بز پنیر و توت فرنگی و سرکه قوی سه نفر

در اینجا یک کتاب آشپزی جدید که به نظر می رسد که نوشته شده فقط به صورت غیر معمول زمان ما در زندگی در هر چند من

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

در اینجا یک کتاب آشپزی جدید که به نظر می رسد که نوشته شده فقط به صورت غیر معمول زمان ما در زندگی در هر چند من مطمئن هستم که آن تصور شده بود طولانی قبل از ما در برخورد با یک بیماری همه گیر. برای "آشپزخانه Remix," New York City مواد غذایی نویسنده شارلوت Druckman تا به حال این ایده را به سه مواد تشکیل دهنده و پیدا کردن چند راه جالب برای استفاده از آنها. بنابراین این کتاب 75 دستور العمل تغییرات با استفاده از این تریو از مواد تشکیل دهنده مانند ران مرغ, سیب و موسیر یا تخم مرغ زیتون و labneh.

او آمد تا با سه عنصر ایده که او تدریس می شد برادر خود را به طبخ.

"با تمرکز بر چند سازگار دوست داشتنی مواد تشکیل دهنده را در یک زمان و ارائه یک دسته از راه های جایگزین برای قرار دادن آنها را با هم — یا آنها را تلفیق — من می تواند بهینه سازی برای مدیریت و هنوز هم ارائه تنوع با کمی را انتخاب کنید-شما-خود-ماجراجویی در پرتاب" او می نویسد: در این کتاب معرفی می کند.

یکی از ایده ها برای استفاده از این سه مواد تشکیل دهنده از بز و پنیر و توت فرنگی و سرکه است این سالاد که می تواند راه لذت بخش برای استفاده ما اوج-از-فصل محلی توت فرنگی. Druckman می گوید: او بر اساس این سالاد در او کشف شده در chef Daniel رز Coucou Le رستوران در منهتن.

توت فرنگی سالاد گوجه فرنگی

خدمت 4

12 اونس توت فرنگی و تخم و مدیران (مورد 2 ¼ فنجان)

12 اونس گوجه فرنگی های نصف شده (حدود 2 ¼ فنجان)

1 متوسط خیار quartered درازا و برش را به ½ -برش اینچ (در حدود 2 فنجان)

½ قاشق چای خوری ذرات نمک به علاوه موارد بیشتر به سلیقه

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین

¼ پوند Bûcheron یا دیگر نیمه سالخورده, پنیر بز, نبات

3 قاشق غذا خوری تقریبا خرد شده ریحان تازه

تقریبا خرد شده 1 قاشق غذا خوری ترخون تازه

1 قاشق غذا خوری سرکه بالزامیک

¼ قاشق چای خوری عسل

3 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق العاده خالص

در یک کاسه خدمت بزرگ بازی شیر یا خط با هم توت فرنگی و گوجه فرنگی و خیار و نمک و فلفل. اضافه کردن پنیر بز و به آرامی شیر یا خط دوباره به ترکیب.

اضافه کردن گیاهان و بازی شیر یا خط به سرعت به توزیع.

در یک کاسه کوچک, ماهوت پاک کن زدن با هم سرکه و عسل با استفاده از یک چنگال ، در ادامه به ماهوت پاک کن زدن به آرامی جریان در روغن زیتون به شکل سرکه بریزید.

بریزید و سرکه بریزید بیش از سالاد و بازی شیر یا خط به ترکیب. طعم و اضافه کردن نمک به عنوان مورد نیاز است. آن را آماده برای رفتن.

تجدید چاپ با اجازه از "آشپزخانه Remix" توسط شارلوت Druckman. منتشر شده توسط کلارکسون پاتر یک بخش از Penguin Random House LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب