانواده است که در این مسابقات ما باید بسیاری از دوستان. آن را به خوبی بیاد اینجا و دست از با آنها را ببینید همه و فقط لذت بردن از این هفته.

"گلف فرار از هاکی کمی. تا آنجا که من دریافت رقابتی سعی میکنم فقط لذت بردن از بودن در این دوره و از آن لذت ببرید با آن است."

Mikey Anderson chips onto the green of the eighth hole Thursday at Ridgeview Country Club during the 94th Annual Arrowhead Men's Championship golf tournament Thursday. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

Mikey اندرسون تراشه بر روی سبز هشتم سوراخ روز پنج شنبه در Ridgeview باشگاه های کشور در طول 94 سالانه نوک پیکان مردان قهرمانی مسابقات گلف پنج شنبه. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

خارج از برخی از antics پشت در خانه خود در رزویلاین هفته را نوک پیکان رسمی اولین رقابت هر کدام از برادران اندرسون گرفته اند در پس NHL تحت فشار قرار دادند مکث در 2019-20 فصل پشت در مارس 12.

گلف به طور منظم بخشی از Andersons' زندگی روزمره. آنها کار کردن در صبح و سپس سر به تپه های باشگاه گلف در بعد از ظهر. آنها بازی حداقل 18 سوراخ روزانه و در هر نقطه از 10-11 دور در هر هفته.

جوی اندرسون گفت: "او در حال حاضر بدست 75 دور از گلف در این تابستان. و در حالی که هیچ یک از که است مسابقات گلف نوک پیکان تنها مسابقات برادران گفت: آنها را وارد کنید — رقابت سطح است فقط به عنوان بالا.

"تقریبا همه چیز ما است" گفت: Joey اندرسون که در back-to-back NCAA عنوان بازی در طول دو سال در دانشگاه مریلند برنده تمام آن را در سال 2018 با Mikey. "حتی عادی ما دور هر روز ما در حال بازی برای چیزی که آن را همیشه رقابتی است. و اگر هیچ چیز دیگری, شما دیوانه زمانی که شما شلیک نمی یک امتیاز خوب است."

Joey Anderson chips out of the sand onto the green on the eighth hole Thursday at Ridgeview Country Club during the 94th Annual Arrowhead Men's Championship golf tournament. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

جوی اندرسون تراشه از شن و ماسه بر روی سبز در هشتم سوراخ روز پنج شنبه در Ridgeview باشگاه های کشور در طول 94 سالانه نوک پیکان مردان قهرمانی مسابقات گلف. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

هر دو جوی و جری واجد شرایط برای سومین پرواز در سال گذشته نوک پیکان — Mikey را برای caddied جوی — با جری در پایان سوم در پرواز است. جوی شات 79 در مرحله مقدماتی در روز پنج شنبه و فقط از دست رفته قطع برای قهرمانی پرواز با یک سکته مغزی.

جری که هر دو برادر با اشاره به سرعت به عنوان بهتر گلف باز با وجود جوی ارسال بهترین نمره در مرحله مقدماتی گفت: ترکیبی از پسران که خانه و کار از خانه با توجه به همه گیر او شده ترین گلف در این تابستان از آنجا که او یک نوجوان بود.

گلف شده است بهانه خوبی برای همه برای خارج شدن از آنچه که تبدیل به یک خانه شلوغ در رزویل در طول همه گیر نه تنها جوی و Mikey بازگشت به خانه پس از مارس اما خواهر بزرگتر سامی سابق St. Scholastica بازیکن هاکی — به عنوان به خوبی. کل خانواده در دولوت این هفته هم به عنوان به خوبی.

Joey Anderson, left, drops a putt for birdie on the fifth hole Thursday at Ridgeview Country Club as his dad, Gerry Anderson, holds the flag during the 94th Annual Arrowhead Men's Championship golf tournament. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

جوی Anderson, سمت چپ, قطره برای زدن توپ مرغک در پنجم سوراخ روز پنج شنبه در Ridgeview باشگاه های کشور به عنوان پدر خود جری اندرسون دارای پرچم در طول 94 سالانه نوک پیکان مردان قهرمانی مسابقات گلف. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

در حالی که جری اندرسون گفت که او پیش بینی داشتن خانواده همه با هم به خانه در برخی از نقطه در این تابستان او هرگز تصور آن که برای این مدت طولانی. در حالی که سامی است که در حال حرکت در خارج از خانه به زودی جوی و Mikey انتظار نمی رود به گزارش به شیاطین و پادشاهان به اردوگاه تا نوامبر. 17 فرض کنید NHL را راه اندازی مجدد از 2019-20 می رود هموار.

"خانه پر است اما سرگرم کننده است. لحظاتی وجود دارد که ما همه در بالای هر یک از دیگر و نا امید, اما در بیشتر قسمت ها از آن خوب بوده است," جری اندرسون گفت. "آن را نمی خواهد دوباره اتفاق می افتد. این خواهد بود که در تابستان گذشته همه در خانه است. از این جنبه آن را شسته و رفته به آن را داشته باشند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب