معبد طلایی غنی پیش از Op ستاره آبی سالگرد

نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 10:41:03 pm سیاسی و

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kamaldeep سینگ Brar | امریتسار | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 10:41:03 pm
coronavirus cases, Golden Temple, devotees to maintain distance, punjab news, indian epxress news سیاسی و برگ Dal Khalsa ادعا کرده است که پلیس را ساخته اند آن را غیر ممکن است برای جانبازان برای ورود به معبد طلایی با توجه به سالگرد عملیات آبی ستاره قابل مشاهده در ژوئن 6.

روز پیش از سالگرد عملیات آبی ستاره امریتسار پلیس و مقامات بهداشتی مستقر برای حفظ Covid-19 پروتکل را سخت تر چک در جانبازان بازدید از معبد طلایی. وجود دارد محدودیت در ورود جانبازان به عنوان در مقایسه با اوج روزهای Covid-19 مستند زمانی که حکومت نظامی تحمیل شد در سراسر دولت است.

مرز معبد طلایی در حال حاضر به درستی حصار و جانبازان هستند دلسرد از رفتن بیشتر است. وجود دارد بسیار کمی جانبازان در داخل معبد طلایی محل در روز چهارشنبه به عنوان کلمه در مورد افزایش محدودیت های گسترش.

تکذیب مجوز برای راهپیمایی: Dal Khalsa

سیاسی و برگ Dal Khalsa ادعا کرده است که پلیس را ساخته اند آن را غیر ممکن است برای جانبازان برای ورود به معبد طلایی با توجه به سالگرد عملیات آبی ستاره قابل مشاهده در ژوئن 6. همچنین گفته شده است را تکذیب کرد اجازه امریتسار پلیس به انجام سالانه آن 'Ghallughara Yadgaari' مارس — سالانه فعالیت برای 15 سال گذشته — در تاریخ 5 ژوئن در شهر با توجه به Covid-19 پروتکل.

"ما شده اند را تکذیب کرد اجازه انجام یاد مارس. ما درک می کنیم که این یک وضعیت فوق العاده ای با توجه به Covid-19. اما این هم درست است که دولت هند در حال حاضر تصمیم به باز کردن اماکن مذهبی در ژوئن 8. به جز سیک ها دیگر جامعه مذهبی در سراسر جهان است که رعایت هر چیزی شبیه به سالگرد عملیات آبی ، بنابراین برخی از تسهیلات باید با توجه به جامعه" گفت: Dal Khalsa سخنگوی Kanwar Pal Singh.

او در ادامه گفت: "ما یک مثال کامل از لندن که در آن مقامات محلی اجازه داده می شود به سازماندهی توابع به رعایت سالگرد با وجود Covid-19 پروتکل. روشن است که پلیس محلی و دولت شده اند با استفاده از Covid-19 بهانه ای برای اجازه نمی دهد سیک ها برای رسیدن به Akal تخت در 6 ژوئن."

SGPC دبیر کل Roop سینگ گفت: "ما نمی توانیم دخالت در عملکرد دولت است. اما ممکن است که آنها فعال تر به نگه داشتن چک در جانبازان با توجه به عملیات آبی ستاره سالگرد. اما ما باید برای حفظ پروتکل در داخل معبد طلایی. از روز اول ما را ساخته اند جانبازان دنبال اجتماعی فاصله...ما همچنان با آن است."

او در ادامه گفت: "سالگرد مشاهده خواهد شد در Akal تخت مانند در سال های گذشته. Akal تخت Jathedar Giani Harpreet سینگ آدرس جامعه در ژوئن 6 و خانواده های ایرانی را افتخار بود. ممکن است که Covid-19 محدودیت تاثیر تعداد سیک ها حضور در سالگرد, اما من هنوز هم احساس می کنم مردم خواهد آمد هر چند در تعداد."
امریتسار کمیسر Sukhchain سینگ گیل گفت: "ما است و باید تمام اقدامات احتیاطی مانند سال گذشته است. ما 3,000 محلی پرسنل و 1600 امنیت شخصی آورده شده است. Covid-19 تاثیر نیست از امنیت آماده سازی برای سالگرد."

او با رد این اتهامات از Dal Khalsa. "ما در خارج از معبد طلایی تنها به حفظ نظم و قانون. ما وجود دارد برای جلوگیری از هر کسی گفت:" گیل.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب